Tuning v CR
Tuning v CR
Super reportaz o "tuningu" v CR od Ceske Televize. Doporucuji shlednout.
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/4 ... M2#diskuse
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/4 ... M2#diskuse
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Tuning v CR
už to tady je v automobilova videa.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: Tuning v CR
Tak to jsem nevedel... pokud to vadi, tak to admin muze smaznout.Design píše:už to tady je v automobilova videa.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Tuning v CR
to byla hustá chujovina
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: Tuning v CR
Me nejvic pobavilo, jak to nekoho mohlo urazit a co z toho delaj
Viz. http://www.facebook.com/group.php?gid=2 ... 637&ref=nf
Teda krome tech co tam mluvili a udeli z nich voli.
Viz. http://www.facebook.com/group.php?gid=2 ... 637&ref=nf
Teda krome tech co tam mluvili a udeli z nich voli.
S14 Zenki
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning v CR
zas na druhou stranu maji pravdu...bylo to zamerene negativne a hazelo to vsechny tunery do jedhono pytle...podle toho co tam padlo je i muj projekt tuzingova zalezitost, protoze co vyjelo z fabriky je dokonale a domaci kutil to nijak nevylepsi. Tohle tam treba hlasal ten kokotek oprenej o to bavo na GP.
Vetsi pi*ovinu jsem dlouho neslysel, auta jsou delana tak aby zaujala co mozna nejsirsi spektrum lidi, pritom naklady byly co mozna nejnizsi. Takze je logicke ze na aute je hromada kompromisu, ktere si clovek muze pak dotvorit k obrazu svemu....
Vetsi pi*ovinu jsem dlouho neslysel, auta jsou delana tak aby zaujala co mozna nejsirsi spektrum lidi, pritom naklady byly co mozna nejnizsi. Takze je logicke ze na aute je hromada kompromisu, ktere si clovek muze pak dotvorit k obrazu svemu....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Tuning v CR
Domnivam se, ze jde o nepochopeni. Samozrejme, ze bezne vlastnosti auta jsou nastaveny od vyrobce optimalne. Nicmene v nasem pripade je to neco uplne jineho, delame auta, ktera uz jsou aspon v serii sportovni a dane upravy maji vetsinou spravny smer :-) Zatim co vetsina tuneru se snazi udelat sportovni auto z auta, ktera opravdu se sportovnim nema nic spolecneho.
Samozrejme se ruznejma upravama snizuje pouzitelnost auta na normalnich silnicich (podvozek, diff, klec...), ale pokud to delam s tim, ze to vim a ze to stavim na jizdu na okruhu ci drifty, tak je to podle me ok :-)
Samozrejme se ruznejma upravama snizuje pouzitelnost auta na normalnich silnicich (podvozek, diff, klec...), ale pokud to delam s tim, ze to vim a ze to stavim na jizdu na okruhu ci drifty, tak je to podle me ok :-)
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning v CR
Vsak to pisu, bezne nastaveni je kompromis, at uz se jedna o tuhost tlumicu, vysku podvozu a tvrdost podvozku celkove. Nicmene zasadne nesouhlasim s tim ze dobre nastaveny sportovni podvozek (a tim myslim opravdu sportovni nastavitelny, ne seriove tlumice a nizsi/tvrdsi pruziny) je horsi nez seriovy celkove.
Pokud mam auto ktere je snizene, tvrdsi, jsou useky kde musim jet pomaleji nez se serii, nicmene jsou take useky kde muzu jet rychleji nez se serii. Seriovy podvozek je kompromis mezi jizdnima vlastnostma a pohodlim. Ja pohodli ozelim a diky tomu dosahnu vetsi stability v zatackach atd.
Proste ten porad byl mozna mysleny jako neutralni, bohuzel tak natoceny nebyl. Jako ukazku tuningu tam ukazali oplastovanou O2 1.9TDI, Golfa IV a nejakyho Fiata (bravo?).
Na jednu stranu tam popisuji ze tuning je u nas chybne zamenovan za styling a na druhou tam kolici z breclavskyho klubu jako tuning popisuji podspoilery, prahy, diodovy lampy a ja nevim co vsechno. Mozna jsem to spatne pochopil, ale nemelo by to byt prave o brzdach, podvozku, motoru a vlastnostech celkove? V celem tom poradu o "tuningu" nebylo jedine auto co by melo resene performance upravy. Jen samej show car.
Pokud mam auto ktere je snizene, tvrdsi, jsou useky kde musim jet pomaleji nez se serii, nicmene jsou take useky kde muzu jet rychleji nez se serii. Seriovy podvozek je kompromis mezi jizdnima vlastnostma a pohodlim. Ja pohodli ozelim a diky tomu dosahnu vetsi stability v zatackach atd.
Proste ten porad byl mozna mysleny jako neutralni, bohuzel tak natoceny nebyl. Jako ukazku tuningu tam ukazali oplastovanou O2 1.9TDI, Golfa IV a nejakyho Fiata (bravo?).
Na jednu stranu tam popisuji ze tuning je u nas chybne zamenovan za styling a na druhou tam kolici z breclavskyho klubu jako tuning popisuji podspoilery, prahy, diodovy lampy a ja nevim co vsechno. Mozna jsem to spatne pochopil, ale nemelo by to byt prave o brzdach, podvozku, motoru a vlastnostech celkove? V celem tom poradu o "tuningu" nebylo jedine auto co by melo resene performance upravy. Jen samej show car.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning v CR
Oni prave ukazali to co vacsina ludi chape ako tuning akurat zabudli vysvetlit a objasnit to co tuning naozaj je a stym to cele pokazili.....je tam ukazkovo vidiet ako je to cele prestrihane a namierene proti tym chalanom s ktorymi robili rozhovor..... aj ked osobne mi to nejak nevadi pretoze nejake punto sporting 1,2 16vé alebo brava 1,2 nikdy nemoze byt auto ktore by sa dalo tuningovat.
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning v CR
Tak tady primo reakce Roberta Bezousky z poradu:
Cely ten koncept poradu byl zamerne staven jednostrane jak jsem psal...někteří jedinci si ten pořad berou moc osobně Podstata pořadu "Ta naše povaha česká" je kritizovat a poukázat na konkrétní nešvar v naší společnosti... Pokud někdo čekal pochlebování a kladnou PR o tuningu v ČR, tak pouze nepochopil koncept toho pořadu. Pokud mohu mluvit za sebe, tak moje komentáře jsou dost sestříhané, napasované z různých vět do jedné tak, aby se jim to hodilo do konceptu, což se jim párkrát nepovedlo. Na kameru jsem mluvil čistého času dvě hodiny, vybrali pouze to negativní (což je ale obsahově v souladu s konceptem toho pořadu), a vytrhávali věty z kontextu... Celkovej dojem je dost negativní, nezasvěcený divák si právem může myslet že tuning snad i nenávidíme (všichni komentátoři) Je klidně možné, že tuto zkušenost budou mít všichni diskutéři v tom pořadu...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning v CR
Je to banda idiotu a absolutne nechapu, jak tohle muze odvysilat verejnopravni televize Hazou na nas jenom spinu a jeste to sestrihali tak, aby to vypadalo, ze ju hazem i sami na sebe.
K tomu borcovi u M3 bych jenom dodal, ze je on stoji u takove Mony Lisy a taky vetsina lidi co si koupi M3 s ni nic moc nedelaji, ale nemuze prirovnat Monu Lisu treba k Felicii.
K tomu borcovi u M3 bych jenom dodal, ze je on stoji u takove Mony Lisy a taky vetsina lidi co si koupi M3 s ni nic moc nedelaji, ale nemuze prirovnat Monu Lisu treba k Felicii.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: Tuning v CR
+1chosecz píše:Domnivam se, ze jde o nepochopeni. Samozrejme, ze bezne vlastnosti auta jsou nastaveny od vyrobce optimalne. Nicmene v nasem pripade je to neco uplne jineho, delame auta, ktera uz jsou aspon v serii sportovni a dane upravy maji vetsinou spravny smer :-) Zatim co vetsina tuneru se snazi udelat sportovni auto z auta, ktera opravdu se sportovnim nema nic spolecneho.
Samozrejme se ruznejma upravama snizuje pouzitelnost auta na normalnich silnicich (podvozek, diff, klec...), ale pokud to delam s tim, ze to vim a ze to stavim na jizdu na okruhu ci drifty, tak je to podle me ok :-)
Presne tak.
Potrefena husa..Bart34 píše:Je to banda idiotu a absolutne nechapu, jak tohle muze odvysilat verejnopravni televize Hazou na nas jenom spinu a jeste to sestrihali tak, aby to vypadalo, ze ju hazem i sami na sebe.
K tomu borcovi u M3 bych jenom dodal, ze je on stoji u takove Mony Lisy a taky vetsina lidi co si koupi M3 s ni nic moc nedelaji, ale nemuze prirovnat Monu Lisu treba k Felicii.
..neber to osobne, ale ono to bylo mysleno na tunaky jako jsi ty.. co davaj na auto atomizery apod.
Je to proste logicke, ze se tedka tunaci ozvou a budou brecet, jak male decka.. viz. Facebook.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Tuning v CR
Doprdele jagy tys mu ale naložil
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
- J3tb0Y
- user
- Příspěvky: 455
- Registrován: 19.12.2007, 19:52
- Bydliště: TT, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning v CR
je divne sa nad tym rozculovat pretoze tym padom potvrdzujem a vztahujem na seba vsetko co tam povedali a nepriamo sa pridavam k tuzerom z pumpy....v tejto dobe je tuning uz subjektivne slovo a kazdy si ho vysvetluje podla seba a skutocny vyznam toho slova uz chape malokto..preklad slova tuning je naladenie takze podla spravnosti by tuning mal byt uplne zaverecna faza upravy auta kedy sa nadstavuju riadiace jednotky podvozky aerodynamika a pod.
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.