Strata vykonu a backfiring

Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel »

Myslim, ze nie. Ziadny dym som nevidel
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Heini »

Co jsi tam dal za svícky???
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
Bart34
user
Příspěvky: 1787
Registrován: 19.10.2008, 19:37
Bydliště: B R N O/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Bart34 »

Btw, kdyz uz jsi u toho cernyho dymu, neni to bohata smes, takze by to mohlo byt i spatnym predstihem?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Uživatelský avatar
J3tb0Y
user
Příspěvky: 455
Registrován: 19.12.2007, 19:52
Bydliště: TT, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od J3tb0Y »

keby si si to tu precital tak vies ze prezapal je v poriadku
Zelená S14a APEX-I BESTIA v hlavnych ulohach: Apexi power FC,turbo Apexi AX53B70, EBC Apexi AVCR tlak 1,1bar,sanie Apexi Power intake pre z32maf, vacky greddy in-256, ex-264, komplet nerez vyfuk Apex sensible twin exit, zvody Apex Type 2 stainless tubular manifold, FMIC no name, vstreky denso 550, shortshift, HKS SSQV, denso iridium, exedy paddle clutch kit , koni sport tlmice a H&R pruziny -30mm dole, apex 324mm brake kit + dosky ferodo 2500 vzadu brembo kotuce + dosky EBC redstuff.
Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel »

@ Heini: Sviecky su tam platinove NGK, presne podla katalogu.
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Uživatelský avatar
Heini
user
Příspěvky: 1817
Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Heini »

Tak to je asi ten problem stema to delalo bordel dej tam obic NGK a kontakty na 0,8. Pocitam ze ti to skube kolem 4000ot.
Obrázek

Je to divné ale zase 300ZX
Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel »

Sviecky vymenene za medene NGK BKR6E (poradil mi ich Keni), ale nepomohlo to. Co mam dalej skusit? Natlakovat system? Vymenit vstreky? Uz mi dochadzaju moznosti a napady..
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Fizzbiker »

jake mas AFR? od toho se mužes odpíchnout.... ze by se z niceho nic vydrbaly striky to taky neni obvykly, zkusil bych prohodit vahu vzduchu. pripadne podle hodnoty AFR se podivat na danou cast palivoveho systemu ktera by to mohla zpusobit...
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel »

To neviem, v aute nemam AFR budik a jedine co viem, tak je to bohatsie na volnobehu co mi hovoril chalan na diagnostike. Po pridani plynu mu to striedavo ukazovalo lean/rich (vtedy je to OK).. Lambda mu ukazovala ine hodnoty ako by mala, ale nic mu to na pristroji nevyhodilo ako chybu. Nevedel mi povedat, cim to moze byt, preto skusam moznosti
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Uživatelský avatar
Miguel
user
Příspěvky: 356
Registrován: 03.01.2008, 14:48
Bydliště: Trnava, SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Miguel »

Chalani, surne by som potreboval stranky z manualu kde je rieseny backfiring. V mojom tie stranky akurat chybaju, nemate prosim niekto?
Nissan 200SX S13 CA18DET 1990 stage2 -SOLD-
Nissan 200SX S14a SR20DET 2000 -SOLD-
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od kenivruh »

Miguel píše:Chalani, surne by som potreboval stranky z manualu kde je rieseny backfiring. V mojom tie stranky akurat chybaju, nemate prosim niekto?
Pozri pre S13ku urcite su priciny rovnake. http://200sx.cz/forum/viewtopic.php?f=155&t=7381
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Oli21
user
Příspěvky: 8
Registrován: 11.01.2012, 22:50
Bydliště: Myjava

Re: Strata vykonu a backfiring

Příspěvek od Oli21 »

tiez mam rovnaky problem, akurat ze mne to taha v pohode bez sekania, ale pri zoslapnuti plynu a pusteni to striela, ale robi to napr. len obcas zaroven s blbnutim 6. valca :(
Odpovědět