P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom inta
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
bez termostatu normalny jizda kolem 100km za hodku kolem 10 az 5 stupnu a vys jak na 65 stupnu sem se nedostal
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
No tak to je vic pruser jak pomoc... No ale potom neexistuje relokacny kit s termostatem ked je filtr zapojeny seriovo...Lebo potom by sa uzavrel cely okruh a nefiltrovalo by to...Jak sa to da inak vyriesit ked chcem umiestnit filter inde a chcem termostat???
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
relokační kit a chladič zvlášt'(na jiném okruhu) s termostatem.A nebo místo chladiče na ten relokační kit dát výměník pod filtr.Ten funguje dobře-nejdřív Ti voda olej ohřívá a pak ho chladí,ale zas ne moc.
TA40-1UZFGE-4.0 V8
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
ST185-3SGTE-2.0 L4
LS400-1UZFE-4.0 V8
LS400-1UZFE-4.0 V8
Datsun 620-1.8 L4
Ducati S4R-1.0 V2
Ducati SS-0.9 V2
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Jde to, jenom potřebuješ do relokačního kitu zapojit např. tenhle termostat: http://drift-angle.sk/e-shop/motor-lade ... ladic.html
S15 - JDM
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
ten olej v termostatu obtejka ne ???? az se zahreje tak de do chladice jinak obtejka ?
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Teraz ma to napadlo...Da sa to asi aj inak len nevim ci to nebude drahsi... Do relokacneho kitu zapojit medzikus pod filtr s termostatem a tu dlhu hadicu rozdelit a prirobit koncovky.. budu 4 hadice 1 chladic 3 medzikuse... Zlozite ale ide to....
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- nismo.gtst
- user
- Příspěvky: 818
- Registrován: 01.07.2009, 19:34
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
tak hezka diskuze, ale s ohratim oleje jsem nemel problem ani jednou a ani v zime...
jinak pokud chce nekdo pouze relokaci filtru, staci mu jen ten kit bez chladice...
jinak termostat pro olej chladic muzu take sehnat...
mocal termostat ja za cenu cca 100liber je zabudovan do relokacniho media
nebo obyc za cenu 45liber zapojeni na hadici
jinak pokud chce nekdo pouze relokaci filtru, staci mu jen ten kit bez chladice...
jinak termostat pro olej chladic muzu take sehnat...
mocal termostat ja za cenu cca 100liber je zabudovan do relokacniho media
nebo obyc za cenu 45liber zapojeni na hadici
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hpc-performance.com Performance Japanese Car Parts for you...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
jak prosimte vypada ten externi termostat na hadici? Ja mam jeden koupenej, ale je divnej.....neodpoji chladic uplne, pouze otevre dalsi cestu mezi hadicema. Chtel bych nejaky, ktery pokud je olej studeny, zavre chladic uplne.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- nismo.gtst
- user
- Příspěvky: 818
- Registrován: 01.07.2009, 19:34
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
tak vypada zhruba takto, ale mluvil jsem s typkem o dostupnosti, a zatim nevi, takze zatim je vyprodan za tuto cenu co me dal...Mirek píše:jak prosimte vypada ten externi termostat na hadici? Ja mam jeden koupenej, ale je divnej.....neodpoji chladic uplne, pouze otevre dalsi cestu mezi hadicema. Chtel bych nejaky, ktery pokud je olej studeny, zavre chladic uplne.
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hpc-performance.com Performance Japanese Car Parts for you...
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
no ten sem prave hledal... Bud ten z DW
http://www.driftworks.com/shop/engine-t ... -only.html
Alebo tento mocal... A ceny vysoke..
http://www.racerpartswholesale.com/prod ... Thermostat
http://www.speedflowshop.co.uk/mocal-in ... -147-c.asp
http://www.ekmpowershop2.com/ekmps/shop ... -477-c.asp
http://www.ekmpowershop2.com/ekmps/shop ... -461-c.asp
Je ich moc no..
edit: Zapojeni
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... 9,r:5,s:42
http://www.driftworks.com/shop/engine-t ... -only.html
Alebo tento mocal... A ceny vysoke..
http://www.racerpartswholesale.com/prod ... Thermostat
http://www.speedflowshop.co.uk/mocal-in ... -147-c.asp
http://www.ekmpowershop2.com/ekmps/shop ... -477-c.asp
http://www.ekmpowershop2.com/ekmps/shop ... -461-c.asp
Je ich moc no..
edit: Zapojeni
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... 9,r:5,s:42
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
Ten prave mam taky a nezavira uplne...jen otevre to propojeni mezi hadicema, ale neucpe cestu do chladice.nismo.gtst píše:tak vypada zhruba takto, ale mluvil jsem s typkem o dostupnosti, a zatim nevi, takze zatim je vyprodan za tuto cenu co me dal...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- nismo.gtst
- user
- Příspěvky: 818
- Registrován: 01.07.2009, 19:34
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: UNI relokacni olejovy kit/ 3" vyfukove potrubi/chrom
tak to mas asi spatne zapojene, nebo je vadnej, pokud ho das spravne tak uplne odepina chladic a jede to jen v tom malem okruhu od motoru k relokaci na filtr...Mirek píše:Ten prave mam taky a nezavira uplne...jen otevre to propojeni mezi hadicema, ale neucpe cestu do chladice.nismo.gtst píše:tak vypada zhruba takto, ale mluvil jsem s typkem o dostupnosti, a zatim nevi, takze zatim je vyprodan za tuto cenu co me dal...
DRIVE:
Nissan Skyline R33 GTS-T Mspec2 スカイライン
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hpc-performance.com Performance Japanese Car Parts for you...