P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom inta
- nismo.gtst
- user
- Příspěvky: 818
- Registrován: 01.07.2009, 19:34
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom inta
Relokacni olejovy kit Japspeed, pouziti CA18, SR20, RB20, RB25, RB26 a ostatni jpn vozy
1. moznost koupit samostatne 2x redukce (zlata) + 2x hadice za cenu 3.500Kc vcetne dopravy
2. kit 13rows chladic (modra) + 2x redukce (zlata) + 2x hadice za cenu 5.000Kc vcetne dopravy
3. kit 19rows chladic (chrom) + 2x redukce (chrom) + 2x hadice za cenu 4.800Kc vcetne dopravy
Vyfukove potrubi Japspeed SR20DET 3", cena 6.900Kc vcetne dopravy
Intake v chromu Japspeed SR20DET, cena 5.500Kc vcetne dopravy
1. moznost koupit samostatne 2x redukce (zlata) + 2x hadice za cenu 3.500Kc vcetne dopravy
2. kit 13rows chladic (modra) + 2x redukce (zlata) + 2x hadice za cenu 5.000Kc vcetne dopravy
3. kit 19rows chladic (chrom) + 2x redukce (chrom) + 2x hadice za cenu 4.800Kc vcetne dopravy
Vyfukove potrubi Japspeed SR20DET 3", cena 6.900Kc vcetne dopravy
Intake v chromu Japspeed SR20DET, cena 5.500Kc vcetne dopravy
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hpc-performance.com Performance Japanese Car Parts for you...
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Proc je ten vacsi lacnejsi??? Jaky je v nich rozdil???? Dik..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- nismo.gtst
- user
- Příspěvky: 818
- Registrován: 01.07.2009, 19:34
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
mensi je drazsi, protoze se vice prodava, duvod, je mensi a dostacujici do daneho vykonu vozu, pokud neplanujes 500koni, neni potreba vetsi...
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hpc-performance.com Performance Japanese Car Parts for you...
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Ma to aj termostat ?
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Ale ked tam ten vacsi na CA s 200HP - 250HP tak nic nepokazim ze??? Lebo pri drifte ide teplota oleja strasne hore..
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Ked ma termostat,tak urcite nic nepokazis.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
No ved preto sa pytam , chcel by som s termostatom .
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Termostat tohle provedení určitě nemá. Filtr a chladič jsou zapojený sériově a termostatem by jsi uzavřel celej okruh.
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
A ked nema termostat tak sa neco pokazi??
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
olej se Ti porad chladi....a pokud jedes treba z cerstva rana nekam...tak byvaji ranni mraziky...olej se Ti bude zahrivat pomaleji...Budes ho neustale chladit.
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
a proto máme budík na teplotu oleje a hned víme kdy je teplota optimální, abychom mohli motoru nakládat
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Olejový chladič jedině s termostatem.
Málokoho baví zahřívat olej "hodinu".
Málokoho baví zahřívat olej "hodinu".
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
presne olej treba mat na optimum a nie na minimum teploty
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
no ono je tam hlavne problem v tom ze ked nemas termostat olej zehrejes aj na prevadzkovu teplotu a rozjedes se tak to vzduchem schladis
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Bez termostatu jedine na sport, pri teplotach 0-10°C je problem olej zahrat, spatne maze.