strata vykonu nad 5000rpm
strata vykonu nad 5000rpm
caute,
pod plnym plynom nad 5000 rpm vyrazne citit stratu vykonu. vedenie vzduchu som skontroloval a nenarazil som na ziadnu dieru. mam poskodeny senzor lambda sondy, ale vykon sa straca aj ked je zapojena aj ked odpojena, cize tym to podla mna nebude. mam uplne seriovy motor,seriove turbo, jedine meneny je IC,ale aj so seriovym IC sa dialo to iste. prejavuje sa to hladko, cize nenastava ziadne trhanie ani podobne. co mne napadlo este, ze snad palivova pumpa by to mohla robit, ale vazne netusim, lebo vtedy by som skor ocakaval cukanie motora. ta este menena nebola pravdepodobne za cely zivot auta. nemate niekto napad cim by to mohlo byt?
pod plnym plynom nad 5000 rpm vyrazne citit stratu vykonu. vedenie vzduchu som skontroloval a nenarazil som na ziadnu dieru. mam poskodeny senzor lambda sondy, ale vykon sa straca aj ked je zapojena aj ked odpojena, cize tym to podla mna nebude. mam uplne seriovy motor,seriove turbo, jedine meneny je IC,ale aj so seriovym IC sa dialo to iste. prejavuje sa to hladko, cize nenastava ziadne trhanie ani podobne. co mne napadlo este, ze snad palivova pumpa by to mohla robit, ale vazne netusim, lebo vtedy by som skor ocakaval cukanie motora. ta este menena nebola pravdepodobne za cely zivot auta. nemate niekto napad cim by to mohlo byt?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: strata vykonu nad 5000rpm
palivová pumpa a pak taky turbo nemusí tlačit tak jak má
Re: strata vykonu nad 5000rpm
skus aj sviecky
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: strata vykonu nad 5000rpm
tie som menil nedavno, cize aj to podla mna odpada ako mozna pricina. tak skusim pomenit tu palivovu pumpu a uvidi sa.slik85 píše:skus aj sviecky
Re: strata vykonu nad 5000rpm
alebo mozes mat KO tubo ci mozno aj dieru vo vyfukovom hausingu ci dokusane lopatky
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: strata vykonu nad 5000rpm
Kdyz to zacne ztracet vykon a malinko popustis plyn, chytne se to zase a tahne to? Jestli jo, tak je to pumpa, mam tam Stage 1 a seriovou pumpu a dela to presne tohle. Proste ta pumpa nestiha.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: strata vykonu nad 5000rpm
Mas budik na boost? Ako vyzera tlak pri tych otackach?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: strata vykonu nad 5000rpm
kenivruh : nemam budik na boost, takze neviem ako to je s tlakom. ale bol som merat kompresie a odmeralo na prvom valci 7,5 na druhom 7,5 na tretom 5,5 a na stvrtom 5,5. ako to je mozne ze mi vobec startuje motor s takymi kompresiami? ked startujem vzdy chyti do 2 sekund uplne bez problemov.
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: strata vykonu nad 5000rpm
2s? To je celkem dost dlouho...ale s takovejma tlakama se neni cemu divit.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: strata vykonu nad 5000rpm
co by nenastartoval..mě do 5bar startovaly válce v klidu.. pak už necock píše:kenivruh : nemam budik na boost, takze neviem ako to je s tlakom. ale bol som merat kompresie a odmeralo na prvom valci 7,5 na druhom 7,5 na tretom 5,5 a na stvrtom 5,5. ako to je mozne ze mi vobec startuje motor s takymi kompresiami? ked startujem vzdy chyti do 2 sekund uplne bez problemov.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: strata vykonu nad 5000rpm
dalsi update : zerie olej. ale nerobi to non stop, niekedy hej niekedy nie. ked motor tocim 5000 a viac tak 10 minut tak vtedy sa aj dost dymi z vyfuku, typicky dym z oleja spaleneho a ten smrad tiez sa neda zamenit. ale vzdy po chvilu dym prestane, ja by som predpokladal, ze ked netesnia piestne kruzky tak by sa malo dymit vkuse nie?
Re: strata vykonu nad 5000rpm
hej aj ja som si povodne myslel ze turbo to robi. ale po tych zmeranych kompresiach teraz neviem ci turbo alebo motor. alebo oboje
Re: strata vykonu nad 5000rpm
Mám podobný problém kdyš naplno sešlápnu plyn tak se mi to v 5 tisící no něco kolem začne hltit nebo co pochlustávat a netahne jak to překoná hranici 6 tisic v poho to jede zase nechapu přitom motor komplet po go svicky nove prostě všecko a turbo po repasi nevíte někdo ? nebo ty už jsi ten problém vyřešil ?
Re: strata vykonu nad 5000rpm
Tipl bych si pumpu