350Z

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
golfpp
Member
Příspěvky: 25
Registrován: 04.02.2010, 09:47
Bydliště: PP

Re: 350Z

Příspěvek od golfpp »

Je ťažké riešiť ktorý motor je lepší lebo každý má iné výhody a nevýhody skôr asi záleží načo to auto staviaš a v druhom rade aké vlastnosti preferuje samotný jazdec takže kým človek ako jazdec nevyskúša jednu aj druhú možnosť nezistí čo je pre neho lepšie ale zas iba ako pre jedinca a nie všeobecne.
NISSAN 350ZZZ
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: 350Z

Příspěvek od vmille »

Tady se neresilo ktery motor je lepsi, jen se uvadeli na pravou miru nektere souvislosti v hmotnostech a vykonech.
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od blázen »

VQ je lepší...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: 350Z

Příspěvek od nizzmo »

vmille píše:Tady se neresilo ktery motor je lepsi, jen se uvadeli na pravou miru nektere souvislosti v hmotnostech a vykonech.
A povodne som navrhol, ze ak ma Bukyho kamos ponuku na 350z za 6000euro bez riadiacej jednotky a uvazuje o jej kupe, tak mozno to nebude az taka macka vo vreci, ako sa tu popisovalo. Pretoze pokial by mala aj skrytu vadu motora, ktora by si vyzadovala jeho vymenu, tak urcit za pomerne menej penazi sa da swapmut napr. SR20DET (rovnako, ako to robi Signal Auto z JPN) a ten upravit na pozadovany vykon. Podla mna, pokial by nechcel ist do extremneho vykonu a stacilo by mu okolo 350Hp, bolo by to urcite lacnejsie riesenie. Samotna Japonska firma Signal Auto tvrdi, ze tymto swapom 350z bude mat lepsie jazdne vlastnosti, pretoze sa tazisko posunie o dost nizsie a zmeni sa pozitivne rozlozenie hmotnosti F/R.
Bohuzial ako tu byva zvykom, tak namiesto prijatia riesenia (ktore uz ako pisem dala do praxe dost znama Japonska firma) sa to tu zmenilo na dokazovanie toho, ze je to blbost (i ked tot je mozno silne slovo)... 8)
Ja osobne som predpokladal, ze niekto sa pripoji a navrhne, ze napriklad Slik ma v garazi niekolko kusov VQ30DE, ceze to by bolo dalsie riesenie...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
branbito
user
Příspěvky: 576
Registrován: 02.12.2007, 10:49
Bydliště: Bratislava

Re: 350Z

Příspěvek od branbito »

Tiez si myslim ze v pripade chybneho motora u tej 350ky by swap SR20det nebol najhorsi napad v pripade ze dotycny by nechcel ist moc cez vykon okolo 400+ ps.
V pripade ze by mu stacil seriovy vykon vq alebo by chcel ist cez 500 ps tak to uz by som asi SR20 neriesil, to radsej repasnut vq.
Aj ked moj nazor, ze aj 400ps na motore je na nase hrozne cesty viac nez moc a tato dlha zima ich rozbije este viac(co je uz teraz vidiet).
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: 350Z

Příspěvek od nizzmo »

Moja rec: Pokial chces auto na bezne jazdenie, co budes robit s 400Hp a viac v meste. Pokial chces auto na drift, naco ti je na parkoviskych 400Hp a viac. Dobry priklad je Higi so svojou RX7 400Hp+. Na zavody CDS znizuje tlak turba, pretoze na parkoviskach je takto vysoky vykon prekazkou.
Jasne, ze ked chces jazdit Drag, ako Buky, tak je to o niecom inom, ale predpokladam, ze na to tu 350z nechcel.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od Mirek »

nechtel jsem se do toho michat ale je to v pokecu, takze to je snad ok.
Proc porad cpete do auta ktere ma seriove 3.5 V6 radovej 4 valec 2.0? To je prece uplnej nesmysl ackoliv je SR20 perfektni motor. Mnohem lepe a levneji vyjde zastavba VG30DETT. 300ZX, 350Z jsou proste robustni auta do kterych patri velky motor, sebelip udelany SR20DET se 400hp nikdy nebude mit takovou dynamiku jako podobne ladeny 3.0 V6 Twin turbo. Jednou v Zetku bylo V6, tak tam dam znova V6. Opravdu mi unika vaznejsi vyznam cpat tam SR20DET, a tim se nechci nikoho dotknout.

