z 114,3 na 4x100
z 114,3 na 4x100
čauves,dostal sem babídku na perfektní kola , ale je tu problém,maj 4x100,podložky se změnou rozteče bych si sehnal,ale mám trošku strach jestli to nebude nic dělat , nějaký problémy nebo tak ... potom,jaká je potřeba středová díra na nissana 200sx ? díky
Re: z 114,3 na 4x100
Ahoj mám vyrobené 4ks podložek na změnu rozteče. Měl jsem to na Corolle která má 4x114,3 a tak jsem si nechal udělat 30mm tlusté podložky se změnou rozteče na 4x100. Fungovali perfektně, jen jsem si koupil už kola co mají rovnou 4x114,3 s 8ET a tak už je nepotřebuji. V případě že by byla jiná středová díra, jakýkoliv soustružník ti to přetočí na jinou.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: z 114,3 na 4x100
oka no a neprodáváš je ? )
Re: z 114,3 na 4x100
Přesně tak, ano jsou na prodej. Myslím že 2000Kč za všechny není snad přehnaná cena.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: z 114,3 na 4x100
ja som myslel ze su uz predane?? teda mneevo400 píše:Přesně tak, ano jsou na prodej. Myslím že 2000Kč za všechny není snad přehnaná cena.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,