Potreboval bych nejaky know how ohledne hydrostelu u SR motoru.
Jedna se o tyto hydrostely:
Ja to potrebuju na SR20DE, ale vypadaji stejne jako DET. Chci se zeptat jak se u techto hyder chova to ktere je v poradku?
Muze mi v kostce nekdo nastinit jak maji ty hydrostely fungovat (vim co delaji, ale nejsem si jisty jak)?
Jeden jsem rozhodil, vytahl oba pistky (vrchni i ten spodni s kulickou). Pokud to dobre chapu, po nastartovani se natlakuje pres kulicku prostor pod spodnim pistem a tim srovna ventilovou vuli. Takze pokud tady mam 8 hyder z motoru, ktery nejel x mesicu a stale nejdou zmacknout (tesnost je ok a udrzi olejovou napln/tlak), jsou predpokladam dobra?
Pokud se v necem pletu, tak prosim o opravu. Popripade kdyby mel nekdo nejaky tip, tak sem s nim...
Hydra SR20
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Hydra SR20
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde