P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km - PRODANO
- Zemi RHD-cars
- user
- Příspěvky: 772
- Registrován: 19.02.2009, 09:58
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Ty saly teda dopadly... Vypadaj jak prouzek alobalu.
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <
tel. 608 372 848
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Ty se protočily a ne že jsou opačně. Proč myslíš že jsou jinak takhle dodrápaný zvenku.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
jako proužek alobalu to je běžně k vidění
to ložisko na fotce vypadá na 99% jako hlavní, protočené, než li ojniční co bylo údajně obráceně, zajímala by mě fotka toho údajně obráceného ojničního
co se týká šroubů na svodech tak když postavím motor, tak po prvním prohřátí je vždy dotáhnu, tam je to potřeba, jelikož nové těsnění dělá neplechu, ale jestli byly nedotažené i ostatní tak to byla asi něčí chyba
to ložisko na fotce vypadá na 99% jako hlavní, protočené, než li ojniční co bylo údajně obráceně, zajímala by mě fotka toho údajně obráceného ojničního
co se týká šroubů na svodech tak když postavím motor, tak po prvním prohřátí je vždy dotáhnu, tam je to potřeba, jelikož nové těsnění dělá neplechu, ale jestli byly nedotažené i ostatní tak to byla asi něčí chyba
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
to na fotke je urcite ojnicne...a bolo pretocene. Moja chyba napisal som to bez toho aby som si to poriadne premyslel hned som to upravil....neviem sice ci bola uz kluka brusena ale pochybujem ze by sa dala este zachranit .....vsetko ostatne to prezilo dufam bez ujmy. Chystam sa to v dohladnom case pomerat
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Mi to na fotce připadá na 99% jako ojniční..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Je to ojniční a klika byla broušená už 2x a ještě tam byli přidřený vačky jak to vypadá teď s těma vačkama?
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Na pohlad vyzeraju v poriadku ziadne ryhy pekne hladke. Mudrejsi budem ale ked to vsetko pomeram.
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Juuu, to jsem rad, ze takove saly jsem nemel po me GO jenom ja
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
či to auto vlastne je?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
No pokud tam byl přepálenej olej tak je asi jasný jak se to zajíždělo. Pak není divu že to takhle dopadlo.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
nechci se k nikomu přiklánět v názoru ale machy není člověk, kterej sedne do auta a dá mu hned kotel za studena,nebo v záběhu..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Olejová pumpa byla nová?
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Poskladal se motor dala se stara pumpa zaklepal poskladal se znova dala se nova pumpa a jezdi tak to bylo ume.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
Petane ja neříkám že tomu naložil Machy ale zeptej se bráchy jak to bylo.
Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
-hlavne loziska v riti kluka na hlavnych loziskach 2x v riti
-ojnicne loziska taktiez v riti kluka na ojniciach to zatial neschytala
pokud se podívám na tento text, a na to ložisko, tak není možné aby to klika na ojnicích neschytala, podle tohoto šálu to musela odesrat jak klika tak uložení (pokud je to ojniční ložisko, tak ojnice sežen druhé)
a proč jsem psal hlavní, protože je tam zbytek axiálního límce, nebo to tak alespon vypadá a po přečtení výše okopírovaného, by mě ani nenapadlo že to klika neschytala
k tomu zajíždění, každý motor který poskládám, tak pokud ho zajíždím já, tak dostane tak po uších, že neví jak se jmenuje, prostě zajíždím z ostra jako dobytek, ten motor si totiž o to sám žádá, a ti kdo zajíždí pomalu jejich věc, tím nedávám návod jak zajíždět, takže na zajetí bych to nesváděl, ale pokud je přepálený olej, tak musel buď jet dlouho maximální rychlostí, nebo se mu musel ztrácewt olej, ale určitě nepřepálíš olej ostrým zajetím a jinak přestože jezdím stále 180km/hod, tak se mi nestalo že by mi olej smrděl, a nesmrděl i když jsem se honil s audinou 3,0tdi po dálnici skoro pořád 240 km/hod a olej se opravdu přehříval i dle budíků, spíše bych to viděl že to smrdělo proto, že v motoru zůstal usazený starý karbon, který se novým kvalitním olejem po GO uvolnil a zasmrádnul
ale jsou to pouze moje teorie, neberte je jako pravdu, jen jako návod co se mohlo stát, ale mohlo to být zcela jinak
-ojnicne loziska taktiez v riti kluka na ojniciach to zatial neschytala
pokud se podívám na tento text, a na to ložisko, tak není možné aby to klika na ojnicích neschytala, podle tohoto šálu to musela odesrat jak klika tak uložení (pokud je to ojniční ložisko, tak ojnice sežen druhé)
a proč jsem psal hlavní, protože je tam zbytek axiálního límce, nebo to tak alespon vypadá a po přečtení výše okopírovaného, by mě ani nenapadlo že to klika neschytala
k tomu zajíždění, každý motor který poskládám, tak pokud ho zajíždím já, tak dostane tak po uších, že neví jak se jmenuje, prostě zajíždím z ostra jako dobytek, ten motor si totiž o to sám žádá, a ti kdo zajíždí pomalu jejich věc, tím nedávám návod jak zajíždět, takže na zajetí bych to nesváděl, ale pokud je přepálený olej, tak musel buď jet dlouho maximální rychlostí, nebo se mu musel ztrácewt olej, ale určitě nepřepálíš olej ostrým zajetím a jinak přestože jezdím stále 180km/hod, tak se mi nestalo že by mi olej smrděl, a nesmrděl i když jsem se honil s audinou 3,0tdi po dálnici skoro pořád 240 km/hod a olej se opravdu přehříval i dle budíků, spíše bych to viděl že to smrdělo proto, že v motoru zůstal usazený starý karbon, který se novým kvalitním olejem po GO uvolnil a zasmrádnul
ale jsou to pouze moje teorie, neberte je jako pravdu, jen jako návod co se mohlo stát, ale mohlo to být zcela jinak