jo o tom taky vím je někde o Kojetína kámoš tam dělal!Design píše:To evo400 tady kousek od prostejova je borec kterej se zabiva prevodovkama a podleme ti postavi co budeš chtit muž udat kontakt.Dela i wrc pro polaky videl sem tam suba a mitsu.
pár otázek na pokračování :) ...
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Tomei ma do konce zari kampan na stroker kity, tak premyslej rychle. Jedna se o slevu pres 16 000 CZK, takze jestli mas volnych 90 tisic , tak do toho jdi
S14 Zenki
Re: pár otázek na pokračování :) ...
2Woyta: Hewland je firma a ne typ převovodovky jak jsi si asi myslel.
Kousek od Prostějova je Kapsch a ty dělají převodovky s přímým zubem pro produkční vozy Subaru a Mitsubishi. Jejich převodovky jsou výborné a cenovka od 120ti do cca 250ti tisíc. Třeba Praga je schopná pro mitsu prodat převodovku tak kolem 75tis. To je všechno fajn, jenže na 180SX/200SX/Silvia nikdo z těchto firem nic nedělá. HKS převodovka je sice dobrá, ale základní cena začíná kolem 200tis v Japanu bez cla a dovozu, navíc smutné je, že také moc nevydrží. Podobné to je s OS Giken, Ikeya Formula a dalšími. Australský Hollinger sice dělá převodovky které vydrží nesmysl (třeba 3 sezony v D1) ale také nesmysl stojí, ceny začínají někde kolem 30tis AUD a navíc musíš vyrobit na zakázku "bellhousing" nebo alespoň adaptér aby to šlo na motor vůbec napasovat.
Docela se tou myšlenkou už nějakou dobu zabývám a je to jedna z věcí která mne dost trápí. Chtěl jsme původně totiž s výkonem někam k 450-480ti koním, což není problém motoricky, ale je to problém především převodovky, dofu a poloos.
Kousek od Prostějova je Kapsch a ty dělají převodovky s přímým zubem pro produkční vozy Subaru a Mitsubishi. Jejich převodovky jsou výborné a cenovka od 120ti do cca 250ti tisíc. Třeba Praga je schopná pro mitsu prodat převodovku tak kolem 75tis. To je všechno fajn, jenže na 180SX/200SX/Silvia nikdo z těchto firem nic nedělá. HKS převodovka je sice dobrá, ale základní cena začíná kolem 200tis v Japanu bez cla a dovozu, navíc smutné je, že také moc nevydrží. Podobné to je s OS Giken, Ikeya Formula a dalšími. Australský Hollinger sice dělá převodovky které vydrží nesmysl (třeba 3 sezony v D1) ale také nesmysl stojí, ceny začínají někde kolem 30tis AUD a navíc musíš vyrobit na zakázku "bellhousing" nebo alespoň adaptér aby to šlo na motor vůbec napasovat.
Docela se tou myšlenkou už nějakou dobu zabývám a je to jedna z věcí která mne dost trápí. Chtěl jsme původně totiž s výkonem někam k 450-480ti koním, což není problém motoricky, ale je to problém především převodovky, dofu a poloos.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Hmm to je pekne je to v tom Kojetine no meli sme tam 607 blb nam automat.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Prevodovka systemu Hewland. Lepsi?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: pár otázek na pokračování :) ...
A co ty dogbox jak sou natom?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Hele a co prevodovka z 350Z jak moc je jina ? Kdyby se na ni predelala priruba nesla by tam ? Tam vydrzi docela dost vim ze se bali co udela stima 600 a 900Nm . Ale cely rok drzela a drzi sice v normalnim provozu zadne drifty a okruhy.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: pár otázek na pokračování :) ...
KAPS AUTOMATIC, s.r.o.
