mam  problem s s14 
ked odpojim odvetravanie  vaciek  zo sania  je  vsetko bez problemu 
ak ho tzapojim  zdvihne mi otaky motora o150 a  pri  otackach okolo 2000-3000 motor cuka  jako skodovka  zastudena bez sitica pak nad 3000  to  zathne  a kdys pride  boost tak  vystreli
co mam udelat  kdys to necham  zapojeny  cukto  kdys to  odpojim  tak  pri  zavrenej  klabke  se otevre pcv  ventil a saje  to  neodvazenej  vzduch do  sania 
takze  bud  tam  hodim oil catchtank a zapojim do sania alebo na koniec tej  hadice hodim  takovej ten malinkej filtrik nech nesaje  bordel  z venci
na aute  mam  vyhozeny  eger valve a  taky  karbon kanister a  samozrejme aj ten elektronicky  eger ventil  pod skrtiacou klabkou, vyhodeni  mam  taky  ten solenoid  co je pri power tranzistory
			
			
									
						
							s14
s14
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie  opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena  
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
			
						spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: s14
daj tam jednosmernu klapku a mas po probleme, na volnobehu nebude nic sat a v booste to bude fungovat ako predtym, vystup hod do nejakej nadoby.
skor by bolo dobre zistit preco to cuka ked je to zapojene seriovo. napada ma jedina vec a to ze mas prilis velky pretlak v odvetrani vaciek a to sposobuje turbulenciu za AFM. mas v odvetrani na volnobehu podtlak?
			
			
									
						
										
						skor by bolo dobre zistit preco to cuka ked je to zapojene seriovo. napada ma jedina vec a to ze mas prilis velky pretlak v odvetrani vaciek a to sposobuje turbulenciu za AFM. mas v odvetrani na volnobehu podtlak?
Re: s14
raddy píše:daj tam jednosmernu klapku a mas po probleme, na volnobehu nebude nic sat a v booste to bude fungovat ako predtym, vystup hod do nejakej nadoby.
skor by bolo dobre zistit preco to cuka ked je to zapojene seriovo. napada ma jedina vec a to ze mas prilis velky pretlak v odvetrani vaciek a to sposobuje turbulenciu za AFM. mas v odvetrani na volnobehu podtlak?
na volnobech mi tam vznika podlak a jednosmerna klabka je priamo v kryte vaciek
ale hadicu na odvetranie do sania nemam zapojenu tesne pred lopaky turba ale do vstupu kde bol predtym recyklacny ventyl a je to viac ako o polovicu blysie ku AFM
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie  opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena  
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
			
						spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: s14
Sliku jak si to dořešil by me zajimalo.
			
			
									
						
							Nissan 200SX S14 Zenki  r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
 - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
			
						Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší
 - SOLD
 - SOLDFamily car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: s14
neriesil som nic 
kupil som nove sviecky
na viko ventilu sem dal maly filtrik
a odvetrani sem nechal nadale zapojenedo sania nech sa to vetra
proste pozrel som na vsetko co ma napadlo a vyskusal az nakoniec a funguje to
jedine co ma mrzi ze mi odislo turbo ajked nechapem preco tlacim necely 1bar a mam vsetko jak treba
tak som nahodil seriovu T28 a casom tak do mesiaca nahodim opet to iste GT28RS
inak slae to ide jak prasa
			
			
									
						
							kupil som nove sviecky
na viko ventilu sem dal maly filtrik
a odvetrani sem nechal nadale zapojenedo sania nech sa to vetra
proste pozrel som na vsetko co ma napadlo a vyskusal az nakoniec a funguje to
jedine co ma mrzi ze mi odislo turbo ajked nechapem preco tlacim necely 1bar a mam vsetko jak treba
tak som nahodil seriovu T28 a casom tak do mesiaca nahodim opet to iste GT28RS
inak slae to ide jak prasa
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie  opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena  
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
			
						spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: s14
ako dlho ti to turbo vydrzalo? 1bar na gt28rs je nic to zvlada aj t25ka... ja mam na saabe seriove mitsu TD04HL-15 a tlacim 1,4 pri full boost a drzi zatial v pohode
			
			
									
						
							
SAAB 9000 AERO 2,3T (96) - celolak 11/2007, chip MAPTUN stage 5, Siemens 630cc injectors, 3bar MAP, K&N filter, 3" JT vyfuk bez katu, celohlinikovy popoff, SPEC clutch
v plane 200SX s14 (najradsej s14A ale to sa este uvidi) zrejme skor 240tku... ako daily car

Re: s14
necele 2roky dopaloval som pneu n adrifte vobec som to nevytacal a potom vyletel plamen z vyfuku a hotovo je to na videu na drifter.skottonr píše:ako dlho ti to turbo vydrzalo? 1bar na gt28rs je nic to zvlada aj t25ka... ja mam na saabe seriove mitsu TD04HL-15 a tlacim 1,4 pri full boost a drzi zatial v pohode
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie  opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena  
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
			
						spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900



