elektricky vetrak

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

elektricky vetrak

Příspěvek od raziel »

caute

jen me zajma jaky je v nasich koncicnach nazor na to mit misto puvodniho vetraku, mit elektricky pro chladic..??
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Kentoya »

názor jen ten nejlepší a kdo tomu rozumí, jedině doporučí
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od raziel »

super


a jeste by me zajimalo jaka velikost - 11 palcu nebo radsi 14? nebo to spis zalezi na tom jak daleko od chladice se to uchyti... uvazuju o apex 11 palcu nebo ebay 14 palcu ... co myslite mr kentoya?
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od pablo »

ja bych byl pro oba vetraky ten puvodny bych neodstranoval
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od raziel »

no jo je to nejlepsi resenio, ale chci to do haje kvuli te sahary a designu toho viskozniho (mam cely predek motoru teda cely motor proste naadherny a remenice, pumpa, altik... a ten vetrak by kazil dojem ... a nemluve o sahare, by neslo pres ni nic videt...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od kenivruh »

raziel píše:no jo je to nejlepsi resenio, ale chci to do haje kvuli te sahary a designu toho viskozniho (mam cely predek motoru teda cely motor proste naadherny a remenice, pumpa, altik... a ten vetrak by kazil dojem ... a nemluve o sahare, by neslo pres ni nic videt...
Akurat ze ta sahara ma dost velky vyznam aj ked sa mozno ozvu ludia co napisu ze je zbytocna.

A ele. ventilator dat najvacsi aky sa na ten chladic vojde (plus aj najvykonnejsi na aky mas penazenku :) ).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Kentoya »

:D největší význam sahary jsem našel v tom, že mi zavazí :D
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od milonovo »

Já mám v plánu tam dát nějakej větší chladič i s větrákama,např ze sierry,ten mám asi i doma.Ten původní je hodně mrňavej.Ohřívat by se to mělo relativně rychle,protože tam nebude pořád ofukovat ta vrtule a chladit to potom bude snad taky líp.Ale ještě se možná mrknu po nějakým,kde by seděli vývody.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od kenivruh »

Kentoya píše::D největší význam sahary jsem našel v tom, že mi zavazí :D
To asi kazdemu a aj visko ventilator tiez zavadzia :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Kentoya »

kenivruh píše:
Kentoya píše::D největší význam sahary jsem našel v tom, že mi zavazí :D
To asi kazdemu a aj visko ventilator tiez zavadzia :)
přesně a proto bez sahary a bez visca
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od pablo »

ja osobne bych bez visca nevyjel a kdyby se mi tam stala sahara tak ji tam nacpu spat
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od raziel »

souhlas s kentoyou... tady v UK to kluci tez cpou do pr*ele jen co koupi s13 - sahara je sice dobra vec pro usmerneni vzduchu, nekdo tvrdi ze jak to sunda a necha viskozni tak to chlazeni pri extremni nalozi je horsi nez se saharou (to bych i chapal... ale jak se nacpe elektricky (ktery urcite nebude mit takove otacky jako treba viskozni pri 6000RPM ale zase urcite vetsi vykon na volnobeh...
pujdu do tech 14 palcu... z ebay (tech 11 z apexu je asi malinke... :P

edit: hmm, pujdu do revotec :)))
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Mirek »

nic proti, ale visco vrtule nema pri 6 tis otackach vetsinou zadny vyznam...vrtule je potreba pouze kdyz auto nejede, a pokud nekdo drzi stojici auto v 6tis RPM, tak klobouk dolu :)

Vsechny auta s vodnim chlazenim maji naporovy chladic.....naporovy proto, protoze je chlazen naporem vzduchu. Nikoliv vrtuli, ta nastupuje kdyz napor vzduchu neni dostatecny k ochlazeni kapaliny. Elektricka vrtule je mnohem lepsi nez originalni visco se saharou.

U S13 bude nutne asi pouzit na vrtule dodatecny spinac se snimacem teploty aby to fungovalo trosku efektivne, staci treba ten ze skodovek (cidlo nasroubovane do chladice nebo nekde pobliz, sepne vrtule pri dosazeni urcite teploty). Na mem SX (mam S14 elektriku) byla ele. vrtule seriove. Byla dvourychlostni, ted mam obycejne jednorychlostni, takze na prvni stupen se bude motat jedna, na druhy obe.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od raziel »

nic proti Mirek, ale ja to fakt myslel jakoze chlazeni kdyz to drtis na miste a ne kdyz valis 180 po dalnici pri 6000 otackach.. (opravdu neni treba vysvetlovat naporovy chladic a vztah vrtule k nemu :D


jinak dik za info, zajimal me nazor cechu na tohle;)
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od pablo »

v pohode mirku ale vyskousej si to pak s visco a pak bez a porovnej to neco to do sebe ma. jinak visco co je na aute vtahuje a posila ten vzdchu pod auto a taky kolem motoru dozadu aby pri chladicove stenee nestal zbytecne teplej vzduch a nehralo vsechono naokolo.nic kazdej dle sveho gusta nekdo da visco pric nekdo si ji necha nikomu nic nenutim,ja ji tam mam sem spokojene a ty dva kone ji obetuju.
Odpovědět