Zapekacka

B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Zapekacka

Příspěvek od B2K »

zdravim vsetkych,

zacalo sa mi zapekat lave zadne koleso... po normalnej jazde je ovela teplejsie ako prave a po agresivnejsiej jazde je doslova ZERAVE aj s celym diskom... raz sa pri zastaveni dokonca zacalo z neho dymit a smrdelo to ako pri zvarani!

brzdove platnicky a kotuc vypadaju v poriadku a neboli ani moc davno menene... koleso sa na zdvyhaku toci normalne (tzn. zastane pochvilke ale to by malo byt normalne kedze sa musi dotykat platniciek nie?)

cim to moze byt? viete mi poradit? :roll:
1991 RS13 black
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od Mirek »

nemas zavzdusnene brzdy? zkousel jsi s tim tocit na zvedaku kdyz je to horke?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od blázen »

já to měl na galantu orezlejma pístkama..zrepasoval sem třmeny a mám klid..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K »

Mirek píše:nemas zavzdusnene brzdy? zkousel jsi s tim tocit na zvedaku kdyz je to horke?
skusal a myslim si ze nie pretoze to by bol potom problem zo vsetkymi kolesami...?
1991 RS13 black
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od Mirek »

B2K píše:
Mirek píše:nemas zavzdusnene brzdy? zkousel jsi s tim tocit na zvedaku kdyz je to horke?
skusal a myslim si ze nie pretoze to by bol potom problem zo vsetkymi kolesami...?
pokud by bylo zavzdusnene tohle kolo, delalo by to jen tohle...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K »

aha chapem... ale jak sa presvedcim o tom ze je zavzdusnene?
1991 RS13 black
B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K »

nemoze to mat nieco spolocne s rucnou? :?
1991 RS13 black
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od Mirek »

no musis ho zkusit odvzdusnit...s ruckou to nejspis nic spolecneho nema, to by drhlo i za studena.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
milfoi
user
Příspěvky: 163
Registrován: 26.10.2008, 17:56
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od milfoi »

měl jsem něco podobného na jiném autě a bylo to ložisko??
servis notebooků
http://www.forcomp.cz
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od Mirek »

no jenze kdyz mas pridrene lozisko, jde tezce porad..on pise ze za studena jde normalne....

Kazdopadne zkus za kolo chytit a zkusit vule, jestli neni extremne velka a kolo se po zatizeni neskrizi...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K »

diky za vase rady, zajtra skocim za kamosom do servisu a pozrieme sa na to s tymi vasimi poznamky...

ako moc by sa koleso malo tocit ked je vo vzduchu? malo by sa otocit aspon 5x alebo ist viacej ztuha a zastavit sa skoro hned?
1991 RS13 black
B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K »

este jedno upresnenie pre pripadnu radu:

strmen paradoxne nepodlieha tomu zahrievaniu - iba kotuc byva horuci a hlavne zaves!!!
1991 RS13 black
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapekacka

Příspěvek od Mirek »

tak to hledej chybu v naboji...nejspis lozisko....pokud by to bylo zavzdusnene tak se zhavi kotouc i trmen...

Jak to budes mit na zvedaku, mrkni na ty vule, popripade ho zkus protocit...melo by to jit celkem lehko....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
B2K
user
Příspěvky: 62
Registrován: 15.09.2007, 11:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zapekacka

Příspěvek od B2K »

no tak strmen bol rozobraty, vycisteny, obruseny od hrdze, premazany, atd... platnicky, kotuc, dokonca aj rucna su naprosto ok...
jedine co zostava je to lozisko a kedze hlavne teplo ide z naboja tak ho skusim ako poslednu moznost vymenit...

mimochodom som si este spomenul ze pri letnom prezuvani mi to spadlo presne na tento kotuc!
takze to moze byt prasknuta/pokrivena gulicka ktora vytvara tie neskutocne teploty ze?

otazka: musi takto poskodene lozisko nutne vydavat nejaky zvuk? alebo staci ked sa z kolesa po jazde dymi? :lol:

poradte mi prosim rovno aj ake mam kupit a co ma bude asi stat? (nenasiel som to tu :()
1991 RS13 black
Uživatelský avatar
pater
user
Příspěvky: 132
Registrován: 01.07.2009, 17:34
Bydliště: Povazska Bystrica

Re: Zapekacka

Příspěvek od pater »

nazdar

Ja myslim ze to ložisko nebude . Každe vadne ložisko vydáva pazvuky . Tak ak ti to nehuci tak ho nemen . Neviem ako u japoncov , ale u Francuzov casto odchadzaju hadicky brzd . Staci ak zdvihnes koleso na zdvihak , nastartujes par krat sliapni na brzdu a uvolni ju . Potom skus potocit kolesom rucne , ak pojde tazko skus uvolnit odvzdusnovak , ak sa to uvolni je to ta hadica .
Odpovědět