Konstrukcia ramu.
Re: Konstrukcia ramu.
428 LS7
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukcia ramu.
nj, takhle na dalku z fotky to je blbe poznat :-D Kazdopadne to je dobrej zaklad, smallblok je lehounkej,ale asi by me sral hlinikovej blok.... sice to je lehky, ale sraly by me tam vlozky :-D
Bez auta...
Re: Konstrukcia ramu.
to jsou suché vložky,mnohem lepší než nikasil...je fakt,že ten motor je hrachovina ale při správném užití 1200ps no problem...na atmo aplikace nemá konkurenci - v sérii má závodní hlavy a vnitřnosti dimenzované na 8000 tis otáček a neváží nic
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukcia ramu.
Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukcia ramu.
Je tam napsano toto "Bude to sluzit cisto len na drag race."kenivruh píše:Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
Bez auta...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukcia ramu.
Ano cisto na drag race mozes postavit uplne rozdielne ramy. Top fuel dragster ma asi iny ram ako funny car alebo pro stock.sejkora píše:Je tam napsano toto "Bude to sluzit cisto len na drag race."kenivruh píše:Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukcia ramu.
Ako inspiracia. Pripada mi to ako celkom jednoduche spravit.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukcia ramu.
to je sice hezke ale utopis v tom 20-30tis dolaru a top fuel fakt stavet nebude
Bez auta...
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukcia ramu.
radsi vydraz toto, mel by jsi dobrej zaklad....
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-che ... _754wt_843
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-che ... _754wt_843
Bez auta...
Re: Konstrukcia ramu.
Keni myslel som niečo ako top fuel.do předu motor,převodovka pod zadok,páka medzi nohami.......
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konstrukcia ramu.
to ale myslis historickej topfuel ne? protoze moderni topfuel ma motor za ridicem.buky300zx píše:Keni myslel som niečo ako top fuel.do předu motor,převodovka pod zadok,páka medzi nohami.......
Bez auta...
Re: Konstrukcia ramu.
No neviem ako by sa dal dat VG 30 motor dozadu aj s prevodovkou.
A teraz v aute je to ako?Tiez je prevodovka vedla vodica.
Pravidla mi urcuju dat minimalne 3mm plech od motora a prevodovky,takze pohoda.
Nemyslel som kopiu top fuelu,ale nieco podobne.
A teraz v aute je to ako?Tiez je prevodovka vedla vodica.
Pravidla mi urcuju dat minimalne 3mm plech od motora a prevodovky,takze pohoda.
Nemyslel som kopiu top fuelu,ale nieco podobne.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk