no ved afm ho odmerala ale ked neni bow ten vzduch sa vracia cez turbinu von a tym sa turbo vlastne viac opotrebuje, nie?
mam pocit ze som tu o tejto teme nekde nedavno cital, je to tu tusim 3x riesene
Montaz FMIC SAAB 9000
Re: Montaz FMIC SAAB 9000
Tlak jde do hajzlu jak s bov, tak bez bov. Nejlepší je recirkulační, kdy vracející se tlak nejde přes turbo, tudíž ho nezpomaluje v otáčkách a po přeřazení a následné akceleraci je odezva imho rychlejší
Naposledy upravil(a) mauglie dne 09.07.2009, 21:58, celkem upraveno 5 x.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Montaz FMIC SAAB 9000
kura..clovek tady zalozi tema primo pro tyhle veci kolem BOV a porad to cpete do montaze FMIC
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde