HELP ME!!!! Špatné tlaky
- Jebass
- user
- Příspěvky: 219
- Registrován: 01.05.2010, 19:14
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
HELP ME!!!! Špatné tlaky
Mám velkej problém jsem blbej a nevím co s tím,jak k.k.t hledám měsíc měřák na komprese,když už seženu tak zjistím že na dvou válcích u kabiny a vedle něj nedokážu naměřit vůbec nic měřák se ani nehne,na prvních 2 za studena jelikož to nedokážu ohřát jsem naměřil 8 a 7,5,ale co s těma druhejma jestli to nějako jde zjistit aby nemusel motor ven,nechce se mi ho tahat,všechny rady ocením.děkuju pro upřesnění jde o CA18DET a specialně pro ty který říkaj tlaky jsou malý jo jsou ale to neznamená že druhý dva valce jsou na nule komprese ŽÁDNÁ to chci vysvětlit.
Naposledy upravil(a) Jebass dne 16.02.2011, 18:08, celkem upraveno 3 x.
Jebass 200sx r.v. 90,CA18DET t28 FMIC Avia,hříbek,Walbro,BOV HKS,atlerativní FPR,Japspeed Výfuk decat 3´´,Chip Stage 1,Svíčky BCPR7ES-11,novy motor by KENTOYA Ca16 vačka kov pod palici,hadice na turbo,siláče převodovky Apex myslím.new rozvody a spojka.
,Prothane total kit,
,Prothane total kit,
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP ME!!!!PLEASE
se obavam ze ten motor je KO s takovyma tlakama.....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: HELP ME!!!!PLEASE
souhlasim z mirkem....
200sx s13 sold,Eclipse 2g. sold,e36 sold,impreza gt sold,impreza wrx batoh sold,impreza wrx sold,impreza wrx sti sold,impreza gc8 sti sold,celica gt4 185 sold,e36 sold,eclipse gsx 1g. sold,lanevo 6 akt.,corolla e11 4x4 akt.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP ME!!!!PLEASE
ja to vzdavam, zkuste to nekdo jinej
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: HELP ME!!!!PLEASE
Tak to asi jedine ze bys byl gynekolog. ten prej dokaze udelat generalku pres vejfuk mimochodem nazev tematu si zvolil fakt vystiznej, mozna by nebylo od veci u toho taky zapremejslet
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP ME!!!!PLEASE
nulova komprese je snad jen kdyz nemas pist, nicmene crcni do valce trochu oleje to by ti melo "utesnit" spodek pokud je tam problem a slo by to zmerit...
jinak souhlasim s klukama.... motor vypada naprd.
jinak souhlasim s klukama.... motor vypada naprd.
Re: HELP ME!!!!PLEASE
BTW, komu se doma válí ten ansábl na měření tlaků? Rád bych to na birdovi taky změřil, abych věděl, jak na tom jsem.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP ME!!!!PLEASE
no me se doma nevali, ale na chate ho mam...muzu ho vzit do brna
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP ME!!!!PLEASE
vem svicku, vybrakuj ji navar na ni ventilek a zapoj manometer:-)Trinom píše:BTW, komu se doma válí ten ansábl na měření tlaků? Rád bych to na birdovi taky změřil, abych věděl, jak na tom jsem.
Bez auta...
Re: HELP ME!!!!PLEASE
to zní jednoduše, to si udělám.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP ME!!!!PLEASE
ale musis mit teda manometer aspon do 12 baruTrinom píše:to zní jednoduše, to si udělám.
Bez auta...
Re: HELP ME!!!!PLEASE
Jak znam toma tak bude mit cidlo elektronicke.
A bude si na booku hezky kreslit graf.
A bude si na booku hezky kreslit graf.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP ME!!!!PLEASE
tak to jde udelat taky, staci nejaky cidlo na tlak, pak staci napsat program a zkalibrovat z manometrem kde si treba udelas kalibraci na trech, sesti, deviti a dvanacti barech podle odporu cidla zadas to do programu a pak podle odporu z cidla ti to program prevede na baryWoyta píše:Jak znam toma tak bude mit cidlo elektronicke.
A bude si na booku hezky kreslit graf.
Bez auta...
Re: HELP ME!!!!PLEASE
Vzhledem k tomu, že mám čidlo na tlak oleje už zkalibrovaný, tak to není zlej nápad. Jen ho tam asi bez hadičky nedostanu.
//Tak ne. Teď jsem si uvědomil, že měří jen do nějakých 7,5 baru. To v pérdeli.
Jen je otázka na jaký tlaky se dostanu s kompresním poměrem 8,5:1.
//Tak ne. Teď jsem si uvědomil, že měří jen do nějakých 7,5 baru. To v pérdeli.
Jen je otázka na jaký tlaky se dostanu s kompresním poměrem 8,5:1.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP ME!!!!PLEASE
Standard podla manualu je 11.77 baru. Takze urcite tlakomere aspon do 12 barov.
Ked nema tlaky na tych zadnych dvoch valcoch tak to bude asi tesnenie medzi tymi valcami (uteka potom vzduch z jedneho do druheho).
@Trinom: Ake cidlo na tlak pouzivas? Co som pozeral elektricke cidla su drahe jak svin.
Ked nema tlaky na tych zadnych dvoch valcoch tak to bude asi tesnenie medzi tymi valcami (uteka potom vzduch z jedneho do druheho).
@Trinom: Ake cidlo na tlak pouzivas? Co som pozeral elektricke cidla su drahe jak svin.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den