A klidne do me panove, ja to snesu :D
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od blázen »

já sem na tom stejně, nikdy bych nepochopil,proč měnit za velký V6 malý čtyřválec :lol: VGse 400hp se bude chovat úplně jinak jak SR
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
saigone
user
Příspěvky: 593
Registrován: 20.12.2004, 21:18
Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od saigone »

nizzmo píše:...Pokial chces auto na bezne jazdenie, co budes robit s 400Hp a viac v meste.
Tak právě v tom případě mi to přijde jako ještě větší nesmysl, protože Z33 s SR20 nedostaneš na značky. A kdo by s tim pak jezdil? Další věc je, že třeba pro účel drift/okruh atd budeš jezdit při otáčkách, kde už SR20 funguje, ale kdybys s tim měl jezdit po městě v otáčkách, kde má to SR mnohem menší moment tak by to bylo asi dost otravne. Za další spočítej si náklady na swap, generálku a na takovou úpravu SR20DET abys byl aspon na hodnotě VQ35 motoru....
Taky se samozřejmě nechci nikoho dotknout
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: 350Z

Příspěvek od nizzmo »

Este raz, bol to len cenovo vyhodny navrh, ktory je uz vo svete overeny. Nic viac.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: 350Z

Příspěvek od vmille »

Ani cenove vyhodny, SR20DET 40-50, upravy na 400hp 30-40, zastavba do auta 10-20 a nevim jak by si majitel rozchodil budiky, displej atd.

SR20DET bude mit velke problemy rozpohybovat 1600kg vazici auto a to hlavne v nizkych otackach, bude to tupe. VQ ma krasne reakce na plyn a V6 tomu autu sedi jen tam chybi kopanec nahore. Takze poladit.

Ta 350Z za ty penize je pekna a urcite by se vyplatila i za cenu shaneni VQ motoru, urcite jde nejaky do 50-60 sehnat.
Pro me je proste SR20DET v 350Z znehodnoceni auta. Jinak SR20DET patri mezi nejlepsi 2 litry.

nizzmo: neberu to jako hadku s tebou, vazim si te i tve krasne S14. Ale neobhaju prosim neco co napsali nekde v casopise kdyz si to sam nemuzes overit.

citace: Ja osobne som predpokladal, ze niekto sa pripoji a navrhne, ze napriklad Slik ma v garazi niekolko kusov VQ30DE, ceze to by bolo dalsie riesenie...

Slick ma nekolik VG30DE motoru.
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: 350Z

Příspěvek od adner »

za ty peníze je to auto super,at už je motor v jakémkoliv stavu,stejně by ho čekalo upgrade,takže pořád stejně :wink:
kdybych nebyl skalním majitelem 300,tak při dnešním výběru jedině 350 nebo 370,protože mimo Astona a R8 je považuji za nejhezčí auto na světě..
pokud bych vybíral motor,tak V8 LS1,je levný,malý,velmi jednoduchý,lehký,výkonný,nezničitelný,má levnou a naprosto univerzální ŘJ,těžiště nízko :)
takové dvě SRka v jednom..
Uživatelský avatar
nizzmo
user
Příspěvky: 915
Registrován: 29.05.2005, 18:05
Bydliště: Zvolen, Slovensko

Re: 350Z

Příspěvek od nizzmo »

Super, takze konecne nie som sam, kto si mysli, ze by to bola dobra kupa a tiez keby bolo keby, tak jedna 350z mi stoji v garazi.
vmille: v pohode, ja to v podstate ani tak neberem. Len sa trosku cudujem, ze doteraz som bol jediny, ktory si myslel, ze ta kupa sa oplati. Inac tiez sledujem s obdivom tvoj projekt. Pekna praca.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
vmille
user
Příspěvky: 1723
Registrován: 29.08.2007, 22:34
Bydliště: okres Břeclav

Re: 350Z

Příspěvek od vmille »

Nenapsal to jsem hned nazacatku, taky bych ji bral kdyby byli finance, 350Z ma dobre jizdni vlastnosti, byla lepsi nez R32, R33, R34 (samozrejme ne se seriovym motorem).
Odpovědět