Zdravím spolunadšence tohoto vozu
Již dlouho mi hloubá toto auto hlavou
A nadešel čas se zeptat na pár rad. Jedná se mi asi o toto:
Chtěl bych SX provozovat jako leštěnku je počas léta prostě takovou zábavu koníček.. Pro letní dny
Zatím řeším garáž ale to je již na spadnutí..
Vzhledem k tomu že chci aby auto bylo v 100% stavu nebo spíš ho do něho dostat těžko koupím kousek se kterým bych byl spokojen. A to je právě to.. Můj úmysl je asi takový koupit auto a dát ho v interiéru i exteriéru cca do seriového stavu. Spíš takový decentní styling hezký lak kola žádné křídla plasty... Prostě udělat krasavce
Jediné čeho bych chtěl dosáhnout je výkon cca 300 koníků což jsem se zde dočetl byl neměl být až takový problém. Ale pro mě jako neznalého to zas tak jednoduché nebude... Mechanika slušného bych snad měl. Ale co váhám koupit něco 30 - 50 a na tom kolmpletně začít od vyvaření po lak plus uprava motoru.. Nebo koupit něco co už je třeba za 100 000 - 120 000 a jen lehce dodělat co by bylo potřeba..
Pro ketrou varintu by ste se rozhodli?
A rozpočet je ideálně 150 000 - 180 000 max. 200 000 myslíte že je částka dostačující vůbec aby auto bylo ve stavu 100%?
Auto by bylo skutečně jen na léto ale žádne tuning srazy jen v létě provětrat bokem :-) jinak leštěnka zábava koníček
Díky za názory
Rada ke koupi S13
Re: Rada ke koupi S13
No k výkonu 300 koní, bych taky bejt tebou připočetl podvozek a brzdy... Hlavně brzdy jsou i v serii celkem poddimenzovaný. Ale jinak můj názor je takový, že bych možná raději volil něco kolem těch 50 s lepší kastlí a KO motorem, a ten postavit jak říkáš na 300 psů. a do toho rozpočtu by jsi se mohl vejít, ale nešetřil bych na nějakých dílech jako třeba no-name ebay hračky...
A ještě jedna věc, možná bych tenhle topic dal do diskuze.
A ještě jedna věc, možná bych tenhle topic dal do diskuze.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Rada ke koupi S13
muze koupit to od Burese a ma po starostech
Re: Rada ke koupi S13
S podvozkem se počítá vč. toho že bych chtěl i nápravy a spodek dát do komaxitu nebo něčeho podobného. Prostě kompletně dát do cajku plus nějaký ten koník.
S tím že bych chtěl auto postavit tak, aby x let jen a jen jezdilo k mé radosti
Které je burešovo??
S tím že bych chtěl auto postavit tak, aby x let jen a jen jezdilo k mé radosti
Které je burešovo??
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ke koupi S13
tohleCQE píše:S podvozkem se počítá vč. toho že bych chtěl i nápravy a spodek dát do komaxitu nebo něčeho podobného. Prostě kompletně dát do cajku plus nějaký ten koník.
S tím že bych chtěl auto postavit tak, aby x let jen a jen jezdilo k mé radosti
Které je burešovo??
forum/viewtopic.php?f=158&t=15987
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ke koupi S13
do 200 tis se vlezeš at už koupíš to moje od bureše ,nebo teba to bývalé od heiniho..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- otasTM
- user
- Příspěvky: 1746
- Registrován: 27.12.2004, 20:35
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rada ke koupi S13
nebo pojd rovnou do ctrnacky http://www.sportovnivozy.cz/index.php?a ... kce=detail
Re: Rada ke koupi S13
PŘIJED DO OLOMOUCE A MŮŽEM TO PROBRAT sorry capsCQE píše:Zdravím spolunadšence tohoto vozu
Již dlouho mi hloubá toto auto hlavou
A nadešel čas se zeptat na pár rad. Jedná se mi asi o toto:
Chtěl bych SX provozovat jako leštěnku je počas léta prostě takovou zábavu koníček.. Pro letní dny
Zatím řeším garáž ale to je již na spadnutí..
Vzhledem k tomu že chci aby auto bylo v 100% stavu nebo spíš ho do něho dostat těžko koupím kousek se kterým bych byl spokojen. A to je právě to.. Můj úmysl je asi takový koupit auto a dát ho v interiéru i exteriéru cca do seriového stavu. Spíš takový decentní styling hezký lak kola žádné křídla plasty... Prostě udělat krasavce
Jediné čeho bych chtěl dosáhnout je výkon cca 300 koníků což jsem se zde dočetl byl neměl být až takový problém. Ale pro mě jako neznalého to zas tak jednoduché nebude... Mechanika slušného bych snad měl. Ale co váhám koupit něco 30 - 50 a na tom kolmpletně začít od vyvaření po lak plus uprava motoru.. Nebo koupit něco co už je třeba za 100 000 - 120 000 a jen lehce dodělat co by bylo potřeba..
Pro ketrou varintu by ste se rozhodli?
A rozpočet je ideálně 150 000 - 180 000 max. 200 000 myslíte že je částka dostačující vůbec aby auto bylo ve stavu 100%?
Auto by bylo skutečně jen na léto ale žádne tuning srazy jen v létě provětrat bokem :-) jinak leštěnka zábava koníček
Díky za názory