Levné polosliky
Re: Levné polosliky
tak nějak
Re: Levné polosliky
Ty R888 člověk na okrsce asi nezahřeje na oněch doporučovaných 90°C, ale i při nižších teplotách fungují velmi dobře (dle výrobce mají fungovat už od 70°C, na což se imho dá dostat..)
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Levné polosliky
a co takhle max 50?
Re: Levné polosliky
Btw, Regal Racer nepotřebují zahřát? Teď se mi v souvislosti s teplotou vybavilo, co si matně pamatuji, že na nějakém fóru byla reference jednoho z prvních lidí, kteří je vyzkoušeli, a údajně fungují, jenže se musí pořádně zahřát Nevíte někdo jaké teploty je nutné dosáhnout, aby fungovaly?
Ale bůhví, jak to bylo, ruku do ohně bych za to nedal.
Ale bůhví, jak to bylo, ruku do ohně bych za to nedal.
Re: Levné polosliky
Renda: Jestli máš změřeno tak ti budu věřit. Jinak pocitově mi přišlo že na okrsce drží až nesmyslně moc (což o něčem svědčí pokud měly jen 50°C), zatímco na okruhu jsem si říkal že by mohly lepit víc. Ale možná jsem blbě foukal....Každopádně musím přikoupit dotykový teploměr ať nehádám...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Levné polosliky
Diky, letet na geometrii si kvuli me nemuseladner píše:Vmille:vpředu mám odklony 1 stupeň,dnes jsem to přeměřoval abych ti nekecal..
Re: Levné polosliky
Teplotu jsem zmerenou nemel, ale kdyz jsme byli na okruhu s Integrou, tak R1R nebyl zadny problem prehrat i zadni pneu. Z lidi, co byli s R888 na okruhu mela vetsina totozne poznatky, ta pneu je dost mekka (treadwear 100). On bude taky rozdil u RWD a FWD. U RWD to bude urcite vetsi problem zahrat na okresce, ale u FWD ten predek podle me neni problem zahrat na potrebnou teplotu.adner píše: No Jagy,v tom případě před tebou smekám.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Levné polosliky
Nerikej, ze to jsou ty co stavali kousek od kruhace u prodejny lozisek?
Zluta a cervena.
Zluta a cervena.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Levné polosliky
To je na me?
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Levné polosliky
na okruhu jedeš mnohem rychleji a nemáš nastaveno ...na okresce v normálním provozu zatěžuješ pneu tak na 20 -30% proti závodní trati,jednoduše není možné ji zahřát na provozní teplotu.Takže se klidně může stát,že semislick nebude o moc lepší než nějaká slušná měkká cestovní guma,která je na tento druh provozu přizpůsobena..nebo použiješ R888 soft (sprintová,vrchařská) ta se ohřeje mnohem dřív ale po dvou tisíci kilometrech běžného provozu je po smrti...ony ty závodní týmy nemají pět druhů směsi jen tak pro legraci,svého času jsem vozil čtyři,protože dodržet teplotu je alfa omega,jinak ta performance ztrácí smysl akorát žere peníze...Peca píše:Renda: Jestli máš změřeno tak ti budu věřit. Jinak pocitově mi přišlo že na okrsce drží až nesmyslně moc (což o něčem svědčí pokud měly jen 50°C), zatímco na okruhu jsem si říkal že by mohly lepit víc. Ale možná jsem blbě foukal....Každopádně musím přikoupit dotykový teploměr ať nehádám...
Re: Levné polosliky
souhlas tady bude rozdíl znatelný ale stejně se víc jak na 70 nedostanešjagy píše:Teplotu jsem zmerenou nemel, ale kdyz jsme byli na okruhu s Integrou, tak R1R nebyl zadny problem prehrat i zadni pneu. Z lidi, co byli s R888 na okruhu mela vetsina totozne poznatky, ta pneu je dost mekka (treadwear 100). On bude taky rozdil u RWD a FWD. U RWD to bude urcite vetsi problem zahrat na okresce, ale u FWD ten predek podle me neni problem zahrat na potrebnou teplotu.adner píše: No Jagy,v tom případě před tebou smekám.
Re: Levné polosliky
Já se teď bavil o FWD, jen aby bylo jasno U RWD s tebou musím v podstatě souhlasit, tam je to problém zahřát a větší smysl z hlediska cena/výkon asi dává dobrá letní guma
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Levné polosliky
Tak Regaly konečně dorazili, ted už jen at brzo skončí zima.