Jede mi na tři válce - VYŘEŠENO
Jede mi na tři válce - VYŘEŠENO
Zdravim všechny.O víkendu sem si domu přivez S13-ku r.v.88 a běhá jenom na tři.Zkoušel sem už všechno a vůbec nevim co stim.
Tlaky to má 8-9-7,5-8,svíčky nový,cívky sem přehazoval-OK,vstřiky sem taky prohazoval OK,jiskru to dává,ale pořád ten druhej válec prostě NIC.Jo a ten vstřik na druhym válci necvaká.Nevíte někdo náhodou co to může bejt
Tlaky to má 8-9-7,5-8,svíčky nový,cívky sem přehazoval-OK,vstřiky sem taky prohazoval OK,jiskru to dává,ale pořád ten druhej válec prostě NIC.Jo a ten vstřik na druhym válci necvaká.Nevíte někdo náhodou co to může bejt
Naposledy upravil(a) Michall dne 05.10.2010, 13:10, celkem upraveno 1 x.
Re: Jede mi na tři válce
no ale ty tlaky taky nejsou uplne fajn, jeste zkontroluj powertranzistor jestli tam nemas nekde zalomeny dratek ten ti v podtste ovlada civky, a zmer si jestli ti jde na ten vstrik napeti
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede mi na tři válce
tlaky sou na hovno, 7,5 to je onicem... samozrejme tu kontrolu dratu sem myslel overeni napětí... jinak PWT neovlada civky jen zveda napeti... civky ovlada ECU prave prez PWT navic on pise ze prehozene striky jedou prehozene civky taky proste nepali druhej val... evidentne krpa v eletrice na striku... jeste by to mohl byt spatnej rezistor odporu...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede mi na tři válce
Pomeraj napatie na druhom vstreku. Potom ako pisal vyssie si tiez skontroluj dropping resistor ci je ok.
Na vstreku je jeden pin pod stalym napatim 12V priamo z baterky, druhy pin sa uzemnuje skrz ECU a tym sa otvara vstrek.
Na vstreku je jeden pin pod stalym napatim 12V priamo z baterky, druhy pin sa uzemnuje skrz ECU a tym sa otvara vstrek.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Jede mi na tři válce
Power tranzistor sem taky zkoušel a nic,ještě zkusim ten rezistor
Jo a mohli by ste mi prosim poradit jak proměřit ten kabel ke vstřiku.Stálej proud tam jde dík
Jo a mohli by ste mi prosim poradit jak proměřit ten kabel ke vstřiku.Stálej proud tam jde dík
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede mi na tři válce
podivej se jestli mas spravne kabely ke vstrikum, predni vstrik ma podobny konektor jako air regulator..taky se mi ho uz povedlo zamenit
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede mi na tři válce
najdes si pin na ecu a zmeris si okruhovkou jestli jde stava durch az k ECU, klidne to muze byt i blbe zasunutej ECU port to se stalo zase mě... a nekolikrat...Michall píše:Power tranzistor sem taky zkoušel a nic,ještě zkusim ten rezistor
Jo a mohli by ste mi prosim poradit jak proměřit ten kabel ke vstřiku.Stálej proud tam jde dík
Re: Jede mi na tři válce
Tak jsem zkusil proměřit kabel ke vstřiku a nedává mi impuls, stálej proud tam jde. Proměřil jsem i kabely k ECU a jeden mi svítil na jeden pin a druhej na tři piny. Tak nevim..elektrika není zrovna moje silná stránka
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede mi na tři válce
eh nejak to nechapu, do strkuimpuls nejde... jedenpin ma stale napeti (battery voltage) a druhy je vlastne kostra kterou spina ecu a podle troho se otevira strik...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede mi na tři válce
Daj si do popisu odkial si.
Tych stalych 12V skus pomerat aj na pine 110, zlto-cierny drot. Ci nemas chybu v kabelazi. Ak tam mas 12V a aj tak nejde vstrek, tak potom uz je asi zrada len v ECU. Keby si bol blizko tak ti to pomeram osciliskopom. Vstreky su totalne trivialna zalezitost, co sa funkcnosti tyka, nic zlozite (ak su spravne zapojene konektory ).
Tych stalych 12V skus pomerat aj na pine 110, zlto-cierny drot. Ci nemas chybu v kabelazi. Ak tam mas 12V a aj tak nejde vstrek, tak potom uz je asi zrada len v ECU. Keby si bol blizko tak ti to pomeram osciliskopom. Vstreky su totalne trivialna zalezitost, co sa funkcnosti tyka, nic zlozite (ak su spravne zapojene konektory ).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede mi na tři válce
No pise vyssie, ze ich prehadzoval a ze stale 2ka nejde.playdude píše:..skusal si ci ten vstrek je vobec OK?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Jede mi na tři válce
No jestě teda kouknu k ECU jestli to ma dobrej kontakt
Re: Jede mi na tři válce
Tak sem ještě zkoušel kabely od vstřiku k ECU a k dropping rezistoru je to OK.Takže asi to bude asi už jenom ECU