Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
Mel bych dotazek, na RB26 je vystup z turbin kolem 3" vnitrkem (tusim 78mm), stejny nebo o 1-2mm jinej je i vstup do sani. Nasel jsem si na GTR IC kit, ktery ma ale vnitrni prumer vstupu/vystupu jen 65. Nebude IC restrikci? Nebo to delaji zamerne? Duvod?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
Taky mě zajímá. Mám teď trubku do IC menší jak z IC, může to dělat neplechu? Nemělo by to být spíš naopak (užší výstup?)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
určitě ne.. ono to tak je i seriově na přeplnovaných vozech..aspon co jsem měl možnost vidět..i na samotným SX v serii se trubka za IC rozšiřuje..podle mě je to úplně fuk jestli je to stejné nebo větší za IC...menší za IC se mi moc nelíbí ono ta restrikce je už samotné turboPeca píše:Taky mě zajímá. Mám teď trubku do IC menší jak z IC, může to dělat neplechu? Nemělo by to být spíš naopak (užší výstup?)
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
Podle me to souvisi se zmenou teploty a tlaku. ARC to driv melo na svych strankach vysvetleny, ale uz to tam nemuzu najit.Peca píše:Taky mě zajímá. Mám teď trubku do IC menší jak z IC, může to dělat neplechu? Nemělo by to být spíš naopak (užší výstup?)
S14 Zenki
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
Prave o to mi jde. Mensi teplota za IC - mensi objem - mensi prumer trubek. Ale nevim, nejsem fyzikpanpica píše:Podle me to souvisi se zmenou teploty a tlaku. ARC to driv melo na svych strankach vysvetleny, ale uz to tam nemuzu najit.Peca píše:Taky mě zajímá. Mám teď trubku do IC menší jak z IC, může to dělat neplechu? Nemělo by to být spíš naopak (užší výstup?)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
Dobry test, ale tam se resi vliv tvaru vstupu a vystupu IC na proudeni vzduchu (pro ty kterym se to nechce cist, krabicovity IC s pravymi uhly fakt neni to prave orechove ). Jeste by me zajimal ten vliv prumeru trubek..panpica píše:http://www.dvdtfab.com/intercoolertestlab.pdf
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
to máš pravdu..v tv na viasat explorer ukazovali právě rozdíly mezi těma potrubíma a IC s ostrými úhly a bez nich..bylo to tam krásně popsáno a hovořili o tom dlouho.. dokonce se mění i maximální plnící tlak. Zrovna to ukazovali na GTR 34..Peca píše:Dobry test, ale tam se resi vliv tvaru vstupu a vystupu IC na proudeni vzduchu (pro ty kterym se to nechce cist, krabicovity IC s pravymi uhly fakt neni to prave orechove ). Jeste by me zajimal ten vliv prumeru trubek..panpica píše:http://www.dvdtfab.com/intercoolertestlab.pdf
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
ja bych to resil tak ze do ic by som dal trubku taku aky je vystup s turba ci popripade aky je vstup do ic nech neni zbytocne velky priemer pretoze samotne ic ma urcitu prechodovu stratu a posoby nielen ako chladic ale aj ako restrikcia vznikaju tam rozne turbolencie (bavime sa o beznych kitoch ktore ma 80% ludi s fora) a vzduch vovnutri hustne cize opet dochadza k brzdeniu prudenia plynou a preto ten vetcsi vystup alebo aspon vecsia trubka za IC
zase uzsi vystup ma vyhodu ze ak pry prudkej akceleracii vznikne v sani podtlak mala by byt rychlejsia reakcia nasavaneho vzduchu na AFM lebo v mensom priestore (uzsie trubky) sa da podtlak vytvorit ovela skorej a tak isto sa da tento priestor aj skorej preplnit
tieto sice banalne malickosti by som riesil ak by som chcel jazdit ako BUKY ci MARAT za 10s
