Zapekacka
Zapekacka
zdravim vsetkych,
zacalo sa mi zapekat lave zadne koleso... po normalnej jazde je ovela teplejsie ako prave a po agresivnejsiej jazde je doslova ZERAVE aj s celym diskom... raz sa pri zastaveni dokonca zacalo z neho dymit a smrdelo to ako pri zvarani!
brzdove platnicky a kotuc vypadaju v poriadku a neboli ani moc davno menene... koleso sa na zdvyhaku toci normalne (tzn. zastane pochvilke ale to by malo byt normalne kedze sa musi dotykat platniciek nie?)
cim to moze byt? viete mi poradit?
zacalo sa mi zapekat lave zadne koleso... po normalnej jazde je ovela teplejsie ako prave a po agresivnejsiej jazde je doslova ZERAVE aj s celym diskom... raz sa pri zastaveni dokonca zacalo z neho dymit a smrdelo to ako pri zvarani!
brzdove platnicky a kotuc vypadaju v poriadku a neboli ani moc davno menene... koleso sa na zdvyhaku toci normalne (tzn. zastane pochvilke ale to by malo byt normalne kedze sa musi dotykat platniciek nie?)
cim to moze byt? viete mi poradit?
1991 RS13 black
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapekacka
nemas zavzdusnene brzdy? zkousel jsi s tim tocit na zvedaku kdyz je to horke?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapekacka
já to měl na galantu orezlejma pístkama..zrepasoval sem třmeny a mám klid..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Zapekacka
skusal a myslim si ze nie pretoze to by bol potom problem zo vsetkymi kolesami...?Mirek píše:nemas zavzdusnene brzdy? zkousel jsi s tim tocit na zvedaku kdyz je to horke?
1991 RS13 black
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapekacka
pokud by bylo zavzdusnene tohle kolo, delalo by to jen tohle...B2K píše:skusal a myslim si ze nie pretoze to by bol potom problem zo vsetkymi kolesami...?Mirek píše:nemas zavzdusnene brzdy? zkousel jsi s tim tocit na zvedaku kdyz je to horke?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapekacka
no musis ho zkusit odvzdusnit...s ruckou to nejspis nic spolecneho nema, to by drhlo i za studena.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Zapekacka
měl jsem něco podobného na jiném autě a bylo to ložisko??
servis notebooků
http://www.forcomp.cz
http://www.forcomp.cz
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapekacka
no jenze kdyz mas pridrene lozisko, jde tezce porad..on pise ze za studena jde normalne....
Kazdopadne zkus za kolo chytit a zkusit vule, jestli neni extremne velka a kolo se po zatizeni neskrizi...
Kazdopadne zkus za kolo chytit a zkusit vule, jestli neni extremne velka a kolo se po zatizeni neskrizi...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Zapekacka
diky za vase rady, zajtra skocim za kamosom do servisu a pozrieme sa na to s tymi vasimi poznamky...
ako moc by sa koleso malo tocit ked je vo vzduchu? malo by sa otocit aspon 5x alebo ist viacej ztuha a zastavit sa skoro hned?
ako moc by sa koleso malo tocit ked je vo vzduchu? malo by sa otocit aspon 5x alebo ist viacej ztuha a zastavit sa skoro hned?
1991 RS13 black
Re: Zapekacka
este jedno upresnenie pre pripadnu radu:
strmen paradoxne nepodlieha tomu zahrievaniu - iba kotuc byva horuci a hlavne zaves!!!
strmen paradoxne nepodlieha tomu zahrievaniu - iba kotuc byva horuci a hlavne zaves!!!
1991 RS13 black
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapekacka
tak to hledej chybu v naboji...nejspis lozisko....pokud by to bylo zavzdusnene tak se zhavi kotouc i trmen...
Jak to budes mit na zvedaku, mrkni na ty vule, popripade ho zkus protocit...melo by to jit celkem lehko....
Jak to budes mit na zvedaku, mrkni na ty vule, popripade ho zkus protocit...melo by to jit celkem lehko....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Zapekacka
no tak strmen bol rozobraty, vycisteny, obruseny od hrdze, premazany, atd... platnicky, kotuc, dokonca aj rucna su naprosto ok...
jedine co zostava je to lozisko a kedze hlavne teplo ide z naboja tak ho skusim ako poslednu moznost vymenit...
mimochodom som si este spomenul ze pri letnom prezuvani mi to spadlo presne na tento kotuc!
takze to moze byt prasknuta/pokrivena gulicka ktora vytvara tie neskutocne teploty ze?
otazka: musi takto poskodene lozisko nutne vydavat nejaky zvuk? alebo staci ked sa z kolesa po jazde dymi?
poradte mi prosim rovno aj ake mam kupit a co ma bude asi stat? (nenasiel som to tu )
jedine co zostava je to lozisko a kedze hlavne teplo ide z naboja tak ho skusim ako poslednu moznost vymenit...
mimochodom som si este spomenul ze pri letnom prezuvani mi to spadlo presne na tento kotuc!
takze to moze byt prasknuta/pokrivena gulicka ktora vytvara tie neskutocne teploty ze?
otazka: musi takto poskodene lozisko nutne vydavat nejaky zvuk? alebo staci ked sa z kolesa po jazde dymi?
poradte mi prosim rovno aj ake mam kupit a co ma bude asi stat? (nenasiel som to tu )
1991 RS13 black
Re: Zapekacka
nazdar
Ja myslim ze to ložisko nebude . Každe vadne ložisko vydáva pazvuky . Tak ak ti to nehuci tak ho nemen . Neviem ako u japoncov , ale u Francuzov casto odchadzaju hadicky brzd . Staci ak zdvihnes koleso na zdvihak , nastartujes par krat sliapni na brzdu a uvolni ju . Potom skus potocit kolesom rucne , ak pojde tazko skus uvolnit odvzdusnovak , ak sa to uvolni je to ta hadica .
Ja myslim ze to ložisko nebude . Každe vadne ložisko vydáva pazvuky . Tak ak ti to nehuci tak ho nemen . Neviem ako u japoncov , ale u Francuzov casto odchadzaju hadicky brzd . Staci ak zdvihnes koleso na zdvihak , nastartujes par krat sliapni na brzdu a uvolni ju . Potom skus potocit kolesom rucne , ak pojde tazko skus uvolnit odvzdusnovak , ak sa to uvolni je to ta hadica .