Short Shift
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Short Shift
Tak kluci priznejte se...kdo umi levne na SR20DET?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Short Shift
Tak moc jsem nepochopil o co tu jde(otazka zakladatele dost nejasna) ale short shift v D&M nejakych 800ka. Uz ho mam doma.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: Short Shift
No tak pak napiš jak se s tím řadí, jestli to nedělá randál a podobně... Za 800 mě to docela zajímá. Upřímě bych si radši koupil od Japspeedu než tohle...
Jinak odpověděl jsi na skoro dva roky staré téma..
Jinak odpověděl jsi na skoro dva roky staré téma..
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Short Shift
hehe..tak hodne stesti..pokud jsi v DM koupil short shift na 200sx (tento: http://tuning.autodoplnky.cz/kratke-raz ... o-s2221657 ), tak si ho muzes dat leda do do police na vystavu, protoze je na USA 200sx coz je americka primera Otazka zakladatele je jasna dost, jen novacek ma pocit ze je chytrejsi nez ostatni asi. Neboj se, kdyby sel koupit v DM za 8 stovek, tak to tady nikdo neresiBart34 píše:Tak moc jsem nepochopil o co tu jde(otazka zakladatele dost nejasna) ale short shift v D&M nejakych 800ka. Uz ho mam doma.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Short Shift
jen pro informaci, SS na SX vypada cca takhle
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Short Shift
DragonART píše:No tak pak napiš jak se s tím řadí, jestli to nedělá randál a podobně... Za 800 mě to docela zajímá. Upřímě bych si radši koupil od Japspeedu než tohle...
Jinak odpověděl jsi na skoro dva roky staré téma..
Upřímně japspeed nikdy ... nejsem sám co ho má a je to mrdka největší.
Re: Short Shift
Kdyz uz se to rozebira tak me napadlo ze by mozna nebylo uplne tak nejslozitejsi to vyrobit.. kdo venuje seriovou radici paku S13 na experiment?
Re: Short Shift
Když experiment dopadne dobře a pak mi ji pošleš zpět, tak se hlásím
Re: Short Shift
TO jsem myslel ironicky, vim že si tu řešil.. Já jestli budu kupovat SS tak asi od Nisma.Fire píše:DragonART píše:No tak pak napiš jak se s tím řadí, jestli to nedělá randál a podobně... Za 800 mě to docela zajímá. Upřímě bych si radši koupil od Japspeedu než tohle...
Jinak odpověděl jsi na skoro dva roky staré téma..
Upřímně japspeed nikdy ... nejsem sám co ho má a je to mrdka největší.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Short Shift
To prave nezarucujumauglie píše:Když experiment dopadne dobře a pak mi ji pošleš zpět, tak se hlásím
Re: Short Shift
koupit to od Nisma jsou rovněž vyhozený peníze, je to skoro stejné jak série... o zkráceném řazení nemůže být řeč.DragonART píše:TO jsem myslel ironicky, vim že si tu řešil.. Já jestli budu kupovat SS tak asi od Nisma.Fire píše:DragonART píše:No tak pak napiš jak se s tím řadí, jestli to nedělá randál a podobně... Za 800 mě to docela zajímá. Upřímě bych si radši koupil od Japspeedu než tohle...
Jinak odpověděl jsi na skoro dva roky staré téma..
Upřímně japspeed nikdy ... nejsem sám co ho má a je to mrdka největší.
Re: Short Shift
Tak to díky za info Patriku. To jsem netušil.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Short Shift
nemáš vůbec zač toto info mám od Choseho, který ho v S13tce má.