El. 3 bodove pasy
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
El. 3 bodove pasy
Nevite nekdo jak presne funguji ty 3 body Schroth s elektrikou? Vim ze pri otoceni auta pres boudu maji pas pritahnout. Funguje to tak i pri narazu nebo jen pri naklonech?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
maju taky maly polohovy snimac
napinaju sa uz pri roznych pohyboch auta. akceleracia, brzdy a prudke zmeny smery tiez
napinaju sa uz pri roznych pohyboch auta. akceleracia, brzdy a prudke zmeny smery tiez
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
ok to jsem potreboval vedet..diky
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
miro jake mas ty pasy tyto? http://www.riegger.cz/shop.php?show=63233
chtel bych prave neco s navijakem ale aby me to i pekne podrzelo v zatackach nebo pri brzdeni... a pevne pasy porad prenastavovat nechci...
chtel bych prave neco s navijakem ale aby me to i pekne podrzelo v zatackach nebo pri brzdeni... a pevne pasy porad prenastavovat nechci...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
jj tyhle akorat cerveny....je k tomu jeste takova mala krabicka s kde je to cidlo....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
aha tak cidlo je snad soucasti baleni jen neni na foto, btw cena stejna?
jinak chapu to dobre ze se proste zapnes a pak te to samo drzi utazene a supluje to funkci pevnych pásů?
jinak chapu to dobre ze se proste zapnes a pak te to samo drzi utazene a supluje to funkci pevnych pásů?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
ne jen kdyz zapusobi nejaka bocni sila tak to nasponuje pasy....cena nevim, bral jsem je tenkrat z nemecka z ebay.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: El. 3 bodove pasy
a taky je možnost vypínat ten naviák, takže sedneš připoutáš se, vypneš naviák a fungujou jako normál pevný pásy, potřebuješ vylézt zase to zapneš. Ale jde to používat i tak že se to dotahuje samo, ale to se podle mě člověk nemůže tak dobře dotáhnout.
S15 - JDM
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
mam take jedny na predaj...
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
to je fajn o to mi de protoze v beznam aute mit pevne pasy je pekne opruz prenastavujest uz kdyz si treba vezmes bundu... chci prave neco co zapnu a pak to uděla lock a drží mě to... takze toto je na to idealni ne?Awatar píše:a taky je možnost vypínat ten naviák, takže sedneš připoutáš se, vypneš naviák a fungujou jako normál pevný pásy, potřebuješ vylézt zase to zapneš. Ale jde to používat i tak že se to dotahuje samo, ale to se podle mě člověk nemůže tak dobře dotáhnout.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
no já mám "šroty" s el. navijákem a dělal jsem to tak, že jsem si odbrzdil naviják, připoutal se, zabrzdil naviják a šoupnul si sedačku o zub dopředu a tím mě to pěkně přitáhno
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
to je fajn o to mi de protoze v beznam aute mit pevne pasy je pekne opruz prenastavujest uz kdyz si treba vezmes bundu... chci prave neco co zapnu a pak to uděla lock a drží mě to... takze toto je na to idealni ne?Awatar píše:a taky je možnost vypínat ten naviák, takže sedneš připoutáš se, vypneš naviák a fungujou jako normál pevný pásy, potřebuješ vylézt zase to zapneš. Ale jde to používat i tak že se to dotahuje samo, ale to se podle mě člověk nemůže tak dobře dotáhnout.
Re: El. 3 bodove pasy
jj je.Fizzbiker píše:to je fajn o to mi de protoze v beznam aute mit pevne pasy je pekne opruz prenastavujest uz kdyz si treba vezmes bundu... chci prave neco co zapnu a pak to uděla lock a drží mě to... takze toto je na to idealni ne?Awatar píše:a taky je možnost vypínat ten naviák, takže sedneš připoutáš se, vypneš naviák a fungujou jako normál pevný pásy, potřebuješ vylézt zase to zapneš. Ale jde to používat i tak že se to dotahuje samo, ale to se podle mě člověk nemůže tak dobře dotáhnout.
ale pořád 3" pásy se závodní přezkou sou lepší, se do nich i líp leze. Jenom si nesmíš nechat nic z dosahu.Martin_534 píše:no já mám "šroty" s el. navijákem a dělal jsem to tak, že jsem si odbrzdil naviják, připoutal se, zabrzdil naviják a šoupnul si sedačku o zub dopředu a tím mě to pěkně přitáhno
S15 - JDM
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: El. 3 bodove pasy
o tom žádná a do dalšího auta taky půjdou