P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km - PRODANO

zde si prodávejte svoje plechové miláčky
Uživatelský avatar
Zemi RHD-cars
user
Příspěvky: 772
Registrován: 19.02.2009, 09:58
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Zemi RHD-cars »

Ty saly teda dopadly... Vypadaj jak prouzek alobalu. :?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Heini »

Ty se protočily a ne že jsou opačně. Proč myslíš že jsou jinak takhle dodrápaný zvenku.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Kentoya »

jako proužek alobalu to je běžně k vidění

to ložisko na fotce vypadá na 99% jako hlavní, protočené, než li ojniční co bylo údajně obráceně, zajímala by mě fotka toho údajně obráceného ojničního

co se týká šroubů na svodech tak když postavím motor, tak po prvním prohřátí je vždy dotáhnu, tam je to potřeba, jelikož nové těsnění dělá neplechu, ale jestli byly nedotažené i ostatní tak to byla asi něčí chyba
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od J3tb0Y »

to na fotke je urcite ojnicne...a bolo pretocene. Moja chyba napisal som to bez toho aby som si to poriadne premyslel hned som to upravil....neviem sice ci bola uz kluka brusena ale pochybujem ze by sa dala este zachranit .....vsetko ostatne to prezilo dufam bez ujmy. Chystam sa to v dohladnom case pomerat
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od blázen »

Mi to na fotce připadá na 99% jako ojniční..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Heini »

Je to ojniční a klika byla broušená už 2x a ještě tam byli přidřený vačky jak to vypadá teď s těma vačkama?
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od J3tb0Y »

Na pohlad vyzeraju v poriadku ziadne ryhy pekne hladke. Mudrejsi budem ale ked to vsetko pomeram.
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
bordel
user
Příspěvky: 75
Registrován: 03.08.2006, 14:37
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od bordel »

Juuu, to jsem rad, ze takove saly jsem nemel po me GO jenom ja :lol:
www.photohorizon.net << fotky
Civic TypeR
Tojota 3.0TT
KiviK VéTeš turbo
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Design »

či to auto vlastne je?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Heini »

No pokud tam byl přepálenej olej tak je asi jasný jak se to zajíždělo. Pak není divu že to takhle dopadlo.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
Petr.S14
user
Příspěvky: 3743
Registrován: 03.03.2007, 10:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Petr.S14 »

nechci se k nikomu přiklánět v názoru ale machy není člověk, kterej sedne do auta a dá mu hned kotel za studena,nebo v záběhu..
ObrázekObrázek
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Uživatelský avatar
jsadik
user
Příspěvky: 599
Registrován: 08.04.2007, 00:55
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od jsadik »

Olejová pumpa byla nová?
Silvia S12 CA18ET Fibreglass Edition
Uživatelský avatar
Design
user
Příspěvky: 4739
Registrován: 12.07.2007, 22:34
Bydliště: Sajgon
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Design »

Poskladal se motor dala se stara pumpa zaklepal poskladal se znova dala se nova pumpa a jezdi tak to bylo ume.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší :D - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Heini »

Petane ja neříkám že tomu naložil Machy ale zeptej se bráchy jak to bylo.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
Kentoya
user
Příspěvky: 6609
Registrován: 10.09.2005, 21:12
Bydliště: Brno

Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km

Příspěvek od Kentoya »

-hlavne loziska v riti kluka na hlavnych loziskach 2x v riti
-ojnicne loziska taktiez v riti kluka na ojniciach to zatial neschytala

pokud se podívám na tento text, a na to ložisko, tak není možné aby to klika na ojnicích neschytala, podle tohoto šálu to musela odesrat jak klika tak uložení (pokud je to ojniční ložisko, tak ojnice sežen druhé)

a proč jsem psal hlavní, protože je tam zbytek axiálního límce, nebo to tak alespon vypadá a po přečtení výše okopírovaného, by mě ani nenapadlo že to klika neschytala

k tomu zajíždění, každý motor který poskládám, tak pokud ho zajíždím já, tak dostane tak po uších, že neví jak se jmenuje, prostě zajíždím z ostra jako dobytek, ten motor si totiž o to sám žádá, a ti kdo zajíždí pomalu jejich věc, tím nedávám návod jak zajíždět, takže na zajetí bych to nesváděl, ale pokud je přepálený olej, tak musel buď jet dlouho maximální rychlostí, nebo se mu musel ztrácewt olej, ale určitě nepřepálíš olej ostrým zajetím a jinak přestože jezdím stále 180km/hod, tak se mi nestalo že by mi olej smrděl, a nesmrděl i když jsem se honil s audinou 3,0tdi po dálnici skoro pořád 240 km/hod a olej se opravdu přehříval i dle budíků, spíše bych to viděl že to smrdělo proto, že v motoru zůstal usazený starý karbon, který se novým kvalitním olejem po GO uvolnil a zasmrádnul

ale jsou to pouze moje teorie, neberte je jako pravdu, jen jako návod co se mohlo stát, ale mohlo to být zcela jinak
Zamčeno