elektricky vetrak

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Mirek »

ale kdyz kopis elektricke vrtule, tak to bude uplne stejne hnat ten vzduch, jen budou hned za chladicem a budou 2, ktere budou mit mnohem vetsi ucinost nez visco se saharou.

A kdyz jsi nacal ten vzduch, tak tlacit ho pod auto je nezadouci...tam by ho melo byt prave co nejmin 8)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Mirek »

ty visco porovnavas s tou co jsem ti dal k motoru a chladici. Ale to je neco jineho, ta vrtule byla jako dodatek k visco a klimatizaci, takze nemela potrebny rozmer a otacky. Ty vysokootackove (treba z ebay) jsou uplne neco jineho...maji 4tis otacek, prumer kolem 13" , to kdyz ti sepnou obe, tak to serve hadry z lidi kolem :mrgreen:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od pablo »

jasne mirku ja se nehadam ale neporovnaval sem to jenom podle sebe ale aj podle aut co sem mnel moznost se setkat na zavodech a kazdy jeden tam mnel visco plus jestu elektrickou,a kazdy jeden tam tu visco vratil.kdyz to slozis tak to protahni na driftech a dej pak vedet moc rychle se to zehreje
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Mirek »

to neklapne...me se tam nevejde :mrgreen:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od blázen »

ty pěkné chladiče z ebay pro CA18 obsahují 2 el. vrtule..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od pablo »

Mirek píše:to neklapne...me se tam nevejde :mrgreen:
no tak to protahnem bez visco
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Heini »

Jezdíme bez visco a v pohodě voda 80C ale ne na vrtule z Ebay ty mají právě malé otáčky a lopatky naprd. Jo a hlavně velký hliníkoví chladič.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
Kytt
user
Příspěvky: 1450
Registrován: 24.05.2006, 07:28
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Kytt »

Mám tam vetrák z fiátka 127 a zatím se mi nestalo že by se to zahřálo :)
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od kenivruh »

Kytt píše:Mám tam vetrák z fiátka 127 a zatím se mi nestalo že by se to zahřálo :)
Asi tomu nedavas moc :)
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od raziel »

Caute kluci

ptal jsem se kluku tady z UK co driftujou profi ligu - a 99% z nich odpovi, ze co se tyce driftu jako takoveho, tak visco je holt lepsi - jde o to ze proste pri ddriftu tam neprochazi zadny napor vzduchu a ten visco jak driftujete pri nejakych 5000 otackach prece jen vyfouka tolik co 5 elektrickych ... ale co se tyce nedriftovacich stroju tak elektriky jsou more reliable:)) na samotny volnobeh elektrika urcite lepsi... ale holt drift a rychlost nejakych par km/h bokem pri minimalnim proudeni vzuchu a motoru vytocenem do otacek... to aspon tvrdi profici...
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od pablo »

raziel píše:Caute kluci

ptal jsem se kluku tady z UK co driftujou profi ligu - a 99% z nich odpovi, ze co se tyce driftu jako takoveho, tak visco je holt lepsi - jde o to ze proste pri ddriftu tam neprochazi zadny napor vzduchu a ten visco jak driftujete pri nejakych 5000 otackach prece jen vyfouka tolik co 5 elektrickych ... ale co se tyce nedriftovacich stroju tak elektriky jsou more reliable:)) na samotny volnobeh elektrika urcite lepsi... ale holt drift a rychlost nejakych par km/h bokem pri minimalnim proudeni vzuchu a motoru vytocenem do otacek... to aspon tvrdi profici...
hold dekuji za potvrdeni je to tak jak pises ja musel i na olej chladic nahodit elektrickou vrtuli takze kdyz jdeme bokovat mam zapnuty tri vrtule lektrickou visco a plus na olejovem chladici abych to uchladil koho sem vezl videl neudelal sem ani tri kola na trati a olej byl kolem 120c a v motorovem prostoru se nedalo vydrzat. taky budu delat spat do motoroveho prostoru saharu.ma to svuj vyznam a kto nevyskousel nevi
tsin
user
Příspěvky: 40
Registrován: 05.02.2009, 23:56

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od tsin »

kdybyste nekdo chtel poradnej chladic tak vam muzu prenechat dvourychlostni vetrak z audi 2,3 quattro.. usti n.l.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Kentoya »

kluci základní rozdíl bude v tom jestli chladit pro drift, nebo pro normální jízdu, a jestli chladit pro profesionální driftování, nebo občasné pro zábavu

pro normální ježdění, pokud nebudete stát v koloně a nebo dlouho na křižovatce, není potřeba žádný ventilátor ani na 300hp motoru CA
odzkoušel jsem že se dá jet bez vody na cca 2000 otáček cca 3km, než se začne poprvé přehřívat olej

jinak samozřejmě jezdím s ventilátorem a jelikož to mám na běžné ježdění mám elektrickou vrtuli a bez sahary
Uživatelský avatar
raziel
user
Příspěvky: 241
Registrován: 02.06.2008, 19:02

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od raziel »

shrnuto podtrzeno tecka. Excellent job;)
My project site:
Obrázek
http://www.raziel-project.tk

http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h


The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine


My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: elektricky vetrak

Příspěvek od Bart34 »

A kdyby chtel nekdo dvouvrtulovou saharu co velikosti krasne padne na SX s drobnymi upravami, tak je tu za doslova par kacek http://www.automedik.cz/zbozi.html?product=18178 Levnejsi jsem nikde nic nenasel. Sam to budu objednavat.
Obrázek
Naposledy upravil(a) Bart34 dne 23.11.2010, 13:27, celkem upraveno 1 x.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Odpovědět