OT

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: OT

Příspěvek od Iwan »

jak to je ted v CZ, je povoleny sportovy koncak a take kravinky?
Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Rave »

Iwan píše:jak to je ted v CZ, je povoleny sportovy koncak a take kravinky?
neni,ja vzdy reknu ze se jedna o seriovej stav ikdyz mam jen trubku s koncovkou.Fizl ti nedokaze treba ruseni nocniho klidu nebo, ze se jedna o sportovni tlumic, ale najde si neco za co ti da pokutku.
:?
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
Uživatelský avatar
speedy_s
user
Příspěvky: 336
Registrován: 01.08.2006, 12:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od speedy_s »

to mě je taky tak dřív slyšet aspoň tak kilometr dopředu (proto nikoho nepřekvapim :lol: ) , ale teď už to mám potižší jak tam mám kat, předtim to mělo naměřenejch 148db :D
Never lose respect of what you’re doing behind the wheel.
Mazda RX-7 FC3S neverending story
Toyota Celica GT-four WRC edition
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Mirek »

proto hodlam davat do vyfuku tu klapku od apexi.....kdyz auto pouzivas i na bezny jezdeni tak je to super vec...sice privrenim prijdes o vykon, ale kdyz ho potrebujes tak si to jednoduse otevres :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Fire »

Mirek píše:proto hodlam davat do vyfuku tu klapku od apexi.....kdyz auto pouzivas i na bezny jezdeni tak je to super vec...sice privrenim prijdes o vykon, ale kdyz ho potrebujes tak si to jednoduse otevres :)
už ji máš koupenou ? toto chci řešit také , tak kdyby jsi ji chtěl kupovat tak můžeš rovnou 2x :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Mirek »

jeste ne, ale mam v planu ji koupit jak budou volny penize..dam vedet kdyztak...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
chosecz
user
Příspěvky: 954
Registrován: 20.02.2007, 16:02
Bydliště: Praha

Re: OT

Příspěvek od chosecz »

Heini to ma na skyovi a je to good, funguje to pekne :) V garazi se to velice hodi :)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13

'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Peca »

Mirku hod link na tu klapku, dik
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od J3tb0Y »

sa mi neska stala v robote taka prkotina...vymienali sme olej na new beatli a nahodim filter nalejem olej(castrol edge 5w-30) nastartujem a fontana zo spodu...... tak liter a pol stihol vytiect ......tak som si zarobil 20eur za liter....zabudol som sa pozriet na stary filter a tesnenie z neho zostalo na aute.
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Mirek »

Peca píše:Mirku hod link na tu klapku, dik
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid ... Categories
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Peca »

Ja bych se bal ze se to nejak poskodi, treba pretrhne to lanko a klapka se uplne zavre, to by byla sranda :)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Mirek »

jsou 2 typy...flange type jako priruba a pak je pipe type a to je kousek trubky s tou klapkou..ja pujdu spise do te pipe type, prumer 80mm. S tim pretrzenim, nejsem si jisty jak to funguje, jestli se to nahodou pri pretrzeni lanka neotevre uplne. Kazdopadne zavrit uplne to nepujde asi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
mauglie
user
Příspěvky: 2461
Registrován: 17.05.2007, 13:20
Bydliště: Prague

Re: OT

Příspěvek od mauglie »

Mirek píše:jsou 2 typy...flange type jako priruba a pak je pipe type a to je kousek trubky s tou klapkou..ja pujdu spise do te pipe type, prumer 80mm. S tim pretrzenim, nejsem si jisty jak to funguje, jestli se to nahodou pri pretrzeni lanka neotevre uplne. Kazdopadne zavrit uplne to nepujde asi.
Jo jo, pipe vypadá lépe (méně práce :)). Mimochodem, jaká část výfuk. potrubí je pro instalaci, ať už pipe nebo flange, nejvhodnější? Díky.
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Peca »

Flage bude jednodušší na instalaci ne? Prostě ji vrazíš mezi down pipe a zbytek výfuku. Popravdě jsem nepochopil kam se dává ta pipe?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: OT

Příspěvek od Mirek »

to asi ne peco, je to 80mm prumer....nevejde se ti tam ta klapka..pipe type navaris proste na trubku vyfuku
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět