Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Zkusim to slepit tmelem s vyztuhou proti komarum a uvidime. Jinak se kouknu po preface lizu v lepsim stavu
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
a co kdyz ho rozbijes znova? zase sitku na komary?Woyta píše:Zkusim to slepit tmelem s vyztuhou proti komarum a uvidime. Jinak se kouknu po preface lizu v lepsim stavu
Bez auta...
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Nebo lemovacku na koberce.
http://www.nicoclub.com/archives/s13-lo ... t-lip.html
http://www.nicoclub.com/archives/s14-lo ... t-lip.html
http://www.nicoclub.com/archives/s13-lo ... t-lip.html
http://www.nicoclub.com/archives/s14-lo ... t-lip.html
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
To neni vubec zly napad... urcite sa to zejde..sejkora píše:si udelej kopyto, udelej to z lamina, pak to muzes kdykoliv opravit laminem....Woyta píše:Tak PUR svaret nejde.
Tak zkusim eltrenativni metodu. Spoustu direk a tmel es skelnym vlaknem.
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
A nebo si rovnou tech lizatek muze udelat vic takze to jen obmeni.Jimmbo píše:To neni vubec zly napad... urcite sa to zejde..sejkora píše: si udelej kopyto, udelej to z lamina, pak to muzes kdykoliv opravit laminem....
Bez auta...
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Sa hlasim do rady ked sa to bude vyrabat
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Co rovnou rict klukum nechat o delat z duraflexu?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
lízatko s klasickýho laminátu bych nedoporučoval, to sériový dokáže pojmout poměrně dost rázů a že jich za svůj život zažije XX. Laminátový lízátko konči na prvnim retardéru.
S15 - JDM
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Tak tak.. já sem za tu dobu co tam je slyšel hodně často jak škrtá když se mi podařilo najet na nějakej hup na silnici..Awatar píše:lízatko s klasickýho laminátu bych nedoporučoval, to sériový dokáže pojmout poměrně dost rázů a že jich za svůj život zažije XX. Laminátový lízátko konči na prvnim retardéru.
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Ja to skoušel opravit laminátem,ale moc dlouho to nevydrželo...Jde o to jak vysoko je předek.Já mám profil gumy 35 a to lízátko není ani 10cm nad zemí,takže ty retardery a hrboly to hned rosekaj...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Vzal jsem tmel se skelnym vlaknem, kovovou sitku proti komarum a primou brusku s malym vrtakem.
Misto praskliny jsem z predni nelepene strany vzal lepici paskou aby mi to relativne drzelo tvar.
Okolo praskliny jsem udelal hodne direk (ne skrz) aby se tmel lepe chytil a ustrihnul si na miru sitku.
Potom jsem napatlal misto praskliny tmelem, prekryl sitkou a jeste pretahnul tmelem.
Protoze, tmel co jsem mel tuhnul dlouho a sitka vylejzala ven, vzal jsem kus pasky pres celou prasklinu a prichytil svorkama.
Pak uz jen dotmelit zpredu a priadne domleit nedostatky vzadu.
Vypada to funkcne.
Misto praskliny jsem z predni nelepene strany vzal lepici paskou aby mi to relativne drzelo tvar.
Okolo praskliny jsem udelal hodne direk (ne skrz) aby se tmel lepe chytil a ustrihnul si na miru sitku.
Potom jsem napatlal misto praskliny tmelem, prekryl sitkou a jeste pretahnul tmelem.
Protoze, tmel co jsem mel tuhnul dlouho a sitka vylejzala ven, vzal jsem kus pasky pres celou prasklinu a prichytil svorkama.
Pak uz jen dotmelit zpredu a priadne domleit nedostatky vzadu.
Vypada to funkcne.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: Cim slepit praskliny na preface lizatku? PUR.
Do prvního retardéru nebo něčeho jinýho to vydrží...
200sx S13 r.90 modrá metal
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25
SR20DET.......
, GT2560 + opletené hadice,nerez elbow, nová Lambda Bosch, komplet 3˝ vejfuk+koncák vlastní návrh, dural řemenice,filtr Green, bow kopie Blitz, OCT,MBC bidrin, tvrdé silenbloky motoru,driftworks silenblok převodovky, jednodílnej kardan, VLSD, Koni tlumiče + H&R pružiny, megan racing tension rods, komplet repas náprav modrý komaxit + stabiky v červené,vše polyurethan, kola 18´ chrom, rozpěry přední a zadní, budíky VDO teplota + tlak oleje, BSR tlak turba,volant GP,sedačka OMP TRS+ FIA,sparco 4bod, G-tech pro94
Daily car: Toyota Avensis T25