na těch unibalech by jsi si v provozu vylámal zuby ... pokud chceš zlepšit jízdní vlastnosti a nemít to příliš tvrdé, použij ramena s polyuretanovým uložením např.: http://www.rhdjapan.com/jdm-low/NISMO-R ... -R32-51946Bobeš píše:Prosim vás jestli je nekdo má prosil bych radu...jo nebo ne .... nechci aby to bylo tvrdy,auto používam i na normální ježdění.... jestli je to zbytečny tak na to kašlu ale jestli mi napíšete pro,tak bych je pořídil
Nastavitelny ramena
Re: Nastavitelny ramena
Re: Nastavitelny ramena
forum/viewtopic.php?f=146&t=14730
jo kluci mam uz to, tyden jezdim, zrobena uz i druha strana,... nakonec jsem ten puvodni povolil normalne s vetsim kladivem:P
tak jezdimn na zbrusu novych ramenech a nastavitelnych pillow ball tension rods - je to hned poznat to rizeni - ten predek se ani nehne pri prejeti najeti cehokoliv to rizeni je stale stabilni a presne:)) doporucuju:)
Dohady a fakta
jo kluci mam uz to, tyden jezdim, zrobena uz i druha strana,... nakonec jsem ten puvodni povolil normalne s vetsim kladivem:P
tak jezdimn na zbrusu novych ramenech a nastavitelnych pillow ball tension rods - je to hned poznat to rizeni - ten predek se ani nehne pri prejeti najeti cehokoliv to rizeni je stale stabilni a presne:)) doporucuju:)
Dohady a fakta
Re: Nastavitelny ramena
já už toho vyzkoušel taky dost, od unibalů i přes ty ramena, takže já píšu fakta, co píšeš ty heini
Re: Nastavitelny ramena
Vole A Chosemu se dávalo asi co za ramena. To spíš u tebe jsem je neviděl na ničem
Jo a pokud jezdíte 15 kola z gumou 60,65 tak tam to je asi opravdu zbytečný.
Jo jinak proc jsou ti co to maj spokojeni stím jak se to ovládá?
Už je tady dost lidí co to maj a neslišel jsem nikoho nadávat.
Jinak Adner to postupně taky mění a hádej proč, jak jinak dohoníš při snížení auta odklony atd.
Jo a pokud jezdíte 15 kola z gumou 60,65 tak tam to je asi opravdu zbytečný.
Jo jinak proc jsou ti co to maj spokojeni stím jak se to ovládá?
Už je tady dost lidí co to maj a neslišel jsem nikoho nadávat.
Jinak Adner to postupně taky mění a hádej proč, jak jinak dohoníš při snížení auta odklony atd.
Re: Nastavitelny ramena
vím že je tam má chosé a když říkám že jsem je tam měl, tak věř a jsou pryč měl jsem tam i unibaly a jsou taky pryč
15 jsem na autě neměl, např vzadu mám stále 16" 245/45
pokud to mají na drifty a tak, tak se nedivím že jsou spokojení, pokud by to měli na běžný ježdění, tak jak píšu já, tak by to hodily dolů
já na to nenadávám, já ti jen celou dobu píšu, že na běžný ježdění je to na hovno, je to moc tvrdý komplet
vím proč to mění adner, vím proč jsem to zkoušel já a je zajímavé že po snížení mám odklony v pořádku, možná že vím jak na to
co tvůj řádek to má odpověd
15 jsem na autě neměl, např vzadu mám stále 16" 245/45
pokud to mají na drifty a tak, tak se nedivím že jsou spokojení, pokud by to měli na běžný ježdění, tak jak píšu já, tak by to hodily dolů
já na to nenadávám, já ti jen celou dobu píšu, že na běžný ježdění je to na hovno, je to moc tvrdý komplet
vím proč to mění adner, vím proč jsem to zkoušel já a je zajímavé že po snížení mám odklony v pořádku, možná že vím jak na to
co tvůj řádek to má odpověd
Re: Nastavitelny ramena
Já se nebavím o běžném ježdění ale tys napsal tohle: na běžné drifty zbytečný.............. a pak znovu. Běžné ježdění je o něčem jiném. Nechápu rozdíl mezi běžným driftem a profi driftem pořád je to drift Akorát podle mého je lepší mít auto pod kontrolou. Končím debatu
Re: Nastavitelny ramena
fajn ukončíme to, k těm běžným driftům napíšu asi tohle
tvrdíš že běžný drift je pořád drift a že i u běžného driftu, kdy si jdu zajezdit jen tak na letiště bych měl mít super podvozek dle tebe
pokud ovšem máš pravdu (netvrdím že nemáš) tak musí platit to samé o běžném ježdění, já tvrdím že běžné ježdění nejsou okruhy, kdybych ale měl brát stejné dogma jako ty u driftu, tak běžné ježdění je vlastně to samé jako okruhy kde je potřeba mít taky auto perfektně pod kontrolou a to pro mě znamená, že bych měl hodit 200sx ze skály a koupit okruhové auto na běžné ježdění
takže ještě jednou a doufám naposledy
na běžné ježdění a běžné drifty je to k hovnu
kdo se směje naposled, ten se směje nejlépe
a je pravda že je lepší mít auto pod kontrolou, jak píše heiny,
tak ti co chcete běžně driftovat, udělejte super podvozek
a ti co chcete běžně jezdit, prodejte 200sx a kupte GTR v okruhové verzi
tvrdíš že běžný drift je pořád drift a že i u běžného driftu, kdy si jdu zajezdit jen tak na letiště bych měl mít super podvozek dle tebe
pokud ovšem máš pravdu (netvrdím že nemáš) tak musí platit to samé o běžném ježdění, já tvrdím že běžné ježdění nejsou okruhy, kdybych ale měl brát stejné dogma jako ty u driftu, tak běžné ježdění je vlastně to samé jako okruhy kde je potřeba mít taky auto perfektně pod kontrolou a to pro mě znamená, že bych měl hodit 200sx ze skály a koupit okruhové auto na běžné ježdění
takže ještě jednou a doufám naposledy
na běžné ježdění a běžné drifty je to k hovnu
kdo se směje naposled, ten se směje nejlépe
a je pravda že je lepší mít auto pod kontrolou, jak píše heiny,
tak ti co chcete běžně driftovat, udělejte super podvozek
a ti co chcete běžně jezdit, prodejte 200sx a kupte GTR v okruhové verzi
Re: Nastavitelny ramena
to s tebou suhlasim.Nastavenie zadku je jednym zo zakladou auta schopne driftovat.Heini píše:Až na jedno a to i na běžné drifty!
To comu ostatny hovoria drift zo seriou , to sa vola jazda bokom , drift je trosku nieco ine.
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Re: Nastavitelny ramena
Takze ked seriozny drift a to aj len cez vykend alebo raz za tyzden a nielen okolo bloku tak to je dobre to tam mat a takysto dobre gumy je potreba na drift .SDRT píše:to s tebou suhlasim.Nastavenie zadku je jednym zo zakladou auta schopne driftovat.Heini píše:Až na jedno a to i na běžné drifty!
To comu ostatny hovoria drift zo seriou , to sa vola jazda bokom okolo bloku na sidlisku, drift je trosku nieco ine.
Aj ked Kentoya ma tiez neco pravdy aj ked sa asi zaklada/je zalozena na niecom inom.S toho co tu napysal , ja osobne to chapem ako ze (a to je s tej starsej skoly ako ja ), nema rad tvrdy podvozok , ani ja , predsa uz mam nejaky ten rok na krku , poskodeny chrbat a to potom trpim pri jazde takym auto.Ja vidim aj tu u nas vela chlapcov jazdia velmi velmi tvrde podvozky, si myslia ze tvrdsi podvozok je lepsi na drift a to ja im hovorim , naco si kupil Teins za1600 dollarov?vyhod to a navar tam kus tyce, lebo tvoj tlmic nema ziadnu traction .
Ma pravdu v tom ze auto na sportove ucely a to aj rekreacne ma ostat autom na sportove ucely a nie na denne jazdenie.Nastava tu ale stret zaujmov- kto si moze dovolit mat jednu s13 na denne jazdenie-mekky podvozok,pekny bodykit,17"18" pekne kolesa , a podobne a druhe auto na vykendy a drifty/kopce a podobne ?
Tak to potom riesia tak ze stavaju auto na sportove ucely a pouzivaju ho aj ako daily driver .
Nastavovacie prvky/ramena zadnej napravy nemaju velky vplyv na tvrdost vozidla ale tvrdost je dana tym ze kazdy najprv instaluje tvrde tlmice/pruziny vecinou pouzivaju 2-way nastavovacie tlmice a tvrde pruziny ,alloy cradle busshes , a az potom nastavovacie ramena , nastavuju ich nevhodne , velky neg camber a nevhodnu zbiehavost kolies .
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Re: Nastavitelny ramena
Ja teda nevim, stavitelne ramena nemam. Mam coilovers, odklon vepredu i vzadu (po porade s typkem co dela geometrii i na zavodnich autech) 1,5° (vepredu nastaveno, vzadu to proste tak sedlo samo) a spokojenost.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Nastavitelny ramena
Když auto nemam na závody ale občas se zklouznout tak to nepotřebuju....to asi chtel řícz Kentoya a děkuju za radu! ....a už dělám repas náprav na siláče od DW ...myslim že to bude nejvhodnější když auto bude i na běžny ježdění po českych silnicích ... díky i ostatním že se zapojily do debaty
Re: Nastavitelny ramena
asi takBobeš píše:Když auto nemam na závody ale občas se zklouznout tak to nepotřebuju....to asi chtel řícz Kentoya a děkuju za radu! ....a už dělám repas náprav na siláče od DW ...myslim že to bude nejvhodnější když auto bude i na běžny ježdění po českych silnicích ... díky i ostatním že se zapojily do debaty