Ne.Xcriss píše:..Zacinam mit takove podezreni, ze Renda je sam velk Stig
Renda učil Stiga řídit
Ne.Xcriss píše:..Zacinam mit takove podezreni, ze Renda je sam velk Stig
Je mi jasný, že pro dobrou přilnavost je potřeba mít sliky zahřáté, ale toto mě teda dost překvapiloadner píše:studený slick je horší než standardní pneumatika
nevimFire píše:Je mi jasný, že pro dobrou přilnavost je potřeba mít sliky zahřáté, ale toto mě teda dost překvapiloadner píše:studený slick je horší než standardní pneumatika
Dík za tvé cenné poznatky, mě teda třeba do teď nedošlo, že když jsem zkoušel jak moc budou držel suché sliky na mokru (betonovej povrch na letišti) tak na asfaltu to bude úplně jiné... přitom to je tak logické
Mimochodem, nevíš kdo tu má zastoupení pro BF Goodrich ?
dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..Peca píše:Budu letos poprvé zkoušet čisté slicky, mám měkké yokohamy tak snad budu schopný je zahřát.
Rendo neměl bys nějaké rady co je vhodné upravit na autě (podvozku) před nahozením sliků? Myslím z hlediska větší zátěže (takže PUR siláče...co dál?), ale i nastavení podvozku (větší odklony? ..)
je to pravda ale tím není třeba se zabývat,to člověk pozná až když jezdí pravidelně a dosáhne určité úrovně...a navíc je to u každé značky jinakAwatar píše:Ještě k těm slikům, většina sliků je dělaná na jeden teplotní cyklus, tzn. pokud si někdo koupí jeté sliky (již jednou zahřáté) nebudou fungovat tak jak by měli. Většina normálních lidí ten rozdíl nepozná, tak jenom pro zajímavost. A co rozhodně nedoporučuju je kupovat tvrdý směsy sliků, jen málokdo je dokáže zahřát a udržet na provozní teplotě a pokud nejsou zahřátý je to horší jak obyč guma (jak už bylo řečeno). Ještě bych jenom napsal, že slik není vždy výhoda, např. u auta kterému chybí výkon (k tomu sériovka takže gumy drží, ale všechno ostatní utíka = obrovský náklony), pak na rovinkách slik ubírá, jelikož má větší valivý odpor a v zatáčkách tolik nepřidá, jelikož auto není schopné sliků využít. Proto pokud budu na auto něco dávat tak si to chce rozmyslet, jestli to má vůbec smysl.
Peca: Měkký Yokohamy sem zahřál v Brně s klidem i s Lexusem.
Poradis i na 300zx... Budu ted delat silace a cepy, odzkousene nastaveni by se hodiloadner píše: dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
300ZX ma predni napravu jak Primera ne ? Tam s odklonem nehnes asi bez stavitelnych ramen ne ? Leda nejakou podlozku mezi kastli.vmille píše:Poradis i na 300zx... Budu ted delat silace a cepy, odzkousene nastaveni by se hodiloadner píše: dej si vzpěry mezi hrnce a tím nemyslím do kuchyně.auto co nejníž,odklony vpředu 5-6 st,vzadu 4-5,vzadu sbíhavost 3-4 mm,vpředu 0-2 mm rozbíhavost ...ovšem vem na vědomí,že autor výše zmíněných údajů nenese žádnou odpovědnost za tvůj případný výmaz na silnici se s těmito hodnotami jezdit nedá..
Mam TEIN tlumice 8/6 kg/mm -18/-18 mm, kola 17x9 17x9.5, pneu 235/45 255/40
jezdim silnice
jsou potreba horni stavitelna ramena? snazim se vyhnout unibalum