Dotaz (nissan Primera)

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Jefrryy
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 08.01.2009, 10:04

Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Jefrryy »

Cau, mel bych dotaz,
pred casem sem naboural znacku na levy predni kolo. vizualne jen blatnik a disk. Ale od te doby mam volant stocenej vic na levo stranu a kdyz ho dam rovne tak mi dost tahne doprava. s kamaradem sme na to koukly a rekl mi ze mam ohnutou tycku rizeni. tak jsem to dal do dilen. kdyz jsem si jel auto vyzvednout tak mi bylo receno ze ze tycka je v poradku a geometrie je taky v poradku. kdyz sem jel z tech dilen tak sem kouknul na volant a je natocen uplne stejne jako pred tim a taky to stejne tahne doprava po natoceni volantu do rovne polohy. nevite cim dalsim to muze byt?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Martin_534 »

nemůžeš mít otočenej volant a auto táhnoucí do strany a zároveň mít správnou geometrii, takže bych zajel znova na geometrii, nejlíp někam jinam a uvidíš
Jefrryy
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 08.01.2009, 10:04

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Jefrryy »

ok a nevite kde je naka levnejsi v praze?
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Mirek »

1) v dilne jsou blbci a nebo se na to vysrali
2) volant je tak celou dobu, jen ti to pred nehodou neprislo

reseni
2) dej kola tak aby byly rovne, kasli na to jak je volant. Pomalu se rozjed a pust volant...pokud nikam netahne s volantem nakrivo tak jen presad volant a jezdi
1) pokud tahne i kdyz nechas volant tak jak je a nesnazis se ho srovnat, tak zajed nekam do servisu kde maji laserovou geometrii a nech si udelat predek.

Je logicke pokud mas volant stocenej doleva a auto jede rovne, ze kdyz se ho pohybem doprava snazis narovnat auto bude zatacet doprava ;)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Jefrryy
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 08.01.2009, 10:04

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Jefrryy »

urcite to tak nebylo protoze se mi i sjizdi z vnejsi strany prava guma vic...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Mirek »

vsechno zalezi od toho jak moc to mas stocene (pokud je to kousek je mozne ze sis toho nevsiml, pokud je to o ctvrt otacky, je mi jasne ze nejsi blbec a vsiml by sis toho). Pokud je to moc jed rovnou nekam na laserovou geometrii do nejakeho vetsiho servisu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Mirek »

Jefrryy píše:urcite to tak nebylo protoze se mi i sjizdi z vnejsi strany prava guma vic...
v tom pripade jsou v tom servisu blbci a neumi to....zajed jinam...radeji vyber vetsi lec drazsi servis nez nekoho kdo to dela v garazi....tech par stovek za to nestoji.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Jefrryy
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 08.01.2009, 10:04

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Jefrryy »

ja nevim jak ti popsat jak moc to je stoceny.... :-) kdyz to vezmu podle hodin tak mam ruce v poloze 10 minut po 8:-D
do autorizovanyho servisu se mi nechce .. tam si za to reknou nehorazny prachy... a vzhedem k moji situaci bych to fakt nedal.
Jefrryy
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 08.01.2009, 10:04

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Jefrryy »

Mirek píše:
Jefrryy píše:urcite to tak nebylo protoze se mi i sjizdi z vnejsi strany prava guma vic...
v tom pripade jsou v tom servisu blbci a neumi to....zajed jinam...radeji vyber vetsi lec drazsi servis nez nekoho kdo to dela v garazi....tech par stovek za to nestoji.
mno vono to bylo zadarmo protoze to je skolni praxe...:-D
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Mirek »

nemyslim autorizak....proste servis a ne ucnak tady v Brne to stoji kolem 500...ty klukybych zrovna nechal opakovat rocnik za trest :mrgreen:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Jefrryy
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 08.01.2009, 10:04

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Jefrryy »

Mirek píše:nemyslim autorizak....proste servis a ne ucnak tady v Brne to stoji kolem 500...ty klukybych zrovna nechal opakovat rocnik za trest :mrgreen:
:-D to jo .... hajzli... mno nasel sem nejakej servis kde delaj geometrii kol... a chtel zhruba 300... tak uvidim...:-) jinak diky 8)
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Bart34 »

No hele, kdyz pustis volant, co to auto dela? Je taky mozny, ze mas to kolo posunuty trochu dozadu, jde o to, jak jsi tu znacku trefil...
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Mirek »

Bart34 píše:No hele, kdyz pustis volant, co to auto dela? Je taky mozny, ze mas to kolo posunuty trochu dozadu, jde o to, jak jsi tu znacku trefil...
i to v dobrym servisu poznaji pri geometrii
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Bart34 »

Ja vim, taky jsem tam byl na skole a meril to pri zkousce. Proste bud je to kolo vtoceny dovnitr, nebo posunuty dozadu. Nic jinyho to snad bejt ani nemuze.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Jefrryy
Member
Příspěvky: 28
Registrován: 08.01.2009, 10:04

Re: Dotaz (nissan Primera)

Příspěvek od Jefrryy »

Bart34 píše:Ja vim, taky jsem tam byl na skole a meril to pri zkousce. Proste bud je to kolo vtoceny dovnitr, nebo posunuty dozadu. Nic jinyho to snad bejt ani nemuze.
posunuty dozadu to neni. to kolo dostalo ranu z boku. je to vtoceny dovnitr. mno kdz jedu a pustim volant tak se mi lehce vrati do puvodni polohy a auto ma tendenci tahnout do prava....
Odpovědět