jinej material = jina roztazitelnost materialu = jina tepelna vodivost..... pokud okopcej turbo se stejnejma rozmerama a vulema coz oni umej velice dobre tak to turbo nemuze fungovat = nevydrzi dlouho. Navic hridelky nevyvazuji vubec a nebo jen do nejakych 100 000 ot min, vic ne...mauglie píše:Sejkora:
Neni pravda, ze NEMUZOU fungovat, zkusenosti ze zahranici rikaji neco jineho. Ocividne i s horsim materialem mohou fungovat relativne dlouho, hlavni rozdil je zpracovani, ktere probiha bez nejkaych zasadnych norem a ani kontrola kvality nebude zadna slava,proto funkcnost jak kdy. Nicmene to byl drivejsi problem,pochybuji,ze se nesnazi zlepsit kvuli konkurenceschopnosti vuci jinym "plagiatorum".
Skúsenosti s TURBOM CHINA
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skúsenosti s TURBOM
Bez auta...
Re: Skúsenosti s TURBOM
preco max 1 bar pri keramike? mam zrovna tuto turbinu,je nachylnejsia na nieco?playdude píše:ved prave, rozdiel je len v materiali vrtulky a neverim, ze tu niekto pozna rozdiel na vykone .. ked teda pominiem ten max tlak cca 1 bar pri keramike. .
a este jedna vec vobec ju nepocujem jedine ked sa dotaca po zastaveni motora,povodna S13-tkova T25 si pekne hvízdala.je to normalne?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skúsenosti s TURBOM
kdyz foukas vic nez bar, ta keramicka cast se rozleti..nesnese to...je to za cenu rychlejsiho nabehu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Skúsenosti s TURBOM
Ale jestli má GT2560R, tak to keramiku nemá ne? To má GT28R z S15.
Re: Skúsenosti s TURBOM
opat GT2560R = GT28R, ked chces vediet ake turbo naozaj ma tak nech napise jeho cislo
* GT2560R - 466541- 4
* GT2560R - 466541 - 1
* GT2560R - 466541- 4
* GT2560R - 466541 - 1
Re: Skúsenosti s TURBOM
GT2560R 466541-4 alebo 14411-91F00
Re: Skúsenosti s TURBOM
Chápu, že GT2560R je vlastně GT28R, ale keramickou vrtulku mělo jen GT28R určené do S15 Spec R, ne?
Re: Skúsenosti s TURBOM
jomauglie píše:Chápu, že GT2560R je vlastně GT28R, ale keramickou vrtulku mělo jen GT28R určené do S15 Spec R, ne?
S15 - JDM
Re: Skúsenosti s TURBOM
Podla toho čo tu čítam, nikto tie turba neskusal. Každý má predsudky voči lacným veciam z číny. Keby to niekto vyskúšal tak by som aj veril, ale spat mi to nedá. Keď budem mať prachy určite to vyskúšam ja.
Ale skor túto verziu
http://cgi.ebay.co.uk/GT28-T28-TURBO-CH ... 20b7d81c0e
Za tie prachy pošta zdarma keby vydržalo jedny rozvody tak je to v pohode
229 GBP = 262,07 EUR
Výsledok SKK*:
7 895,12 SKK 6389,02 Kč
Alebo ešte lacnejšia verzia
http://cgi.ebay.co.uk/T25-T28-Turbochar ... 20b7c95614
Ale skor túto verziu
http://cgi.ebay.co.uk/GT28-T28-TURBO-CH ... 20b7d81c0e
Za tie prachy pošta zdarma keby vydržalo jedny rozvody tak je to v pohode
229 GBP = 262,07 EUR
Výsledok SKK*:
7 895,12 SKK 6389,02 Kč
Alebo ešte lacnejšia verzia
http://cgi.ebay.co.uk/T25-T28-Turbochar ... 20b7c95614
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skúsenosti s TURBOM
zajimave je jak se tohle opakuje..snad kazdy rok se najde nekdo si mysli jakou objevil novinku a jak kvalitni jsou turba z ciny
Na tvoji otazku, ano turbo z ciny tady zkousel max jeden clovek, kazdy z nas ma svuj motor totiz rad a nechce si ho zkurvit smejdem z ciny
Na tvoji otazku, ano turbo z ciny tady zkousel max jeden clovek, kazdy z nas ma svuj motor totiz rad a nechce si ho zkurvit smejdem z ciny
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skúsenosti s TURBOM
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Skúsenosti s TURBOM
Nějaký experimentátor by mohl vyzkoušet tohle
http://www.enjukuracing.com/isis-t25t28 ... 10846.html
S poštou cca 7k
http://www.enjukuracing.com/isis-t25t28 ... 10846.html
S poštou cca 7k
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: Skúsenosti s TURBOM
Kvalita odlitku a frezovani podle fotky nevypada zle.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Skúsenosti s TURBOM
turba kupuju vždy origo garrett ale v přebalu od nissanu, na ebayi.. kupoval jsem t25 za 10000 se clem pokud se dobre pamatuju a s15kové turbo asi za 12..Vše nové.
Obdivuju lidi co jsi turbo koupí od nějakého českého zprostředkovatele které tu vypsal awatar, za nesmyslně vysokou částku, přestože jsou schopni ho koupit na ebayi s minimálně o třetinu nižší cenou.
co se týče čínských turb, mnohokrát jsem narazil na spokojené lidi kteří jezdí na svých rb25det v anglii čínský turba s naprostou spolehlivostí, ale stejně bych si čínu nikdy nekoupil..
každopádně on ten garrett neni taky žádnej zázrak, když se člověk podívá na celkové zpracování a díry pro šrouby procházející až do výfukové turbíny kde zcela jistě nenapomůžou proudění, nebo na většinu jetých t25 s prasklou stěnou okolo wg.
Osobně si nemyslím nic dobrého o čínských turbech, ale nepovažuju garrett za něco příliš dobrého..
nedávno jsem dělal GTR s 15tis najeto a mělo prasklé turbo stejně jak většina s13 ..
Obdivuju lidi co jsi turbo koupí od nějakého českého zprostředkovatele které tu vypsal awatar, za nesmyslně vysokou částku, přestože jsou schopni ho koupit na ebayi s minimálně o třetinu nižší cenou.
co se týče čínských turb, mnohokrát jsem narazil na spokojené lidi kteří jezdí na svých rb25det v anglii čínský turba s naprostou spolehlivostí, ale stejně bych si čínu nikdy nekoupil..
každopádně on ten garrett neni taky žádnej zázrak, když se člověk podívá na celkové zpracování a díry pro šrouby procházející až do výfukové turbíny kde zcela jistě nenapomůžou proudění, nebo na většinu jetých t25 s prasklou stěnou okolo wg.
Osobně si nemyslím nic dobrého o čínských turbech, ale nepovažuju garrett za něco příliš dobrého..
nedávno jsem dělal GTR s 15tis najeto a mělo prasklé turbo stejně jak většina s13 ..
Re: Skúsenosti s TURBOM
Mirek píše:zajimave je jak se tohle opakuje..snad kazdy rok se najde nekdo si mysli jakou objevil novinku a jak kvalitni jsou turba z ciny
Na tvoji otazku, ano turbo z ciny tady zkousel max jeden clovek, kazdy z nas ma svuj motor totiz rad a nechce si ho zkurvit smejdem z ciny
Nechapu proč by se mu měl zkurvit celej motor, jedine co se zkurvi je max to turbo, ja bych to taky testnul