Diesel a fritovaci olej co je potreba na aute upravit???
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel a fritovaci olej co je potreba na aute upravit???
znal sem kluka co na to jezdil ve fiatu tusim ze to bylo UNO 1,5D prve kaufland a pdodobně pak od znamyho z hospody filtroval to prez ponožku nez to lil do auta kazdej mesic menil filtr protoze byl plnej bordelu, v zime to resil tak ze to malo kdy zdechal, vim ze pak nejak zkoušeli řesit předehřev ale to uz nevim jak dopadlo za jizdy to mel resene tak ze vyfuk mel vývod k nadrzi takze za jizdy v zime ofukoval nadrz... rikal ze to tak mel nejaky jeho kolega na nakladaku co vozil veci kamsi do ruska
Re: Diesel a fritovaci olej co je potreba na aute upravit???
no jak sa na to divam sa na to asi vyseru a budu tankovat costy diesel
ten dieslak bude firemne a potrebujem vic jezdit nez resit problemy
ale nerikam ze to neskusim
ten dieslak bude firemne a potrebujem vic jezdit nez resit problemy
ale nerikam ze to neskusim
Re: Diesel a fritovaci olej co je potreba na aute upravit???
Jezdil jsem u jednoho vocase,co tim krmí deset osmikol sklápěček.Iveca,což je jenoduchý TD to chroupou v poho.Man TGA 480 už na to měl jiný názor-často odcházely vstřikovače(jeden cca 12K).Bezproblémový provoz zajišt'uje oddělená menší nádrž na naftu,elektoventil přepínající naftu-olej a výměník.K dobru je i to sítko.Fuguje to tak,že se startuje na naftu a po mírném zahřátí se přepíná na olej,na který se pak celý den jezdí.Teplá voda ve výměníku ohřívá olej a zpátečka je normálně do velké nádrže(do oleje).Před odstavením se na cca 1 minutu přepne zas na naftu aby do rána v oběhu nezůstal olej(zasírá filtr)
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: Diesel a fritovaci olej co je potreba na aute upravit???
Jo a pokud je to jetej olej,tak je dobrý ho doma ohřát a třeba přes hadr přefiltrovat.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: Diesel a fritovaci olej co je potreba na aute upravit???
Hadr je moc hrubej filtr. To chce jemnejsi.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Diesel a fritovaci olej co je potreba na aute upravit???
a ja sem si myslel ze naleju a jezdim
Re: Diesel a fritovaci olej co je potreba na aute upravit???
To bys asi tejdně měnil filtr.A to i v případě,že bys dával novej olej Ono pokud se ten olej zahřeje,tak veškeré svinstvo půjde ke dnu(jako ve frit'áku),takže při troše opatrnosti by ten hadr mohl stačit.Samozřejmě,že čím jemější filtrace,tím líp.Tak jak jsem to popsal je to odzkoušený a funguje.Ten k...t co jsem u něj jezdil to tak provozuje cca 4 roky k plný spokojenosti.Vykupuje jetej olej z hospod v širokým okolí.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2