400hp+ na ''sériovym'' motoru???
400hp+ na ''sériovym'' motoru???
Toto téma a ty odpovědi mě extrémně zarazily.
Jaký na to máte názor?
http://www.driftworks.com/forum/technic ... ngine.html
Jaký na to máte názor?
http://www.driftworks.com/forum/technic ... ngine.html
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
Mno nevím z čeho jsi tak vykulený Prostě někomu to na seriových střevech vydrží a někomu ne, stejně tak jako 300 koní u CAčka. Vždycky to bude záležet kus od kusu a nějaké generalizování nemá smysl...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
No kulim se protože to takhle vidim poprvý
I když bych tam projistotu kovaný střeva dal. No aspoň mam nějaký inspirace na rok 2010
I když bych tam projistotu kovaný střeva dal. No aspoň mam nějaký inspirace na rok 2010
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
to je něco pro jagyho, jak to najde tak ti dá odkaz na motor v seriovém stavu ještě k tomu DE + turbo a 500hp +
tím do tebe jagy nereju, ale aspon jednou o tom motoru napíšu dřív jak ty
tím do tebe jagy nereju, ale aspon jednou o tom motoru napíšu dřív jak ty
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
taky na tom nevidím nic divného ... vpodstatě jde o to kolik s tím najezdí wostrejch kilometrů než ten motor půjde do kytek, třeba bude mít někdo štěstí a najezdí jich i 500 ...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
CA na seriových střevech je odzkoušeno na 419hp pokud to vydrží ložiska nevidím problém
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
Tak ako pise Fire, mozes mat 400Hp a plny vykon vyuzijes v priemere 1km na 1000km. Na co ti je takato uprava. Mna viac zaujima motor kludne z nissim vykonom, ale kludne s nim mozes na plny vykon zajst niekolko kol v Brne a nic, potom v nom kludne odist domov.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru??? ..... a proč ne?
Otázkou je jen jak se toho dosáhne a jak to dopadne.
1) Vezmu motor s 150tis km najeto, sériové vstřiky, malé turbo, restriktivní výfuk, malý IC. Narvu tam tlak jako kráva, předstih na mezi detonace a budu to točit jako kretén. Co se stane? Protože nebudou stíhat vstřiky, bude chudá směs, takže to pojede jako svině, ale velká teplota už nasávaného vzduchu do motoru a dále hoření bude vést k tendenci detonací a začínající detonace ještě zvíší výkon díky větší rychlosti rozpínání při detonačním hoření směsi. No a výsledek ? Prohořelé písty, připeklé kroužky, fouklé těsnění, podhořené ventily, vyklepané ložisky na ojnici či klice a nebo v lepším případě ohlé či přetrhlé ojnice.
2) Vezmu motor s 30ti najeto či čerstvě nově sesazený. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.
Všechno je jen o přístupu, znalostech a pečlivosti. Nejsou v tom žádná kouzla ani náhody.
Otázkou je jen jak se toho dosáhne a jak to dopadne.
1) Vezmu motor s 150tis km najeto, sériové vstřiky, malé turbo, restriktivní výfuk, malý IC. Narvu tam tlak jako kráva, předstih na mezi detonace a budu to točit jako kretén. Co se stane? Protože nebudou stíhat vstřiky, bude chudá směs, takže to pojede jako svině, ale velká teplota už nasávaného vzduchu do motoru a dále hoření bude vést k tendenci detonací a začínající detonace ještě zvíší výkon díky větší rychlosti rozpínání při detonačním hoření směsi. No a výsledek ? Prohořelé písty, připeklé kroužky, fouklé těsnění, podhořené ventily, vyklepané ložisky na ojnici či klice a nebo v lepším případě ohlé či přetrhlé ojnice.
2) Vezmu motor s 30ti najeto či čerstvě nově sesazený. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.
Všechno je jen o přístupu, znalostech a pečlivosti. Nejsou v tom žádná kouzla ani náhody.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
3) Vezmu motor s 150tis km najeto. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.evo400 píše:Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru??? ..... a proč ne?
Otázkou je jen jak se toho dosáhne a jak to dopadne.
1) Vezmu motor s 150tis km najeto, sériové vstřiky, malé turbo, restriktivní výfuk, malý IC. Narvu tam tlak jako kráva, předstih na mezi detonace a budu to točit jako kretén. Co se stane? Protože nebudou stíhat vstřiky, bude chudá směs, takže to pojede jako svině, ale velká teplota už nasávaného vzduchu do motoru a dále hoření bude vést k tendenci detonací a začínající detonace ještě zvíší výkon díky větší rychlosti rozpínání při detonačním hoření směsi. No a výsledek ? Prohořelé písty, připeklé kroužky, fouklé těsnění, podhořené ventily, vyklepané ložisky na ojnici či klice a nebo v lepším případě ohlé či přetrhlé ojnice.
2) Vezmu motor s 30ti najeto či čerstvě nově sesazený. Dám odpovídající palivovou soustavu, komplet udělanou hlavu s odpovídajícími vačkami, větší turbo, velký IC, dostatečné chlazení vody i oleje a plně programovatelno ujednotku. Větší turbo a IC způsobí větší účinnost při větší průtoku vzduchu potřebného pro dosažení výkonu a také se tím podstatně sníží teplota nasávaného vzduchu do motoru a tudíž následně i teplota hoření. Naladí se naprosto korektní poměry paliva a vzduchu, předstih s rezervou od detonací a také tak aby to nemělo overboost jak kráva, plynulý rozumný náběh krouťáku a nevidím důvod proč by to nemělo vydržet.
Všechno je jen o přístupu, znalostech a pečlivosti. Nejsou v tom žádná kouzla ani náhody.
tahle varianta ti tam schazi
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
Když už kopíruješ mé know-how ............. tak tahle varianta neklapne, protože ten motor je rád, že žije tak jak je.Mirek píše:tahle varianta ti tam schazi
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
netusil sem ze to prekopirovani bude takovy problem...omlouvam se....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
To nemusíš, raději se zaměř na ten tvůj driftkár........ a proč to nebyl rovnou RB26, náklady na motor skoro stejné a na zástavbu totálně jedno.Mirek píše:netusil sem ze to prekopirovani bude takovy problem...omlouvam se....
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
tvoje know how no tak ty mi davas
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 400hp+ na ''sériovym'' motoru???
spíš je lepší koupit motor s 250tis a udělat ho celý pevný a pořádný a ne žít na seriovém motoru
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod