Keramika ku Přítlačáku
Re: Keramika ku Přítlačáku
Buky, ne všechny spojky jsou push type, používají se i Pull type....... samozřejmně že problém na klice vzniká až při sešlápnutí spojky, ale to se přeci dělá i když se motor točí ne ? a pokud je ta síla větší, namáhá to ložiska na klice víc.
Jak jsem již napsal, každý materiál a řešení má své výhody a nevýhody. Většinou největší nevýhodou technicky nevhodnějšího řešení bývá nejvyšší cena..... a ta je nejvěší nepřítel drtivé většiny všech majitelů 180SX a 200SX.... noa vlastně i jiných majitelů obstarožních aut.
Jak jsem již napsal, každý materiál a řešení má své výhody a nevýhody. Většinou největší nevýhodou technicky nevhodnějšího řešení bývá nejvyšší cena..... a ta je nejvěší nepřítel drtivé většiny všech majitelů 180SX a 200SX.... noa vlastně i jiných majitelů obstarožních aut.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: Keramika ku Přítlačáku
Je zajímavé jak odlišný přístup k věci mohou lidé mít. Někdo nechápe rozdíl mezi třením materiálů, někdo nechápe uložení kliky....... no a já řeším dilema zda koupit komplet jedno nebo dvoulamelový kit. Jednodlamelový je levnější, míň vydrží a je lehčí. Dvoulamelový je dražší, vydrží víc, je těžší, ale může se stát, že mi kvůli tomu tvrdému spínání bude loupat jeden diferák za druhým, či dokonce i převodovku.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: Keramika ku Přítlačáku
Ja mam 3lamelu a vsetko je zatial OK,samozrejme nemam to na kazdy den,ale na sprintoch dostava cecat.evo400 píše:Je zajímavé jak odlišný přístup k věci mohou lidé mít. Někdo nechápe rozdíl mezi třením materiálů, někdo nechápe uložení kliky....... no a já řeším dilema zda koupit komplet jedno nebo dvoulamelový kit. Jednodlamelový je levnější, míň vydrží a je lehčí. Dvoulamelový je dražší, vydrží víc, je těžší, ale může se stát, že mi kvůli tomu tvrdému spínání bude loupat jeden diferák za druhým, či dokonce i převodovku.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Keramika ku Přítlačáku
Dobr uz sem v obraze, mi hned nedoslo mi to, pri seslapnuti je to jasny...uz
Re: Keramika ku Přítlačáku
ty vůle jsou extrém na vyběhaném motoru, na motoru po GO by se to téměř nehlo, protože se brousí klika přímo na šály
jinak s prokluzem v záběru, třeba dnes se mi to stalo, po třech minutách jízdy, jsem zařadil za tři a při full boostu to prostě proklouzlo, ale není to častý jev, zatím jsem ho viděl asi třikrát
jinak s prokluzem v záběru, třeba dnes se mi to stalo, po třech minutách jízdy, jsem zařadil za tři a při full boostu to prostě proklouzlo, ale není to častý jev, zatím jsem ho viděl asi třikrát
Re: Keramika ku Přítlačáku
Takže to tedy můžu mít, jenom si mám udělat zásobu přítlačáků?
Pochopil jsem to dobře?
Pochopil jsem to dobře?
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
Re: Keramika ku Přítlačáku
vrtasi zbytecna prace zbytecny penize aj tak se to dodrbe radeji kup cely set a mas po problemu
Re: Keramika ku Přítlačáku
No asi jo.
Máte někdo nějaký zkušenosti s touto clutch?
http://www.driftworks.com/catalog/produ ... h-kit.html
Máte někdo nějaký zkušenosti s touto clutch?
http://www.driftworks.com/catalog/produ ... h-kit.html
91' RS13 SR20DET - PRO SPEC
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
https://www.youtube.com/watch?v=H61xLeyxPXY
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Keramika ku Přítlačáku
Ahojevo400 píše: Mitsu EVO9 .... sériová spojka udržela motor v záběru bez problému. Při hrubém zacházení se mi zkroutila už druhá dloulamela HKS. Tedy ani dvoulamela HKS to nevyřešila.
Tak tos mi udelal radost, koupil jsem tu samou spojku pri vedomi ze to musi stacit, ze to bude v pohode pro s13 s vykonem cca 400 ps.
Zas je ale fakt ze EVO9 je 4x4 a pokud je na slickach tak spojka dostava pri zavodni jizde hodně za uši, kdežto s13 je RWD takže je tam možnej větší prokluz, u 4x4 je oproti tomu prokluz menší a spojka je víc namáhaná.
Svaťa
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
Re: Keramika ku Přítlačáku
Přesně tak, myslím že u eva je problém přesně tam co jsi napsal a to je příliš velká trakce a pak to odsere spojka. Na S13 to bude myslím super volba! Mají patentovaný způsob usnadňující rozjíždění (nejprve jde jedna a pak obě lamely) a navíc ta spojka chodí ve velmi krátkém kroku. Proto nemusíš vyšlapávat až k podlaze, stačí 2cm a můžeš řadit.... dost to urychluje řazení. Jediná drobnost je, že je jako asi všechny dvoulamely trochu hlučná když vyšlápneš a dost to irituje lidi kteří o tom nemaj páru, proř ti to auto tak chrastí, ale těm se smějusaigone píše:Ahojevo400 píše: Mitsu EVO9 .... sériová spojka udržela motor v záběru bez problému. Při hrubém zacházení se mi zkroutila už druhá dloulamela HKS. Tedy ani dvoulamela HKS to nevyřešila.
Tak tos mi udelal radost, koupil jsem tu samou spojku pri vedomi ze to musi stacit, ze to bude v pohode pro s13 s vykonem cca 400 ps.
Zas je ale fakt ze EVO9 je 4x4 a pokud je na slickach tak spojka dostava pri zavodni jizde hodně za uši, kdežto s13 je RWD takže je tam možnej větší prokluz, u 4x4 je oproti tomu prokluz menší a spojka je víc namáhaná.
Svaťa
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz