Konstrukcia ramu.

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora »

350 LS1?
Bez auta...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od adner »

428 LS7
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora »

nj, takhle na dalku z fotky to je blbe poznat :-D Kazdopadne to je dobrej zaklad, smallblok je lehounkej,ale asi by me sral hlinikovej blok.... sice to je lehky, ale sraly by me tam vlozky :-D
Bez auta...
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od adner »

to jsou suché vložky,mnohem lepší než nikasil...je fakt,že ten motor je hrachovina ale při správném užití 1200ps no problem...na atmo aplikace nemá konkurenci - v sérii má závodní hlavy a vnitřnosti dimenzované na 8000 tis otáček :wink: a neváží nic 8)
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora »

litina je litina :-D
Bez auta...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od kenivruh »

Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora »

kenivruh píše:Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
Je tam napsano toto "Bude to sluzit cisto len na drag race."
Bez auta...
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od kenivruh »

sejkora píše:
kenivruh píše:Nikde nepises aky ram chces robit. Chces robit dragster alebo tzv. stock car? Pouzijes tam nejake laminatove panely ktore budu vyzerat tvarovo ako seriove auto?
Je tam napsano toto "Bude to sluzit cisto len na drag race."
Ano cisto na drag race mozes postavit uplne rozdielne ramy. Top fuel dragster ma asi iny ram ako funny car alebo pro stock.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od kenivruh »

Ako inspiracia. Pripada mi to ako celkom jednoduche spravit.

Obrázek
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora »

to je sice hezke ale utopis v tom 20-30tis dolaru a top fuel fakt stavet nebude
Bez auta...
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora »

radsi vydraz toto, mel by jsi dobrej zaklad....

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1975-che ... _754wt_843
Bez auta...
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od buky300zx »

Keni myslel som niečo ako top fuel.do předu motor,převodovka pod zadok,páka medzi nohami.......
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Fizzbiker
user
Příspěvky: 3406
Registrován: 14.01.2010, 18:29
Bydliště: cca Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od Fizzbiker »

:D to se ti pak nesmi nic rozletet... hlavne ta prevodovka ne... :| :|
:bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake: :bootyshake:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
sejkora
user
Příspěvky: 926
Registrován: 08.01.2011, 19:51
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od sejkora »

buky300zx píše:Keni myslel som niečo ako top fuel.do předu motor,převodovka pod zadok,páka medzi nohami.......
to ale myslis historickej topfuel ne? protoze moderni topfuel ma motor za ridicem.
Bez auta...
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Konstrukcia ramu.

Příspěvek od buky300zx »

No neviem ako by sa dal dat VG 30 motor dozadu aj s prevodovkou.
A teraz v aute je to ako?Tiez je prevodovka vedla vodica.
Pravidla mi urcuju dat minimalne 3mm plech od motora a prevodovky,takze pohoda.
Nemyslel som kopiu top fuelu,ale nieco podobne.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Odpovědět