Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
to nechapu proc odpojujes konektor kdyz je jasne napsany a nakresleny co vyhodit a co propojit... a kdyz ti to nejde nastarotovat vratim co sem vyndal ne? FPR je otazka tri hadiček nic vic stejne tak jsi ho tam mohl nechat a jen spojit hribek na liste s ECCS a mel by jsi klid... misto focení a dotazu uz jsi zase mohl jezdit
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Jo ale porad by tam mel cely to ovladani FPR akoratze oddelany hadicky. Lepsi je oddelat i ten ovladaci mechanismus. Proste to, do ceho vedou ty hadicky oddlas. drzi to na jednom konektoru a ten musis odpojit. Nesmis to odpojit od toho plochyho ctverce.
A misto otazek neni nic jednodussiho zapojit konektor zpatky a zkusit to.
A misto otazek neni nic jednodussiho zapojit konektor zpatky a zkusit to.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
tak to mam ja a bez problemu
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Spravne. Perfektni foto.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
konečně jasný obrázek.jinak teda bude chyba ještě v něčem jiném.Děkuji všem účastněným.
Naposledy upravil(a) Jebass dne 29.12.2010, 20:03, celkem upraveno 1 x.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Co jsi tam udelal blbě ??
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
nie je lepsie kupit regulator tlaku ? externy... i ked stale neviem ako ho zapojit... a mozno sa bavite o niecom uplne inom tak ak hej tak sorry:)
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
ne takhle bude zapojenej aj externi
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
bude tento problem aj s externym regulatorom ?????MYSAK píše:Start jo ale jak bylo psano.. kdyz napriklad zastavis jen u benzinky, natankujes, motor mas ohratej, vyrazis a behem tech par minut des do boostu mas v tu chvili zas chudou smes protoze chybi pretlak ze sani
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Nééé proboha .
Sakra tváříš se jak koumes, každýmu osočuješ a ve zkutečnosti snad nejsi schopnej číst a ani přemejšlet.
Když tohle vyhodíš, tak nemůže problém se spínanou chudou směsí nastat. Prostě tohle je ten ventil který ji na povel jednotky způsobuje.
FPR zapojíš přímo do sacích svodů. Co na těch třech vývodech nechápeš?
Sakra tváříš se jak koumes, každýmu osočuješ a ve zkutečnosti snad nejsi schopnej číst a ani přemejšlet.
Když tohle vyhodíš, tak nemůže problém se spínanou chudou směsí nastat. Prostě tohle je ten ventil který ji na povel jednotky způsobuje.
FPR zapojíš přímo do sacích svodů. Co na těch třech vývodech nechápeš?
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
Sorry ok uz som sa do toho dostal ok ok a ked sa zapaja externy tak stary sa len obide ci ako ?Koudy píše:Nééé proboha .
Sakra tváříš se jak koumes, každýmu osočuješ a ve zkutečnosti snad nejsi schopnej číst a ani přemejšlet.
Když tohle vyhodíš, tak nemůže problém se spínanou chudou směsí nastat. Prostě tohle je ten ventil který ji na povel jednotky způsobuje.
FPR zapojíš přímo do sacích svodů. Co na těch třech vývodech nechápeš?
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
uz jsem ti to psal 3* jak se to udela tak sakra to stale nevis
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
dobre dobre nerozculuj sa, ked to budem robit a nebudem vediet tak napisem no. prepac mimara_m píše:uz jsem ti to psal 3* jak se to udela tak sakra to stale nevis
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
ja se nerozciluju jen proste to je stejne zapojene jako serie vyndas serii misto toho das prechodku na hadici hadici tam otsat hodis do regulatoru a znej zpet do nadrze das tam hadici ze serie fpr podtlak zapojis stejne ze sani na fpr uplne stejne bude zapojen jen nebude na liste ale bude odsazen mezi listu a fpr das jen hadicku jinak stejne
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Alternativní zapojení tlakového regulátoru paliva - FPR
jan20nov píše:tak to mam ja a bez problemu
caute Gulosi no takze robi sa revizia v mojom samochode takze potrebujem pomoct... na ventyle sprvej foto mam cisto jednu hadicku ta je (respektivne bola) zapojena do hadice za vahou dalsie nemam pojem tak to bolo ked som to kupil a ten podtlakovy regulator mam tak ako na fotke cislo 2.