Hodně lidí dělá to že do místa co vznikne po potrubi pří výměně serioveho IC za FMIC dává trubku pro přívod chladneho vzduchu přimo z nárazníku ale stylem že vzduch filtr pouze ofukuje a co filtr nestihne nasát tak se fouká zbytečně do prostotu.....Takže nápad zní: Co když se kolem filtru udela kontrukce drátena ( neco jako je drátená konická konstrukce od stínitka od stary babičkovský lampy a potáhne se to nejakou pevnou tkanikou a ta konstrukce se dá kolem filtru takže že se do dokonale utěsní....trubku co filtr ofukovala by se pripojila na tento uzavreny "koš" a do narazniku by se udelal jakýsy trychtýř aby vsechen vzduch to pronikde otvorem v nárazníku se soustředil do trubky...vše od trychtýře až k filtru by muselo být utěsněno.....tudíž logický uvažování mi říká že při větší rychlosti by v v tejhle soustavě vznikal tlak tudíž i podtlaková čast sáni se mohla stát i když při hodne malém tlaku částí přetlakovou (samozdřejme o hodne malem tlaku)....jde jen o to jestli pri urcitych otáčkách by roura dokázala přivést vic vzduchu nez si nasaje motor... ale i tak by proste přívod vzduchu byl lepsi jde o to jen jestli by to bylo vubec znatelné nehlede na to že by toto samozdřejmě fungovalo jen při vyšších rychostech........Zajímal by mě nějaký názor...pokud je to naprostá kravina toto tak prosím smazat ať to tu nezabírá místo
 







 
  
 
   
   Jinak jsem to ramcove myslel ale jako ty. S tim vetrackem jsem to myslel tak, aby se nasaval chladnejsi vzduch k filtru kvuli spalovani. Za jakychkoli podminek je chladnejsi vzduch lepsi, at uz je motor v jakymkoli rezimu. Je podle me lepsi dat pricku mezi motorovej prostor a prostor filtru aby jsi od vetraku nenasaval vylozene horkej vzduch na miste, ale aby jsi mel porad nasavanej chladnej vzduch, tak jako by jsi jel treba 30. protoze kdyz stojis, tak se ten vduch jeste ohriva kdyz prohazi rozehratym turbem a v kolone se v IC tezko zchladi, tak proc mu treba aspon o (placnu)20° neulevit.
 Jinak jsem to ramcove myslel ale jako ty. S tim vetrackem jsem to myslel tak, aby se nasaval chladnejsi vzduch k filtru kvuli spalovani. Za jakychkoli podminek je chladnejsi vzduch lepsi, at uz je motor v jakymkoli rezimu. Je podle me lepsi dat pricku mezi motorovej prostor a prostor filtru aby jsi od vetraku nenasaval vylozene horkej vzduch na miste, ale aby jsi mel porad nasavanej chladnej vzduch, tak jako by jsi jel treba 30. protoze kdyz stojis, tak se ten vduch jeste ohriva kdyz prohazi rozehratym turbem a v kolone se v IC tezko zchladi, tak proc mu treba aspon o (placnu)20° neulevit.