co mám za auto(motor)
co mám za auto(motor)
Kamarádi prosím poraďte. Můj soused vlastní Nissan Silvia 1.8T, 90kw, r.v. 1987 a potřeboval by poradit. Po nastartování motor běží, ale po sešlápnutí plynu nejde do otáček a dusí se. Může to být váhou vzduchu? Když jsme jí vyndali, jsou v ní 4 drátky, které jsou jakoby přepálené. Poraďte prosím. Auto stojí u Mělníka. A ten motor má prosím jaké označení. Díky za vaše rady. Ajas
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: co mám za auto(motor)
Podla mna to je S12-ka a motor tam je CA18ET... Mas tam rozdelovac ze?
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: co mám za auto(motor)
Jo je tam rozdělovač s dvojitým palcem a 8 svíček. Ajas
Re: co mám za auto(motor)
hej jimbo ma pravdu je to s12 ak ti to ide len do 2000ot tak je to AFM myslim ze by som mal mat doma asi dva kusy
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: co mám za auto(motor)
je to chování odpojené AFM
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: co mám za auto(motor)
Takže jsme vyměnili váhu a po hodině provozu se motor srovnal. Máme ale další problém. Motor jde normalně na 4 válce. Po zhasnutí a nastartování jde na 3. Po vymontování svíček je svíčka 3. válce zaolejovaná. Po vyčištění a nastartování jde motor normálně. A tak pořád dokola. Jen tak mimochodem, auto je na prodej nebo výměnu za autíčko s malým objemem. Stojí na Mělníku. Díky za rady.
Re: co mám za auto(motor)
hmm, tak to budou nejspíš valve stem oil seals gone - neboli (pro ne english-eduacted-members - jak jsem byl napomenut - olejové těsnění ventilů na třetím válci budou nejspíš propouštět olej ... (doporučuju změřit kompresi aby se vyloučili pístní kroužky ... good luck;)ajas2 píše:....Po zhasnutí a nastartování jde na 3. Po vymontování svíček je svíčka 3. válce zaolejovaná. Po vyčištění a nastartování jde motor normálně. A tak pořád dokola......
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...