Podtlakové hadice a zapojení MBC

vrtasp
user
Příspěvky: 2
Registrován: 06.07.2008, 21:06

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od vrtasp »

To by bylo uplně nejvíc super :)
A víte někdo kam mam zapojit mechanickej budík na tlak turba když už sme u toho? :mrgreen:

EDIT: Toto sem psal já // Vrťas
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od pablo »

tam isto jak ten ebc
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od nizzmo »

Ja ho mam tiez. Tu mas manual: http://www.fd3s.net/avc-r_manual_gen1.pdf
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
vrtas
user
Příspěvky: 1044
Registrován: 03.01.2008, 14:41
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od vrtas »

Super, díky moc 8)
Btw. Máš PM :)
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy »

to:kenivruh -měl sem ho uplně povolený.foukal sem do toho.Veprostřed tam vjíždí takovek kužel.když je povolenej,jde vzduch do spod,když je zavřenej,zespod nefouká....
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh »

jetoboy píše:to:kenivruh -měl sem ho uplně povolený.foukal sem do toho.Veprostřed tam vjíždí takovek kužel.když je povolenej,jde vzduch do spod,když je zavřenej,zespod nefouká....
Napis do saabu nech ti poslu manual k tomu ako sa to ma zapojit. Bezny MBC sa zapaja proste tak ako je to na obrazkoch hore.

Hadicka od turba (alebo rury hocikde medzi turbom a klapkou) ide na vstup do MBC (tam kde sa da fukat ked je povoleny), hadicka do WG ide od vystupu (kde vychadza vzduch ked fukas). A tu tretiu stranu zablendovat.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy »

boční vývod je vstup a odpad (jedno jak zapojené),
spodní vývod je výstup s regulací.Takže ze spodního to dám na turbo a jeden postraní zaslepim a druhej dám na WG??
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh »

jetoboy píše:boční vývod je vstup a odpad (jedno jak zapojené),
spodní vývod je výstup s regulací.Takže ze spodního to dám na turbo a jeden postraní zaslepim a druhej dám na WG??
Vstup je na turbo, vystup je na WG.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy »

ok... :wink: Můžu na to použít podtlakovou hadičku do 5 bar nebo je potřeba tlaková nebo jiná?
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy »

ještě se chci zeptat,jestli někdo ví,vyhodil sem carbon kanistr a nevím jestli mám zacpat i ten vývod dolů a kam to vůbec vede.To asi můžu uplně vyhodit ne??
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od kenivruh »

jetoboy píše:ok... :wink: Můžu na to použít podtlakovou hadičku do 5 bar nebo je potřeba tlaková nebo jiná?
Staci hadicka ktora sa aspon trochu tvari ze vydrzi ten 1 bar tlaku :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od Paja UDC »

Tenhle typ MBC funguje na jinym principu, boční jsou výstup a vstup a spodní je odpad. Je to úplně jednoduchý, když ho úplně utáhneš, tak veškerej tlak na vstupu jde i na výstup a jak ho povolíš, tak spodním vývodem upouští tlak pryč (nejlíp někam do sání mezi váhu vzduchu a turbo) a tím snižuje tlak jdoucí do WG. Snad je to k pochopení :wink:

PS: Taky ho mám a už jsem s nim chtěl mrsknout vo zem :D
UDC Team
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy »

Ale je to to samé jak psal kenivruh nebo ne?Zapojím vstup na turbo a vývod zespod dám na WG.ten třetí zaslepim a bude to to samé.Když bude povolenej tak nic a když budu utahovat,tak mi bude regulovat tlak do WG... :?:
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Uživatelský avatar
Paja UDC
user
Příspěvky: 68
Registrován: 28.05.2007, 22:32
Bydliště: Hradec Králové

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od Paja UDC »

jetoboy píše:Ale je to to samé jak psal kenivruh nebo ne?Zapojím vstup na turbo a vývod zespod dám na WG.ten třetí zaslepim a bude to to samé.Když bude povolenej tak nic a když budu utahovat,tak mi bude regulovat tlak do WG... :?:
Není to stejný, uvidíš :wink:
za prvý by to fungovalo obráceně, všimni si označení na kroutítku, + je doleva, tzn. že když ho povoluješ, tak přidávaš tlak turba
za druhý, takhle ten MBC vůbec nefunguje, buď ho máš povolenej a veškerej tlak na vstupu jde i do WG (i přes jen lehký povolení se tam přes tu malou škvýrku všechen tlak dřív nebo pozdějc stejně dostane), nebo ho máš úplně utaženej, pak ti nejde žádnej tlak do WG turbo tlačí na max bez jakýkoli regulace, což taky nepotřebujem :wink:
UDC Team
Uživatelský avatar
jetoboy
user
Příspěvky: 699
Registrován: 18.08.2008, 18:43

Re: Podtlakové hadice a zapojení MBC

Příspěvek od jetoboy »

Ok díky :wink: za vysvětlení.Zapojim to a uvidí se... 8)
200sx S13 r.90 modrá metal

SR20DET.......

, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94

Daily car: Toyota Avensis T25
Odpovědět