treba si pozriet nejake standarty (nieje to len tak) a uvedomit si ze investicia do IC moze pridat nieco malo na vykone bez toho ze by sa motor zatazoval je to jedna z veci ktora mu ulachci samotnu pracu
ja mam IC od ISRacing je to runa praca z jedneho kusu (ebay IC byvaju skaldane)
zvary su lestene a aj cele prevedenie ic je trochu odlisne , obe strany IC su rovnake myslim ze 63 alebo 65
foto mam v clenoch
velkost ic zalezi od roznych veci od stylu jazdy a tlaku aky chceme tlacit
na okruch netreba zbytocne velke IC lebo tam sa jzdy trochu v inych rychlostiach a malo by to styhat chladit
osobne mam na drift stredne velke ic lebo tam uz toho naporoveho vzduchu moc nieje
zase uzsi vystup ma vyhodu ze ak pry prudkej akceleracii vznikne v sani podtlak mala by byt rychlejsia reakcia nasavaneho vzduchu na AFM lebo v mensom priestore (uzsie trubky) sa da podtlak vytvorit ovela skorej a tak isto sa da tento priestor aj skorej preplnit
tieto sice banalne malickosti by som riesil ak by som chcel jazdit ako BUKY ci MARAT za 10s
treba si pozriet nejake standarty (nieje to len tak) a uvedomit si ze investicia do IC moze pridat nieco malo na vykone bez toho ze by sa motor zatazoval je to jedna z veci ktora mu ulachci samotnu pracu
ja mam IC od ISRacing je to runa praca z jedneho kusu (ebay IC byvaju skaldane)
zvary su lestene a aj cele prevedenie ic je trochu odlisne , obe strany IC su rovnake myslim ze 63 alebo 65
foto mam v clenoch
velkost ic zalezi od roznych veci od stylu jazdy a tlaku aky chceme tlacit
na okruch netreba zbytocne velke IC lebo tam sa jzdy trochu v inych rychlostiach a malo by to styhat chladit
osobne mam na drift stredne velke ic lebo tam uz toho naporoveho vzduchu moc nieje
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
IC o ktery bych mel zajem a bavim se tu o nem vypada takto:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
podle mě perfektní..ale nechci vidět cenu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
jj pekne zaoblene vstupy a ve spravne vysce
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
no, cca 11 s dopravou...ale mam obavu z toho znatelne mensiho prumeru na vstupech IC
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
toho se neboj,určitě nějsi první,kdo to na auto strčí
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Vliv velikosti vstupu a vystupu IC
Rozdielne rozmery vstup vystup alebo jednotlivych pipes hlavne mensieho priemeru pred samotnym sanim je dane vypoctom pomeru velkosti IC - chladica nasavaneho vzduch - a specifikacie turba etc etc .
Nieje pravidlo cim vacsi IC tym lepsie .Pri velkych IC a velkych pipes / trubkach ?? / nastava strata vykonu turba nakolko turbo nestaci " nafukat " urcity tlak do IC , preto sa pouzivaju ako redukcia mensie vacsie pipes alebo niekedy je tam n za IC / blizsie ku saniu poriadne zredukovana pipe .
Pri tvare , umiestneni vstupneho a vystupneho tanku IC zavisi prietok vzduch a miesta prudenia - efectivnosti .IC nikdy nieje vyuzivany zo 100% velkosti .
To je hotova veda , podobne ako vyfuky .
Nieje pravidlo cim vacsi IC tym lepsie .Pri velkych IC a velkych pipes / trubkach ?? / nastava strata vykonu turba nakolko turbo nestaci " nafukat " urcity tlak do IC , preto sa pouzivaju ako redukcia mensie vacsie pipes alebo niekedy je tam n za IC / blizsie ku saniu poriadne zredukovana pipe .
Pri tvare , umiestneni vstupneho a vystupneho tanku IC zavisi prietok vzduch a miesta prudenia - efectivnosti .IC nikdy nieje vyuzivany zo 100% velkosti .
To je hotova veda , podobne ako vyfuky .
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS