KA24 - pro a proti?

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

KA24 - pro a proti?

Příspěvek od raziel »

hi everybody

je to asi spis do pokecu tak to kdyz tak presunte nevim
jen jsem zvedavej, KA24E ta SOHC verze nebo DOHC verze, sam o sobe to je o nicem atmosfera ale co kdyz se hodi na nej turbo?? jake nazory znalych ve srovnani s CA18DET - ktery motor je lepsi? CACKO pocitam??
rad poctu (nemam cas litat po americkych forech sakra...

dik
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od blázen »

no tak zkus použít hleda tady..určitě je to tu 100x rozebrané..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od DOOlittle »

vela ludi mozno nebude somnou suhlasit, ale na oturbene KA sa nechyta ani CA ani SR....samozrejme v porovnatelnych stupnoch uprav.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od blázen »

nejvýkonější KA je výkonější než nejvýkonější SR co jezdí ale na 400m je nejvýkonější SR rychlejší než nejvýkonější KA.. asi tak
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Kopriw
user
Příspěvky: 1081
Registrován: 15.07.2006, 14:09
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od Kopriw »

blazen: to uz je ale dost o extremu ne....podle me co se tyce nasich uprav.takovy to go,cooler a lepsi turbo tak ve stejnym levelu bude lepsi to ka...akorat s tim u nas nema nikdo zkusenosti.
Tetuju,moc to neumim ale zase sem levnej :D
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od blázen »

to určitě ne.. na CAčko pláskeš T28 a stage 2 chip,walbro,výfuk a IC a nestaráš se a máš v pohodě 250koní..
u SR to je ještě o turbo snadnější..

u KA se budeš srát s laděním a kompresním poměrem..nehledě na to,že seriové vnitřky KA toho moc nevydrží..tak je otázkou až kam.. alespon dle KAT.org fora.. podle mě je to jen o projektu a cíli..pokud chceš 500konovou s13 a budeš motor skládat celý nový..pak to vyjde na stejné prachy a s KA se asi bude trošku líp jezdit, je to větší motor.. níc vic bych v tom neviděl..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od slik85 »

blázen píše:to určitě ne.. na CAčko pláskeš T28 a stage 2 chip,walbro,výfuk a IC a nestaráš se a máš v pohodě 250koní..
u SR to je ještě o turbo snadnější..

u KA se budeš srát s laděním a kompresním poměrem..nehledě na to,že seriové vnitřky KA toho moc nevydrží..tak je otázkou až kam.. alespon dle KAT.org fora.. podle mě je to jen o projektu a cíli..pokud chceš 500konovou s13 a budeš motor skládat celý nový..pak to vyjde na stejné prachy a s KA se asi bude trošku líp jezdit, je to větší motor.. níc vic bych v tom neviděl..
u sr ti staci jenom cip stage1 walbro ic 3"vyfuk a mas 280hp

a ak by som siel robit ka24eT tak by som radsej siel do ka24deT tem motor sam osebe je porovnatelny s CA18det a ovela menej zere a bez oturbenia nevizaduje ziadnu zvlastnu pozornost na jeho udrzbu
ak by niekto mal zaujem tak mam na predaj s14 s KA24DE a mnoho upravami a uz len kupit turbo kit ktory sa pohybuje okolo 2500euro a vysie
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od blázen »

tak ten DET dosahuje lepších výsledků jak ET,.. to každopádně..on je dost podobný CA18DET až na ten řetěz
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
DOOlittle
user
Příspěvky: 414
Registrován: 17.02.2008, 09:24

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od DOOlittle »

musim oponovat...seriove vnutornosti KAcka su pevnejsie a bytelnejsie nez CA alebo SR. S najvacsou pravdepodobnostou budem prvy majitel oturbeneho Kacka, tak podam referencie:)
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od J3tb0Y »

co viem tak johny1 ma tiez oturbene KAcko a co viem tak uz mu raz motor odisiel so serivymi vnutornostami ale nemozem sudit ked neviem preco mu odisiel.
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od blázen »

já to vyčetl na KA-T.org,ž vnitřky KA nejsou nic moc.. ale oponovat mi můžete.. co je to za problém koupit za 30litrů nízkokompresní písty s ojnicema
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
DISKOTERORASTA1
user
Příspěvky: 83
Registrován: 21.01.2009, 16:58
Bydliště: Blansko..30km severně od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: KA24 - pro a proti?

Příspěvek od DISKOTERORASTA1 »

to dolitle:hlavne to pak nafot a dee to na rajcee,ja?
Odpovědět