Přerovská 561
752 01 Kojetín
Česká Republika
Telefon a Fax +420 581 764 086
GSM
+420 602 718 762 - Servis
+420 602 576 821 - Náhradní díly
+420 608 860 097 - Kancelář
E-mail kaps@kaps.cz
KAPS TransmissionsHusova 743
752 01 Kojetín
Česká Republika
GSM +420 602 832 291
Fax +420 581 762 253
E-mail info@kaps-transmissions.com
Tak nevím koho dalšího jste v Kojetíně mysleli. Ti za 20tis nedělají nic, možná tak výměnu oleje. Dělají super kvalitu, ale ne za 20.
Přerovská 561
752 01 Kojetín
Česká Republika
Telefon a Fax +420 581 764 086
GSM
+420 602 718 762 - Servis
+420 602 576 821 - Náhradní díly
+420 608 860 097 - Kancelář
E-mail kaps@kaps.cz
KAPS TransmissionsHusova 743
752 01 Kojetín
Česká Republika
GSM +420 602 832 291
Fax +420 581 762 253
E-mail info@kaps-transmissions.com
Tak nevím koho dalšího jste v Kojetíně mysleli. Ti za 20tis nedělají nic, možná tak výměnu oleje. Dělají super kvalitu, ale ne za 20.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: pár otázek na pokračování :) ...
No nebyli si moc s tima utomatem schopni poradit nechali sme tam 30 tisic a porad to neradi jak by melo.Sice se to zlepšilo to je pravda ale na 100% to neni.A divilibyste se kolik novejch aut v automatu tam bylo odstavenejch samy Audiny BMW a podobne.
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: pár otázek na pokračování :) ...
HPI prevodovka (vylepsena nismo) ma podle vyrobce vydrzet 430 PS a 490 Nm.
A cenou se do 120 tisic vejdes.
A cenou se do 120 tisic vejdes.
S14 Zenki
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Na výkonný motory se používá i převodovka z MKIV, ale ta už jetá stojí víc jak 60k a do s14/s15 se asi jen tak nevejde. Finančně vyjde asi na stejno jako pevnější, ale nemá přímý ozubení, což je na použití na street přeci jen příjemnější.
S15 - JDM
Re: pár otázek na pokračování :) ...
A co R33 prevodovka?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: pár otázek na pokračování :) ...
velká zadokolová RB převodovka (RB25DET) neni špatná, ale ten getrag je pevnějšíDesign píše:A co R33 prevodovka?
S15 - JDM
Re: pár otázek na pokračování :) ...
Převodovka z Nissanu Skyline GST-T je samozřejmně asi nejsnazší řešení, ale po zkušenostech s neřadícími převodovkami to nevidím jako ideální případ. Stejně by se musela zrepasovat a stále to bude "jen" silnější synchronizovaná převodovka, která řadí se zvyšujícími se otáčkami motoru hůř a hůř..... tedy opět k hovnu.
Implementovat Getraga se Supry MKIV by bylo možná složitější než dát to tam i s motorem. Pravdou je, že ta převodovka vydrží hravě 1000Koní, ale opět ty synchrony. Tyhle výměny převodovek za jiné z jiných aut to je takové jak oškrábat se za pravým uchem levou nohou. Proč to neudělat rovnou tak jak se má? Dle všeho by tu v ČR mohli být tak dva lidé kteří by uměli do původního obalu naskládat bezsynchronní převovoku s přímými zuby, do které by následně uměli dodat nějaké díly pokud by se něco porouchalo.
Implementovat Getraga se Supry MKIV by bylo možná složitější než dát to tam i s motorem. Pravdou je, že ta převodovka vydrží hravě 1000Koní, ale opět ty synchrony. Tyhle výměny převodovek za jiné z jiných aut to je takové jak oškrábat se za pravým uchem levou nohou. Proč to neudělat rovnou tak jak se má? Dle všeho by tu v ČR mohli být tak dva lidé kteří by uměli do původního obalu naskládat bezsynchronní převovoku s přímými zuby, do které by následně uměli dodat nějaké díly pokud by se něco porouchalo.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz