Na jednej 13ke mame takyto problem s predzapalom:
1. studeny motor -> predzapal uplne v haji, 0 stupnov az "zazapal", chod motora na sracku
2. nastavime predzapal, cas otoceny uplne na druhu stranu, predzapal +/- 15 stupnov, chod motora v pohode
3. motor sa zohrieva, predzapal vyskoci na 20+ stupnov, neskor aj na viac, stupnu volnobezne otacky
4. nastavime predzapal, cas otoceny na povodnu uroven ako pri studenom motore, predzapal +/- 15 stupnov, chod motora v pohode
5. motor je uplne zohriaty, predzapal nastaveny, motor ide bez problemov
6. vypmene motor, pockam par minut, nastartujeme, predzapal zase v haji, 0-10 stupnov
7. po chvili sa znova vrati na spravnu hodnotu
Takze hlavny problem je ten, ze po nastaveni predzapalu ako sa patri sa ten po vypnuti motora znova rozhadze az kym sa motor nezohreje na urcitu teplotu (otazka je ci to suvisi s teplotou motora alebo skor s tym ako dlho bezi).
Skusali sme rozne CAS, ECU aj nove cidlo teploty motora.
problem s predzapalom
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
problem s predzapalom
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den