Turbo troubleshooting ?:(

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
YuriiGT
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 23.03.2009, 20:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od YuriiGT »

Zdarec, kluci. Prvně Vás chci poprosit abyste mne nekamenovali, že sem lezu s problémem auta jiný značky a uplně jinýho ražení ale tady na fóru je poměrně větší koncentrace lidí co se vyznají v přeplňování a přeplňovanejch motorech než kdekoli jinde, Sekce pokec a vzkazy mi přišla jako sekce kde tímhle dotazem nejmíň uškodím.
Nedávno mi ua auta Hyundai Scoupe GT 1.5 rv93 odešlo turbo tak jsem si od kamaráda sehnal jiné z nějákého auta na díly. Turbo tlačí vpohodě docela dobře, jenom hází olej do výfuku po litrech. 1l - 500km po městě.

Co mi na tom přijde podivné je, že při zátahu když turbo tlačí a motor jde do otáček, auto vůbec nekouří. Začne kouřit až když řadím nebo prostě spadnou otáčky což mi přijde trochu proti logice.

Když jde motor do otáček, znamená to, že olajová pumpa víc tlačí to znamená větší tlak oleje takže by staržý turbo mělo kouřit ale nekouří. Když dám nohu z plynu, v sání vzniká podtlak klesá tlak oleje a turbo se přestává točit ale proč mi v tomhle stavu a na volnoběh kouří?

Napadlo mne jestli by to nemohlo být prasklinama v housingu, že by podtlak nějákou prasklinou vytahoval olej ven nebo tak něco.

Nemáte s tím někdo teoretický nebo praxí podložený zkušenosti? Jde mi o to, jeslti bych ze dvou špatnejch moh zkusit postavit jedno jakš takš funkční tak bych chtěl vědět na co se mám zaměřit.
Uživatelský avatar
maca9
user
Příspěvky: 1700
Registrován: 22.03.2008, 23:13
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od maca9 »

turbo ale opravdu kouri pri ubrani. To co sis tam dal je zrali na repas nebo spis na vyhoz :(
Obrázek
YuriiGT
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 23.03.2009, 20:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od YuriiGT »

Tak mi to rika hodne lidi, ono cely auto je uz zraly tamtez. Za chvili budu mit jiny ale je mi lito ho dát na vrakáč :(
Uživatelský avatar
Lefa
user
Příspěvky: 1614
Registrován: 22.02.2007, 15:21
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od Lefa »

DragonArtoj taky kourilo turbo jen na volnobech, pri zaberu ne, vystav si ho na policku :wink:
modrá S13, 89´
GO motoru by kentoya
komplet nerez vyfuk, podvozek Tein Basic, Apexi Power Intake Kit, FMIC, Bov HKS black, Walbro, rozpěry chrom (přední a zadní), Stage1, 18", bodykit, VLSD s14, přední brzdy s14, jednodilnej kardan, silentbloky motoru a převodovky Nismo, tention rods Megan Racing, volant + nába MOMO, řadička Nismo
Daily car: Nismo Almera 1.4

alu 18" 4x114.3 - na prodej forum/viewtopic.php?f=147&t=18622
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od Design »

Me kouři taky vic na volnobeh než v otačkach takže 8)
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od Rave »

jak pisou kluci.turbo muzes vyhodit.jen tak jake ma vule na ose?
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
YuriiGT
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 23.03.2009, 20:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od YuriiGT »

No vystavovat se nebude, budu jezdit dokud to bude fungovat naleju tam 15W40 aby to nekourilo tolik a dorazim ho, auto je cely jak sem psal vejs na odpis tak z nej udelam vozidlo na pokusy :) Mozna casem jestli se vyskytne dostatek financi tak si tu turbinku necham zrepasovat. Nebo tam něják nacpu tu T25 jestli se neproda :bounce:
Sem měl takovou bláhovou naději že to nebude nic vážnýho, vůle to turbo samozřejmě má tak 0,5mm radiální a axiální tam taky bude ale tak desetina možná dvě desetiny milimetru . Taky už bůh ví jak dlouho leželo na polici a lopatky byly pekne zasrany (nechtel sem je nicim cistit protoze sem nevedel cim bych moh nebo nemel). Ale zrejme uz se ten bordel opalil a upadal protoze turbo zacalo tlacit vic nez prvnich 50 kilaku co sem ho tma mel :bigsmurf:
Uživatelský avatar
Rave
user
Příspěvky: 871
Registrován: 23.04.2006, 09:53
Bydliště: Náfpaktos,Greece
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od Rave »

A jak chces resit bohatost smesy?je na hujdaj nejaky cip uravujici mapy?Pokud ne tak si myslim ze s T25 pujde ten motor brzy do haje
S leon cupra 4x4 1.9 TDI 179kw smoke power
S ibiza cupra 1.8 20VT 1,1bar 243ps-1,6bar 306ps
YuriiGT
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 23.03.2009, 20:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od YuriiGT »

No tot otazka, vzhledem k tomu ze tenhle motor neni moc povedenej je to mozny...
Ale jak uz sme psal vejs, to auto je jenom kus srotu kterej ma jeste na rok a pul technickou a do ty doby bude jezdit.
Po svete je dost lidi co nahradili T15 T25kou a nikdo problemy nemel, klidne s tim takhle nalitali 40tkm. Podle mne kdyz se rozumne povede omezit plnici tlak, nebude problem. Vzpominam si na jednoho manika co z toho tahal skoro 300koni a a pak motor oddelal ale ten mel programovatelnou ridici jednotku, vstrikovani ethanolu a vody a takovyhle kraviny, touhle cestou neplanuju jit.

Jediny problem spatruju v absenci IC, s T25 by si mela jednotka pri dodrzeni max plniciho tlaku poradit.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od blázen »

300koní možná ve snu :)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
YuriiGT
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 23.03.2009, 20:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od YuriiGT »

No tak 300 ne to sem se splet přiznávám, jenom 240, 300 psal že bude v budoucnu zkoušet... http://memimage.cardomain.com/ride_imag ... _large.jpg
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od blázen »

FWD,převodovka..to bude hrůza..ani 240..to bohužel asi T25 nezmákne :roll:
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
YuriiGT
Member
Příspěvky: 12
Registrován: 23.03.2009, 20:54
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo troubleshooting ?:(

Příspěvek od YuriiGT »

Jako jo, když takovej výkon, tak RWD nebo AWD ale proč ne... FWD auta moc sporťáky nebejvaj. Mam takovej pocit že ten týpek kterýho je tne graf má pořád od začátku má stejnou T25 i s těma 240konikama popis co na tom autě udělal je někde na Hyundaiperformance.com ale nechce se mi to hledat.
Nicméně já jenom chci aby to auto jezdilo a nechci z toho tahat nějákej extrémní výkon, bude mi stačit stávajících 120 koní ale samozřejmě budu rád za každejch pár koníků co T25 přidá, beztak se podle mne nedostane přes 140.
Odpovědět