Help me pls.
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Help me pls.
Zdavím chlapi,mám problém při zapojení váhy vzduchu auto nedrží volnoběh a když ji odpojím tak drží pěkně cca 950ot/m.předpokládám že to je v shitu váha pokud někdo z vás má jiný názor prosím poraďte a jestli ne tak scháním váhu na ca18det.děkuji
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Help me pls.
vahu mam a jinak mrkni jestli nekde nepodsava falesnej luft.... nevidim duvod proc by to nedrzelo volnobeh, co servo volnobehu? chodi?Jebass píše:Zdavím chlapi,mám problém při zapojení váhy vzduchu auto nedrží volnoběh a když ji odpojím tak drží pěkně cca 950ot/m.předpokládám že to je v shitu váha pokud někdo z vás má jiný názor prosím poraďte a jestli ne tak scháním váhu na ca18det.děkuji
Bez auta...
Re: Help me pls.
vymen vahu ak je vaha aj mimo potribia aje zapojena pusti ta to len do 2000ot
a zalezi aky ma motor priebeh necuka nebo neomezuje na nejake otacky?
a zalezi aky ma motor priebeh necuka nebo neomezuje na nejake otacky?
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Help me pls.
Tak abych to upřesnil prostě dokud se auto neohřeje nedrží volnoběh jak se ohřeje je to good i s váhou,za studena musím odpojit váhu aby to drželo volnoběh.těsnost je dobrá tak podle mě to je váha nevím.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Help me pls.
vetsinou tohle dela servo volnobehu a nebo teplotni cidloJebass píše:Tak abych to upřesnil prostě dokud se auto neohřeje nedrží volnoběh jak se ohřeje je to good i s váhou,za studena musím odpojit váhu aby to drželo volnoběh.těsnost je dobrá tak podle mě to je váha nevím.
Bez auta...
Re: Help me pls.
S13 sle servo nema jestli se nepletu.
Na vzduch za studena ma bypass klapky s ventilem ovladanym bimetalem (obcas zlobi).
Jestli mas moznost zkusil bych jinou vaho. Pripadne starou vycistit.
forum/viewtopic.php?f=154&t=10509
Ja dnes cistil tu svou.
Na vzduch za studena ma bypass klapky s ventilem ovladanym bimetalem (obcas zlobi).
Jestli mas moznost zkusil bych jinou vaho. Pripadne starou vycistit.
forum/viewtopic.php?f=154&t=10509
Ja dnes cistil tu svou.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Help me pls.
jelikoz je klapka plne zavrena tak musi mit nejaky regulacni ventil volnobehuWoyta píše:S13 sle servo nema jestli se nepletu.
Na vzduch za studena ma bypass klapky s ventilem ovladanym bimetalem (obcas zlobi).
Jestli mas moznost zkusil bych jinou vaho. Pripadne starou vycistit.
forum/viewtopic.php?f=154&t=10509
Ja dnes cistil tu svou.
Bez auta...
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Help me pls.
Cislo 6 je Idle Air Control Valve tak si to preber jak ces....
http://jasonborowiec.com/ca18det/plumin ... ne_top.jpg
http://jasonborowiec.com/ca18det/plumin ... ne_top.jpg
Bez auta...
Re: Help me pls.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Help me pls.
Mě to dělal taky,nakonec to byla lamda sonda.Studený to bylo všechno OK a jakmile se to ohřálo,tak mi na volnoběh začaly lítat otáčky cca 650-1350 otáček sem tam.
Re: Help me pls.
AAC (to servo volnoběhu (LOL ) ) - vytáhni z něj ten nastavovací šroub - na konci by mělo být těsnění gumove - často to zhnije - proto to pri otaceni neudela zadnej rozdil v otackach volnobehu (tj. nenastavíš to tím.... taky to muzes sundat a zkusit jestli ten mechanismus uvnitr neni moc za*any - bordelem, a jestli to s tou pruzinkou nechodi volne, tak to ocisti.. ale co se tyce toho ze to dela za studena, tak AAC bych nerekl.. spíš buď teplotní čidlo pro ECU (ten větší konektor na sání (ne ten malinkej pro budík) ) a nebo air regulator (zvedá přísun vzduchu když je motor studený kvůli bohatší směsi... a nebo tam máš boost leak v intake straně. a nebo všecko v jednom.. (btw váha vzduchu když je vadná přesně jak říká slik - motor nevytočíš nad 2000 otáček... spíš ti někde utíká vzduch .. ale začni u ní že jí vyměníš za jinou pro jistotu..
My project site:
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
http://www.raziel-project.tk
http://www.youtube.com/watch?v=wGj_myRgsWk 0-100km/h
The Driver don't pick the car...The car'll pick the Driver
That's a mystical bond between Man and Machine
My ride: Walbro 255l/h, Garrett T25G A/R. 80 & A/R .64, HKS Adjustable Actuator @ 1 bar, Front Mount Intercooler, Braided Oil Hose, BRaided Water Hoses, HD Stage 2 Chip, FreeFlow Exhaust with TypeX BackBox, KN air filter, Apex - Forge Recirculation Blow-Off Valve, NGK BCPR7ES, New OEM Nissan Lambda, Head after Rebuild - (Ported, Brand New OEM Nissan Valves ('51' Intake) 'n exhaust Valves 'n valve stem oil seals), OEM Nissan Head Gasket, OEM Nissan Exhaust Gaskets, Apex Electric Fan, [Gauges: Water Temp, Oil Temp, Oil Pressure, Boost, Volts], Adjustable Tension Rods with UniBall, Brand new OEM Wishbones, s14 VLSD, Sparco belts, silicon hoses... and tons of refurbishing, polishing and repainting in engine bay and many other bits...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Help me pls.
Souhlasím díra za klapkou.. Boost budík to odhalí.. Budeš mit fouklý ťesnení - jedno z těch dvou velkých.. Ucpat sání a fouknout do něj někudma bude vzduch utíkat
K te AFM.. Na boost budiku se ti stahne podtlak (při volnoběhu) někde blíž k 0bar oproti seriové hodnotě volnoběhu řekněme -0,7 bar.. Jakmile tu AFM odpojíš tak ti to spadne na tu seriovou hodnotu a motor se uklidní.. Proto rozdíl po odpojení AFM která je v pořádku nicméně se takto projeví ta díra za klapkou..
K te AFM.. Na boost budiku se ti stahne podtlak (při volnoběhu) někde blíž k 0bar oproti seriové hodnotě volnoběhu řekněme -0,7 bar.. Jakmile tu AFM odpojíš tak ti to spadne na tu seriovou hodnotu a motor se uklidní.. Proto rozdíl po odpojení AFM která je v pořádku nicméně se takto projeví ta díra za klapkou..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Help me pls.
stav se u mě,mám zrovna celej airbox s váhou venku rozdělanej...tak to vyzkoušíme a mě chodí...
Když třeme liščí ohon o ebonitovou tyč....