Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
Hmm, pokud by bylo 260-280 hp při použití PFC bez úprav, stálo by to za úvahu A na kolik tedy přibližně přijde naladění PFC?
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
Ladění - to je různé, tržní cena je okolo 20k+- pokud se dělá mapa od základu. Pokud budeš postupně přidávat komponenty a navyšovat a tím pádem lehce upravovat mapu, tak to je relativně jednoduché a máš to na pár hodin práce. Prostě doladit výchozí mapu třeba na Power FC už není tak složité. Samozřejmě optimální naladění lze udělat pouze na brzdě, kdy je k ceně třeba přidat hodinový pronájem brzdy, což je náklad tak 1-2 tisíce.
'01 Nissan Skyline R34 GTR LHD
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
'99 Nissan Silvia S15 LHD
'97 Nissan 260SX S14.5
'97 Nissan 200SX S14
'90 Nissan 200SX S13
'93 Nissan 200SX S13 (SOLD - DRIFT machine)
'93 Mazda RX-7 FD (SOLD - STREET machine)
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
Mozem sa este opytat k takejto veci:
.. ak mam zakladne upravy popisane v HD sajte pre chip 1
cize vyfuck, fmic, boost controler, sanie, atd..
chcel by som dosiahnut tych 250-260koni cca, pricom nechcem tlacit velmi na motor, skor ho chcem mat na vydrz nie na velky vykon na kratku dobu.. cize hlavne aby nezaklepal
tak je pre motor lepsie:
1. dat tam teda ten HD stage1 chip?
2. nedat tam chip, len dvihnut tlak turba..trochu a nechat auto na standardnej ECU?
.. ak mam zakladne upravy popisane v HD sajte pre chip 1
cize vyfuck, fmic, boost controler, sanie, atd..
chcel by som dosiahnut tych 250-260koni cca, pricom nechcem tlacit velmi na motor, skor ho chcem mat na vydrz nie na velky vykon na kratku dobu.. cize hlavne aby nezaklepal
tak je pre motor lepsie:
1. dat tam teda ten HD stage1 chip?
2. nedat tam chip, len dvihnut tlak turba..trochu a nechat auto na standardnej ECU?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
rekl bych ze mas v tehle vete moc veci ktere spolu nejdou dohromady.....
KAZDE zvyseni vykonu se negativne projevi na zivotnosti, kdyby ne, melo by to ten vykon z fabriky......chip samotny motoru nijak neskodi...S1 neni nikterak nasilna, ale nepocitej s tim ze kdyz zvedes na nejakem motoru vykon o 60koni, tak bude mit zivotnost jako neupraveny motor....to je proste nesmysl v 99% pripadu....dosiahnut tych 250-260koni cca, pricom nechcem tlacit velmi na motor, skor ho chcem mat na vydrz nie na velky vykon na kratku dobu
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
stejně jednou zaklepe a zmizej mu tlaky.. to je osud každého takového motoru..
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
Mirek píše:rekl bych ze mas v tehle vete moc veci ktere spolu nejdou dohromady.....KAZDE zvyseni vykonu se negativne projevi na zivotnosti, kdyby ne, melo by to ten vykon z fabriky......chip samotny motoru nijak neskodi...S1 neni nikterak nasilna, ale nepocitej s tim ze kdyz zvedes na nejakem motoru vykon o 60koni, tak bude mit zivotnost jako neupraveny motor....to je proste nesmysl v 99% pripadu....dosiahnut tych 250-260koni cca, pricom nechcem tlacit velmi na motor, skor ho chcem mat na vydrz nie na velky vykon na kratku dobu
dik, pytam sa preto.. ze mi chciplo minuly rok o takomto case CAcko.. potom co som tam hodil chip1..
mozno to s chipom nic nemalo spolocne.. to sa uz nedozviem.. len zacalo klepat a koniec..
ale tak Kentoya ked to rozobral vravel, ze bolo to zle zlozene... skratka zla generalka
to SRko co mam je v dobrom stave.. bez uprav.. nikdy nerozoberane.. standardne..
z UK, tam ho pouzival starsi pan, a potom kamos.. ako daily ride, neskor na track days..s stg 2 chipom asi 3 krat na okruhu...to je vsetko.. nabehane 120 000km..
a uvazujem ze tam hodim hd stg1 chip..
lebo by som chcel, ci s cipom ci be.z.. dvihnut trochu tlak na asi 0.7 az 0.8 baru.. cize safe.. 250+k..
tak otazka znie.. ci ten cip tam pomoze..ked tam uz mam velky apex fmic, priechodny decat vyfuck, sanie..atd..alebo ho tam ani netreba...
mozno len to ze s tym chipom sa dviha aj torque...takze by to bolo plus premna..
ak ho tam nedam, a dvihnem tlak turba 0.8baru.. a budem tak jazdit.. je to uplne jedno pre auto/ecu/motor?
vdaka...
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
rozumiem, viem ze kazdy motor je skladany od vyroby s rezervou a ze je safe..ho neupravovat..a jazdit tak..Mirek píše:rekl bych ze mas v tehle vete moc veci ktere spolu nejdou dohromady.....KAZDE zvyseni vykonu se negativne projevi na zivotnosti, kdyby ne, melo by to ten vykon z fabriky......dosiahnut tych 250-260koni cca, pricom nechcem tlacit velmi na motor, skor ho chcem mat na vydrz nie na velky vykon na kratku dobu
ale zasa na mnohych forach sa vravi o tom ako srko vela vydrzi..a ze bez uprav vnutornosti ten motor v pohode taha od 300-375koni
vravia ze upgrejd z 217 standarnych konikov na cca 260 koni..nie je pre ten motor nic..a ze to zvlada uplne s prehladom a bez problemov..
preto nerozumiem ci som az tak zle a milne napisal ze 250koni a pritom ho mat na dlho..
dlho /relativny pojem./ snad aspon par rokov.. cize 3, 4, 5 rokov.. nepocitam ze nanom budem jazdid 10 /20 rokov..
dik
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
Jednak teda evropske SR maji 149kw, coz je nejakych 200hp a ne 217 jak pises. Kolem 220 maji japonske silvie, udajne to jde docilit odstranenim restriktoru v sani, ale to se mi nepovedlo overit za tu dobu co jsem ho provozoval.infin1tty píše: rozumiem, viem ze kazdy motor je skladany od vyroby s rezervou a ze je safe..ho neupravovat..a jazdit tak..
ale zasa na mnohych forach sa vravi o tom ako srko vela vydrzi..a ze bez uprav vnutornosti ten motor v pohode taha od 300-375koni
vravia ze upgrejd z 217 standarnych konikov na cca 260 koni..nie je pre ten motor nic..a ze to zvlada uplne s prehladom a bez problemov..
preto nerozumiem ci som az tak zle a milne napisal ze 250koni a pritom ho mat na dlho..
dlho /relativny pojem./ snad aspon par rokov.. cize 3, 4, 5 rokov.. nepocitam ze nanom budem jazdid 10 /20 rokov..
dik
Nepsal jsem ze to ten motor nezvladne, ani ze to pro nej je problem, pouze jsem konstatoval ze s kazdym zvysenim vykonu jde dolu zivotnost a je s tim potreba pocitat. Minimalne bude narocnejsi udrzba, castejsi vymeny oleje, dochlazovani oleje po ostrejsi jizde, zahrivani motoru pomalou jizdou (nepisu ze to nedelas, opet jen konstatuji co to bude vyzadovat)
Z variant ktere zvazujes bych urcite volil S1 chip, popripade nistune atd. ale pocitej proste s tim ze s rostoucim vykonem roste i potrebna pece a snizuje se zivotnost dilu....v tvem pripade to nebude zase az tak drasticke asi.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
ak chces mozem ti poslat mapy stgae 1a a kupis si nistune nebo pfc a dostruhas si to na aute
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
najlepsie doladit to je jasne
na seriovu jednotku pri tlaku jeden bar s turbo gt 2871 na brzde 315 koni :-)oddriftoval sem s tym celu sezonu :-)
vse funguje :-)
ale nejlepsi odladit
na seriovu jednotku pri tlaku jeden bar s turbo gt 2871 na brzde 315 koni :-)oddriftoval sem s tym celu sezonu :-)
vse funguje :-)
ale nejlepsi odladit
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
Nejlepe udelas, kdyz to nechas naladit (Nistune vyjde asi nejlepe). Cokoliv bez poradneho naladeni bude mit kratsi zivotnost, plati i pro univerzal chipy.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Chip H-Dev Stage 1a - zkusenosti? Nebo Power FC?
Tak s týmto nesúhlasím. Mal som stage1 od HD 3 roky a Patrick ho má teraz už rok. Pokiaľ dodržíš všetky doporučované úpravy k stage1 od HD, tak sa nemáš čoho obávať. Motor bude mať úplne rovnakú výdrž, ako keby si nemal žiadne úpravy. Však na čo budeš auto používať? Na denné jazdenie? Občas si dáš nejaký šprint a rekreačne nejaké boky? Tak som presvedčený na základe vlastných skúseností, že sa nemáš čoho obávať. Ja som na stage1 urobil cca 40tis. Km a dovolím si tvrdiť, že keď som auto predával, motor bol v excelentnom stave. Dôležité je, aby si dodržiaval to čo predpisuje výrobca. Dodržiavať výmeny vštekých tekutín, pred prudkou jazdou najprv zahriať motor do pracovnej teploty a samozrejme po prudkej jazde ho nechať vždy naprázdno bežať pár minút, aby si schladil turbo a aj ostatné vnutornosti. Jo a ešte niečo, nedopotučujem sa hrať s tlakom turba, kým nemáš upravenú mapu v ECU!!! Tiež som to na začiatku robil (keď som ešte nemal stage1) a pri každom šprinte som odtavil sviečky. Našťastie iba sviečky.jagy píše:Nejlepe udelas, kdyz to nechas naladit (Nistune vyjde asi nejlepe). Cokoliv bez poradneho naladeni bude mit kratsi zivotnost, plati i pro univerzal chipy.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo