Prosím o radu!

Qvale
Member
Příspěvky: 23
Registrován: 18.08.2009, 16:03
Bydliště: Č.Budějovice

Prosím o radu!

Příspěvek od Qvale »

Ahoj, koupil jsem 200sx S14 a mam problem se kterym si nevim rady. Pri jizde mi auto nejede uplne tak jak ma. Turbo tahne tak jak se mu zachce. Zrychlovani neni linearni, jake by melo byt, ale tlaci ruzne. Kolem 3tis. otacek vyleti rychle nahoru do 4tis., potom chvili na tech 4.tis je a zrychluje pomalu, dal je to zase dobre a kolem 5tis. a vys tlaci nejvic. Mam nasazene seriove turbo po repasi. Se starym turbem, ktere propoustelo olej a melo celkem velke vule to bylo vše více markantní. S novým turbem se držely otáčky hodně vysoko kolem 1200ot., když se potom snížili otáčky stávalo se, že po vytočení motoru motor "chcípl". Chci se tedy zeptat, jestli nemáte někdo náhodou nějaké nápady, co by to mohlo dělat. Mne zatím napadlo, že by to mohlo být způsobeno nějakou netěsností na vedení k intercooleru, či na něm. Dál zanesenou klapkou, či špatným AAC ventilem. Ještě dodám, že je zaslepený ERG ventil, což by teoreticky mohlo také způsobovat takové problémy. Prosím vás tedy o nějaké rady. :cry:
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od kenivruh »

Daj si do popisu odkial si. Mozno sa najde niekto, kto ti nato kukne.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Fire »

co váha vzduchu .. ?
Qvale
Member
Příspěvky: 23
Registrován: 18.08.2009, 16:03
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Qvale »

Ta by měla bejt v pořádku, kdyby tam šel špatně vzduch, tak předpokládám, že by to mohlo kouřit, při špatnym poměru vzuch/palivo a nebo by měl motor nerovnoměrnej chod. A taky se tyhle problémy projevujou pouze při zatížení za jízdy. Jsem ale víceméně "laik", takže jsou to všechno moje dohady. Jsem rád za radu od každého.
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Petr.S14 »

zkus váhu vyčistit.. mě to před časem občas pocukávalo a pak mi to vystřelilo.. no a bylo to tím, že byla pěkně zanesená ta váha, ten odporovej drátek.. chvíle hraní s ředidlem a bylo to ok:)
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Qvale
Member
Příspěvky: 23
Registrován: 18.08.2009, 16:03
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Qvale »

Dik, určitě to vyzkoušim... Jenom mě napadlo jestli by nemohla bejt taky zanesená klapka, tím pádem by nemohla dovírat a vůbec dělat neplechu. Pravděpodobně to bude nějaká elaborace a poměřně malej problém, protože auto jinak jede relativně dobře. Nevíte, jestli jde rozebrat AAC ventil..? Myslim si, že by to mohla bejt i zanesená membrána v něm, ale mam takovej pocit, že mi někdo řikal že nejde a budu asi muset případně koupit novej... No a asi pro jistotu zkontroluju i komplet vedeni k IC.
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od slik85 »

Qvale píše:Dik, určitě to vyzkoušim... Jenom mě napadlo jestli by nemohla bejt taky zanesená klapka, tím pádem by nemohla dovírat a vůbec dělat neplechu. Pravděpodobně to bude nějaká elaborace a poměřně malej problém, protože auto jinak jede relativně dobře. Nevíte, jestli jde rozebrat AAC ventil..? Myslim si, že by to mohla bejt i zanesená membrána v něm, ale mam takovej pocit, že mi někdo řikal že nejde a budu asi muset případně koupit novej... No a asi pro jistotu zkontroluju i komplet vedeni k IC.

ACC vnetil stym, nema nic spolecniho to by ti delalo kraviny za volnobiehu a tak zamrdanou kalbku mit nemuzes aby nedovierala

videl bych to taky na AFM nebo mas nahovno (tedy pokud tam je seriovy BOV)a prepousti ti tlak do sani a tym padem nejdes do boostu

dira v sani medzi turbem a klabkou seprojevuje cukanim mototu nekdy to az skube

neni naskodu kdys vymnenis svicky

a kdys ti stare turbo zralo olej oplatilo by sa vycistit intercooler urco bude plny oleja
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Qvale
Member
Příspěvky: 23
Registrován: 18.08.2009, 16:03
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Qvale »

Diky za rady, budu pravdepodobne resit FMIC... Mel by tam bejt porad seriovej BOV, tak ho bude potreba asi taky zkouknout... Zkusim hlavne vycistit AFM...
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od slik85 »

Qvale píše:Diky za rady, budu pravdepodobne resit FMIC... Mel by tam bejt porad seriovej BOV, tak ho bude potreba asi taky zkouknout... Zkusim hlavne vycistit AFM...

po montazi intercooleru sus zaslepit bov kdys tak kup hks azapojho jak recyklacni (tak jak byl origo)
anebo to poustej ven
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Design »

Když sem mel KO origo bov tak auto moc nechtelo jet zkus doneho spodem fouknout když bude propouštet je KO
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Qvale
Member
Příspěvky: 23
Registrován: 18.08.2009, 16:03
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Qvale »

Musim vyzkouset vsechny moznosti, poradne vsechno vycistit a uvidime,jestli se to srovna... Dalsi upgrade bude az kdyz bude vsechno fungovat tak jak ma... Kdyz se bavime o bov, tak mate nekdo zkusenosti s greddym?
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od vmille »

Design píše:Když sem mel KO origo bov tak auto moc nechtelo jet zkus doneho spodem fouknout když bude propouštet je KO
Seriovy BOV castecne propousti, je to dano konstrukci.
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Kentoya »

a pro jistotu si zkontroluj vačky, jestli nejsou ojebané
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Fire »

když by jsi měl cestu do Prahy tak jedna váha vzduchu se mi válí ve sklepě, můžem to vyzkoušet .
Qvale
Member
Příspěvky: 23
Registrován: 18.08.2009, 16:03
Bydliště: Č.Budějovice

Re: Prosím o radu!

Příspěvek od Qvale »

Vacky, ty me vubec nenapadly... To bych myslel, ze kdyby byly jety vacky, tak by se to projevovalo i kdyz by nebyl motor pri zatezi a delalo by to neplechu i na volnobeh... Budu muset zkusit vycistit vahu a zkontrolovat BOV... Jeste asi zkusim ty svicky, jaky svicky doporucujete?

To Fire: v Praze jsem každý týden, ale auto sebou nemam, tak někdy ho vezmu a ozvu se... Uvidim, jestli se to nejak zmeni po vycisteni a asi rovnou vymenim ty svice...
Odpovědět