Problem s MBC

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od Heini »

Mám lepší nápad pořiď si EBC!
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
200sxS13 DRiFT
user
Příspěvky: 61
Registrován: 21.09.2008, 17:07

Re: Problem s MBC

Příspěvek od 200sxS13 DRiFT »

Chlapi mám MBC kopii Turbosmart a ty všemožný schemata mě přijdou nelogický,proč nefunguje na stejným jednoduchým principu jako třeba bidrin...to schema co dal Peca na první stránku je jasný,ale ty schemata k tý kopii Turbosmartu nějak nepobírám a našel jsem i jiný nákresy,ale nic z toho si nedokážu zdůvodnit :( Můžu ho zapojit napřímo bez toho téčka jako třeba Bidrina? dík
Přílohy
MBCsetup.jpg
MBCsetup.jpg (77.62 KiB) Zobrazeno 4580 x
MBC instalace.jpg
MBC instalace.jpg (55.68 KiB) Zobrazeno 4579 x
bleederDescription.jpg
bleederDescription.jpg (278.55 KiB) Zobrazeno 4581 x
Uživatelský avatar
MIRIS
user
Příspěvky: 1102
Registrován: 09.05.2007, 12:36
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od MIRIS »

tlak uz mam optimalne nastavenej,ale do budoucna teda co se tyka stage2 bude ebc.
makam na nem
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od Elviiis »

ad bidrin...
prvni tvrda pruzina se mi vyjebkala a ta druha nepusti vice jak 0.9bar a nevim kde sehnat tvrdsi...

ad turbosmart
je to prepousteci ventyl tudiz reguluje ltak tak ze prepousti vzduch proudici do WS do sani tim se k ws nedostane potrebny talk cim vice vzduchu upustis tim vetsi mas tlak proto se pro pridani povoluje...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
SDRT
user
Příspěvky: 307
Registrován: 11.11.2007, 04:17
Bydliště: Michalovce Brisbane Australia

Re: Problem s MBC

Příspěvek od SDRT »

Pozi EBC nakolko MBC maju problem z drzanim tlaku a velmi casto otvaraju plny boost a tym turbo a aj motor velmi trpi az dochadz k ich poskodeniu.
velmi cvasto sa stretavame z problemom nastavenia MBC nakolko sa lisi od vyrobcu presne opacne.Na kolecku maju + a - , na niektorych to znamena boost a na niektorych to znamena vakuum , takze ked uberam vacuum do minusu/ a myslim ze uberam boost / funguje to presne naopak a boost tym padom pridavam.

Skontroluj si wastgate actuator ci je OK , lebo to moze mat presne podobny problem ako v tvojom pripade / plny boost / .
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej.
parts/accessories NA PREDAJ
http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE
http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od Elviiis »

vubec nevim co jsi tim plnym boostem myslel... pokud pustim turbo na fool boost jakoze uplne plnej boost tak umre i turbo i motor... z logickeho hlediska moc to co jsi napsal smysl nema... kulicka pendluje tam a zpet a tim reguluje tlak prijde mi to prave jako velice funkcni reseni... problem pri rozladovani muze mozna povoleni zavitu (coz vyresi kontra) a nebo treba na kokos pruzinka ktera neni dostatecne pruzna a zdeformuje se... jinak je to podle mne velice funkcni zarizeni...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Iwan
user
Příspěvky: 1770
Registrován: 03.02.2007, 15:32
Bydliště: Slovensko, Balkan

Re: Problem s MBC

Příspěvek od Iwan »

nechcel som zakladat nove tema, uz som sa docital ze MBC Bidrin nefunguje no a naozaj nefunguje :roll:

dnes som sa snazil nastavit tlak na mojom aute, je zapojeny dobre, tlak zo sania s turba posoby na gulicku a srob ktory zatahujem posoby na nu z druhej strany.

Ked je MBC uplne povoleny tak turbo nabieha dobre ale neni nijako obmedzene.
Ked je MBC uplne zatiahle, ledvam prekroci O,1B no vytocim motor viac a v klude dofukam aj 0,7B ale pomaljsie ako ked je MBC uplne povoleny, proste nabeh turba je pomalsi...

To vazne je to MBC od Bidrina uplne na vyhodenie? :roll:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od kenivruh »

Bohuzial asi hej.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od Elviiis »

:shock: ja snim zadne problemi nem krom toho ze bidrin uz asi zavrel kram nebo ho unesli mimozemstani neni mozne se s nim kontaktovat aj potrebuju tvrdsi pruzinku mam jen tu 1barovou a drzi mi v poho jeden bar pri uplnem zatahnuti... s nabehem nemam zadnej problem a vlastne ani nechapu jak by mohl mbc u aut jez nemaji tovarne zadny solenoid ci neco podobneho a naregulaci tlaku zpomalit nastup turba? to podle mne neni mozne :shock:
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od Fire »

taky mám mbc bidrina a jsem s ním celkem spokojen, jen mě zaráží to, že ho mám nastaven na 0,9 bar a při plným přidání plynu vyskočí tlak až na 1,2 a pak padne po cca sekundě na těch 0,9 , chtěl bych standartně tlačil 1.2 bar ale bojím se aby to nevylítlo na tu chvíli někam na 1,5 a nešel motor do kytek . Je to běžnej jev u mbc nebo proč tomu tak je ??
Uživatelský avatar
Peca
user
Příspěvky: 3502
Registrován: 15.02.2006, 22:58
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od Peca »

Fire píše:taky mám mbc bidrina a jsem s ním celkem spokojen, jen mě zaráží to, že ho mám nastaven na 0,9 bar a při plným přidání plynu vyskočí tlak až na 1,2 a pak padne po cca sekundě na těch 0,9 , chtěl bych standartně tlačil 1.2 bar ale bojím se aby to nevylítlo na tu chvíli někam na 1,5 a nešel motor do kytek . Je to běžnej jev u mbc nebo proč tomu tak je ??
Řek bych že jo, MBC nemusí reagovat dostatečně rychle (předpokládám že hadičky máš co možná nejkratší). Na tyhle tlaky už jedině EBC a jejich antispike funkce atd. ;)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s MBC

Příspěvek od Elviiis »

mno nevim nerekl bych protoze i podstatne brutalnejsi preformance pouzivaji MBC... bud bude problem v pruzince ktera treba nebude dostatecne progresivni nebo je spatna dosedaci plocha pro kulicku ktera se tam zakusuje a nebo muze bejt problem i dale napriklad ze se nestihne dost rychle otevrit WG nebo tak... myslim si ze pouziti EBC nemuze nic vylepsit protoze i EBC jen reguluje tlak ve WG tzn vzdy bude zalezet na mechanismu WG a nikoliv na EBC... EBC je podle mne dobre akorat na to aby sis mohl nastavit mensi tlak na nizzsi kvalty apd na coz samozrejmne EBC nepotrebujes ale je to snazsi...
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Odpovědět