Nechytne
Nechytne
V tadyté fázi už sem uplně zoufalej.Takže motor byl venku,orovnanej blok,hlava,kov pod hlavou.Všechno poskládáno zpět,eletrika zapojená a auto nechce chytnout.Svíčky se zdaj v pohodě,ale když je vyndám po startování,tak vůbec nejsou od benzínu,jako by to vůbec nedávalo palivo.Včera sem vyměnil i walbro za seriovou pumpu,ale oboje tlačí v pohodě a benzín do lišty jde??Tak nějaké rady??Napadla mě řídící jednotka,že by byla včudu.Jo a když chci nastartovat,tak mi to nezvládne 80A pojistka,což normálně nedělalo....Díky za nápady...už bych se taky rád projel...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nechytne
po zapnuti klicku pumpa jde? mela by jit slyset? Nemas prohozeny privod benzinu s vratkou?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nechytne
vyblikej si jednotku, jestli si nezapoměl zapojit nějakej konektor
Re: Nechytne
Jak walbro tak seriovka šla,asi nějakejch těch 5 vteřin,pak to vypne.Benzín do lišty taky jde...Konektory mám všechny zapojený.Když sem měl zaplej klíček tak na řídící jednotce svítila zelená i červená dioda...Jak to vyblikám???
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: Nechytne
Přívody prohozený určitě nejsou a že bych zapoměl zapojit nějakej konektor,zas moc jich tam není... Já už fakt nevim,můžu dnes ještě změřit komprese za studena,ale tim to asi nebude.První svíčka není vůbec od benzínu,ani že bych cejtil benzín...nic
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
- Vladislav Bureš
- user
- Příspěvky: 1186
- Registrován: 04.10.2007, 23:28
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nechytne
me delal problemy malo utazeny konektor na ECU, zkontroluj pripojeni střiků, odpoj privod benzinu mel by tam byt zustatkový tlak pokud ne zkontroluj relé pumpy, jeji pojistku a zapojení,
a jeste jedna ale uz se mi to taky stalo... mas tam benzin??
a jeste jedna ale uz se mi to taky stalo... mas tam benzin??
Re: Nechytne
nějakej benzín tam je a když odpojim tu hadičku tak tam tlak taky je...Vstřiky zapojený tak jak sem je odpojil...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: Nechytne
taky sem si myslel par krat ze tam je benzinu dost a nebilo a to bol moj problem ze nestartovalo, hlavne ked je benzin zvetrali a je ho malo
10 litru tam nacepuj, tak ci tak by si ho natankoval potom a vyjezdil
10 litru tam nacepuj, tak ci tak by si ho natankoval potom a vyjezdil
Re: Nechytne
Vyzkoušej, zda svíčky pálí ! jednu vyšroubuj, nech v cívce, uzemni např o víko ventilů, sundej cas a při zapnutém zapalování s ním toč. Pokud nebude házet jiskru, podívej se důkladně na pojistky. Tímto způsobem můžeš i zjistit, jestli běží vstřiky.
Měl jsem stejný problém, na konec za to právě mohla pojistka cívek, power tranzistoru.
Měl jsem stejný problém, na konec za to právě mohla pojistka cívek, power tranzistoru.
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nechytne
psal ze ma suche svičky... jinak pokud budes zkouset na vytazenych svičkach dobre si to ukostři jednak kvuli tomu aby jsi videl jiskru jaka je a co sem slysel da se na tom aj odpalit civka... takze proc riskovat... jinak ono jak prestanes startovat tak i na nevytazenych svickach je pri dotaceni motoru slyset jak "cvaka" jiskra...mauglie píše:Vyzkoušej, zda svíčky pálí ! jednu vyšroubuj, nech v cívce, uzemni např o víko ventilů, sundej cas a při zapnutém zapalování s ním toč. Pokud nebude házet jiskru, podívej se důkladně na pojistky. Tímto způsobem můžeš i zjistit, jestli běží vstřiky.
Měl jsem stejný problém, na konec za to právě mohla pojistka cívek, power tranzistoru.
jinak jak pise iwan taky sem myslel ze benzinu je dost dolil sem 10l a zavrčelo...
Re: Nechytne
někdo tu měl podobnej problém kdysi.. snad Areuratty, mám takové tušení.. měl ruplou nějakou pojistku na vstřiky a ty nevstřikovali a proto to snad nechytalo..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: Nechytne
mě taky jedno auto nechce chytnout, nejrřív chytlo na dva válce a ted už nechytá, až se mi srovná tlak tak se na to kouknu a kdyby to bylo něco záludného tak to postnu
Re: Nechytne
včera sem zkoušel tu ecu,nejdřív ukázala 55-takže vše v pohodě,pak sem odpojil svíčky,že změřim komprese,ale tim měřákem co mám sem nic nenaměřil,pak sem to dal zas dohromady a vyblikalo mi to 11=CAS To řídí nějak vstřikování benzínu přez ecu nebo takhle,když to bude vadný,je možné žu kuli tomu nestartuju???
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25