jednodílný kardan
Re: jednodílný kardan
což o to poslat jde všechno, horší to poslat zpět, ještě zvládám srdeční kolaps při vyzvedávání věcí na poště, ale posílání je nad mé síly
-
- user
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 12.04.2006, 23:08
- Bydliště: jihlava----birmingham
- Kontaktovat uživatele:
Re: jednodílný kardan
mno jak chces.mohl bych se pro nej v breznu stavit osobne chces-li .
bmw 335i dct rv.09
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
opel astravan 1.7 cdti rv.08 (kram jeden comonrailovej -( ) (opel by to mel zabalit!!!)
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: jednodílný kardan
jo, to by taky slo, k vyzvednuti u me doma, uz tu mam v bananovkach pulku dvoukila
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Re: jednodílný kardan
Neviem či to niekoho bude zaujímať, ale na Discavery skladali myslím Mustang Eleanor a dávali tam jednodielny kardan. Po namontovaní, urobili v prednej časti kardanu kúsok za krížovým čapom pod kardanom priečnu prepážku /prip. úchyt/ aby keď sa náhodou utrhol nepadol na cestu v protismere jazdy. Že to môže pri utrhnutí spôsobiť prevrátenie auta. Hovorili že to je nejaký predpis pre USA.
WALBRO 255L/h, vzduch filter APEXi Power Intake, SSQV BOV Monza,rozpery predna vlastna vyroba Alu., soft. NISSAN DATASCAN + kabel PC, budiky PROSPORT olej-tlak+teplota,turbo-tlak, SHORT SHIFTER, Alu-pedale Jamex, odnimatelna naba na volant NRG, Sport volant, Alu remenice -alternator+servo+vodna pumpa, El.Boost Cont. - GREDDY PROFEC e-01, WATER SILICONE HOSES , FRONT MOUNT INTERCOOLER KIT 2fast2cool2, sviecky NGK Iridium IX, cire predne svetla. Olejový chladič Apex Aeroquip style premiestnenie olej filtra AUTOBAHN 88, jednodielny kardan, Stage chip 1a h-dev., Energy suspension silače, Driftworks brzdove + spojkova hadica. F1 RACING STAGE 2 CLUTCH & 15LBS FLYWHEEL - strasný shit, S14 Apex Gen2 6/5 fast road coilovers , olej Mobil 1 5w-50 s MoS2, Turbo gt2860rs
Re: jednodílný kardan
jojo spravne proto tam musis dat spat tu pricku kdyz ho namontujes taky
Re: jednodílný kardan
Jo já koukal na discovery a soušeli to v bořičích mýtu a nějak se jim to npovedlo převrátit... prostě se šoupal po zemi a při nájezdu na nerovnost se prostě utrhl ale též bych tam tu přepážku nacpal. Nic méně až se vrátím z nizozemí donesu ti franto i svůj kardan s celici.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Re: jednodílný kardan
tak se mi ozval honzo a nepůjde do toho, počítal co mohl a nedokáže v téhle délce to udělat bez rezonancí, které už hraničí s likvidací, tak se nezlob, zkus to u většího profíka, tenhle spočítal limil kam by šel cca 185cm délky kardanuHeadsman píše:Tak délka mého kardanu je cca 225cm.Ten eclipse má kardan o něco kratší ale pro jistotu u něj použijem stejný průměr i sílu stěny jako u mého.Ohledně těch rezonancí mi to tolik vadit nebude není to daily driverKentoya píše:fajn počkám na délku a potom zjistím co a jak, je celkem důležitá kvůli rezonancím
Re: jednodílný kardan
takže mám na dílně 7 kardany
jeden je na tříkilo peníze dojdou
dva jsou pro slika peníze doveze
a zůstávají mi celkem 3 co si někdo objednal a neodebral a jeden co jsem dělal navíc aby to vyšlo levněji (a taky na výměnu pro mrkevvimě), takže mi momentálně leží v kardanech leží cca 25 000kč, pokud se těch kardanů do konce ledna nezbavím, ostatní si můžou nechat jen zdát, cenovka bude 5000kč za kus a platba předem jmenovat nikoho nebudu a nepotřebuji omluvy, potřebuji prodat kardany jinak na kardany seru
jinak proměřovali jsme s kardanářem proč to občas rezonuje (jednodílný kardan) problém je v tom, že naše diferáky jsou už trošku vychozené a i ta malá vůle stačí aby to rezonovalo při určitých otáčkách, stačilo na diff přitlačit přítlačné kolečko, aby se vymezila vůle, a bylo po rezonanci, jinak to samé dokáže udělat vůle na tisícihranu v převodovce, ale tam to bývá jev méně častý, jelikož je to podstatně delší, u vícedílného tento jev nebývá téměř patrný, jelikož střed s ložiskem vyrovná protikmitem nebo jak to říkal
jeden je na tříkilo peníze dojdou
dva jsou pro slika peníze doveze
a zůstávají mi celkem 3 co si někdo objednal a neodebral a jeden co jsem dělal navíc aby to vyšlo levněji (a taky na výměnu pro mrkevvimě), takže mi momentálně leží v kardanech leží cca 25 000kč, pokud se těch kardanů do konce ledna nezbavím, ostatní si můžou nechat jen zdát, cenovka bude 5000kč za kus a platba předem jmenovat nikoho nebudu a nepotřebuji omluvy, potřebuji prodat kardany jinak na kardany seru
jinak proměřovali jsme s kardanářem proč to občas rezonuje (jednodílný kardan) problém je v tom, že naše diferáky jsou už trošku vychozené a i ta malá vůle stačí aby to rezonovalo při určitých otáčkách, stačilo na diff přitlačit přítlačné kolečko, aby se vymezila vůle, a bylo po rezonanci, jinak to samé dokáže udělat vůle na tisícihranu v převodovce, ale tam to bývá jev méně častý, jelikož je to podstatně delší, u vícedílného tento jev nebývá téměř patrný, jelikož střed s ložiskem vyrovná protikmitem nebo jak to říkal
Re: jednodílný kardan
Maš tam na s14?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: jednodílný kardan
v nedeli pujde prone pablo
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: jednodílný kardan
tady je odpověd taboa jak je to s kardany
Vyrobit kardanovou hridel a dat si ji vyvazit neni problem - po mechanicke strance. Aby ta hridel byla dostatecne pevna a pracovala tak, jak ma, je vec jina. DSM a 3S pouzivaji velice podobny 3-kusovy design se dvema nosnymi lozisky. Pokud by jsi chtel pouzit jednokusovou hridel bez ulozeni, tak by jsi nejdriv musel zacit uchyty motoru a pote uchyty prednich a zadnich crossmembers, aby jsi dosahl snizeni pohybu motoru (+ prevodovky a rozvodove skrine) a zadniho diferencialu na minimum a soucasne co nejpriznivejsich uhlu mezi rozvodovou skrini, kardanovou hrideli a zadnim diferencialem (idealne samozrejme na nulu). Pote se vychazi z kriticke rychlosti hridele (predimenzovane o nejakych 25%) dane delky a materialu. Pritom zjistis, ze pouziti cehokoliv jineho, nez karbonu, je pri delce tve kardanove hridele naprosto nedostacujici, takze ocelova anebo hlinikova jednokusova hridel neprichazi absolutne v uvahu. Opet ale, karbonove hridele jsou velice citlive co se tyka rotacnich uhlu a velice rady exploduji, takze jejich pouziti s tovarnim uchycenim motoru, crossmembers a zadniho diferencialu je nemyslitelne. Vymena tovarnich silentbloku v prednich a zadnich crossmembers za hlinikove anebo ocelove ma ale sve dalsi vyhody - a to i za cenu zvysenych vibraci - v naproste izolaci komponentu podvozku, ktery pote vykonava svou funkci tak, jak opravdu ma. Tohle ale neni nutnosti pri pouziti 2-kusove hridele at uz s Lobro spojkou anebo jejim nahrazenim za U-joint. Ja sam pouzivam jednokusovou hlinikovou hridel (s vetsimi a pevnejsimi U-joints) v kombinaci s pevnymi uchyceni motoru a crossmembers, ale ta je kratsi, nez u 3S vozu - a i pote ji tlacim se zvysenou redline az k jeji kriticke rychlosti. Pouziti ochrannych "loops" je pri tom naprostou nutnosti.
Pokud pro hlinkovou anebo karbonovou hridel nemas opravdovy duvod (u 3S vozu, ktere jsou velice tezke, se tim opravdu moc neziska), vymena tech nosnych lozisek (anebo jejich vyplneni silikonem) je mnohem jednodussi a levnejsi alternativou.
Vyrobit kardanovou hridel a dat si ji vyvazit neni problem - po mechanicke strance. Aby ta hridel byla dostatecne pevna a pracovala tak, jak ma, je vec jina. DSM a 3S pouzivaji velice podobny 3-kusovy design se dvema nosnymi lozisky. Pokud by jsi chtel pouzit jednokusovou hridel bez ulozeni, tak by jsi nejdriv musel zacit uchyty motoru a pote uchyty prednich a zadnich crossmembers, aby jsi dosahl snizeni pohybu motoru (+ prevodovky a rozvodove skrine) a zadniho diferencialu na minimum a soucasne co nejpriznivejsich uhlu mezi rozvodovou skrini, kardanovou hrideli a zadnim diferencialem (idealne samozrejme na nulu). Pote se vychazi z kriticke rychlosti hridele (predimenzovane o nejakych 25%) dane delky a materialu. Pritom zjistis, ze pouziti cehokoliv jineho, nez karbonu, je pri delce tve kardanove hridele naprosto nedostacujici, takze ocelova anebo hlinikova jednokusova hridel neprichazi absolutne v uvahu. Opet ale, karbonove hridele jsou velice citlive co se tyka rotacnich uhlu a velice rady exploduji, takze jejich pouziti s tovarnim uchycenim motoru, crossmembers a zadniho diferencialu je nemyslitelne. Vymena tovarnich silentbloku v prednich a zadnich crossmembers za hlinikove anebo ocelove ma ale sve dalsi vyhody - a to i za cenu zvysenych vibraci - v naproste izolaci komponentu podvozku, ktery pote vykonava svou funkci tak, jak opravdu ma. Tohle ale neni nutnosti pri pouziti 2-kusove hridele at uz s Lobro spojkou anebo jejim nahrazenim za U-joint. Ja sam pouzivam jednokusovou hlinikovou hridel (s vetsimi a pevnejsimi U-joints) v kombinaci s pevnymi uchyceni motoru a crossmembers, ale ta je kratsi, nez u 3S vozu - a i pote ji tlacim se zvysenou redline az k jeji kriticke rychlosti. Pouziti ochrannych "loops" je pri tom naprostou nutnosti.
Pokud pro hlinkovou anebo karbonovou hridel nemas opravdovy duvod (u 3S vozu, ktere jsou velice tezke, se tim opravdu moc neziska), vymena tech nosnych lozisek (anebo jejich vyplneni silikonem) je mnohem jednodussi a levnejsi alternativou.