DETONACNI HORENI
Re: DETONACNI HORENI
tu jistotu beru ze selských počtů, mrkni na mapu toho turba, mrkni na mapu třeba 2871
dále masa vzduchu která projdem tím motorem při tlaku 0,6 bar nebude o moc větší než u seriové T25, protože ten motor má určitou volumetriku a nic převratného do toho motoru nedával, že by dal lepší sání, upravil kanály šílené vačky se šíleným zdvihem a na zvětšené kanály zvětšené výfukové svody
kdyby mu to dělalo u 1 bar možná u 0,9, tak už je hodně na zváženou zamyslet se na tím turbem a jeho velikostí, ale při 0,6 a 3000 točkách při téhle volumetrice motoru, bude vzduchu stále málo na to, aby to váha zvážila a jednotka podle políčka v pravém sloupci správně přiřadila předstih a množství paliva
v každém případě se vyplatí změřit AFR a v každém případě se vyplatí tu jednotku doladit na to turbo např pomocí nistune, o tom se vůbec nehádám, ale při 0,6 bar to musí fungovat i s turbem T04 bez detonací protože i T04 bych viděl první problém u 0,8 bar +-
další věc k zamyšlení, vem si můj vysokokompresní motor, kde při předstihu 20 (o 5 agresivnější) a hodně dobře průchozím vejfuckem a sáním to začínalo detonovat při 3000 točkách až při tlaku turba 1,2 bar, 1 bar to stíhalo v pohodě až do max toček a při 1 bar tam byla směs od 3000 toček 10,2 AFR čili extrémně bohatá a on má motor v podstatě v seriovém stavu, jen větší turbo, které je sice schopné dodat větší masu vzduchu, ale volumetrika motoru mu ji stejně nedovolí využít, takže se masa bude hromadit před ventilama a bude stoupat tlak v sání a na budíku, (to mám zase ze svého zkoušení, turbo T3 super trim 60, tlak v sání 1,3 bar a neprůchozí výfuk, takže volumetricky to ten motor nepobral, ale stále to jelo bez detonací i při tlaku na který to jet nemělo) prostě sice to turbo nebyla nejlepší volba, ale 0,6 to ostatní musí zvládnout s tímhle turbem, problémy by měly nastat až u +- 0,9 bar
to je moje jistota, pokud má v pořádku CAS, vstřiky, rozvody a vše ostatní, ale opakuji se, chce to změřit AFR, které bude z nějakého důvodu asi špatné a najít chybu a popř doladit nistunem
pokud se mýlím, tak se omlouvám, ale už se mi nechce víc o tomhle rozepisovat, napsal jsem vše co jsem napsat chtěl
dále masa vzduchu která projdem tím motorem při tlaku 0,6 bar nebude o moc větší než u seriové T25, protože ten motor má určitou volumetriku a nic převratného do toho motoru nedával, že by dal lepší sání, upravil kanály šílené vačky se šíleným zdvihem a na zvětšené kanály zvětšené výfukové svody
kdyby mu to dělalo u 1 bar možná u 0,9, tak už je hodně na zváženou zamyslet se na tím turbem a jeho velikostí, ale při 0,6 a 3000 točkách při téhle volumetrice motoru, bude vzduchu stále málo na to, aby to váha zvážila a jednotka podle políčka v pravém sloupci správně přiřadila předstih a množství paliva
v každém případě se vyplatí změřit AFR a v každém případě se vyplatí tu jednotku doladit na to turbo např pomocí nistune, o tom se vůbec nehádám, ale při 0,6 bar to musí fungovat i s turbem T04 bez detonací protože i T04 bych viděl první problém u 0,8 bar +-
další věc k zamyšlení, vem si můj vysokokompresní motor, kde při předstihu 20 (o 5 agresivnější) a hodně dobře průchozím vejfuckem a sáním to začínalo detonovat při 3000 točkách až při tlaku turba 1,2 bar, 1 bar to stíhalo v pohodě až do max toček a při 1 bar tam byla směs od 3000 toček 10,2 AFR čili extrémně bohatá a on má motor v podstatě v seriovém stavu, jen větší turbo, které je sice schopné dodat větší masu vzduchu, ale volumetrika motoru mu ji stejně nedovolí využít, takže se masa bude hromadit před ventilama a bude stoupat tlak v sání a na budíku, (to mám zase ze svého zkoušení, turbo T3 super trim 60, tlak v sání 1,3 bar a neprůchozí výfuk, takže volumetricky to ten motor nepobral, ale stále to jelo bez detonací i při tlaku na který to jet nemělo) prostě sice to turbo nebyla nejlepší volba, ale 0,6 to ostatní musí zvládnout s tímhle turbem, problémy by měly nastat až u +- 0,9 bar
to je moje jistota, pokud má v pořádku CAS, vstřiky, rozvody a vše ostatní, ale opakuji se, chce to změřit AFR, které bude z nějakého důvodu asi špatné a najít chybu a popř doladit nistunem
pokud se mýlím, tak se omlouvám, ale už se mi nechce víc o tomhle rozepisovat, napsal jsem vše co jsem napsat chtěl
- sejkora
- user
- Příspěvky: 926
- Registrován: 08.01.2011, 19:51
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Re: DETONACNI HORENI
bud v klidu je to tak, hodnota na budiku ti udava tlak kterej se uz nevesel do valce....
Bez auta...
Re: DETONACNI HORENI
Blazne co trochu info a pak tu tak mudrovat? T618z ma kopresorovou mapu jen nepatrne jinaci nez GT28xxx
- PsychoBilly
- user
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12.08.2009, 22:58
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: DETONACNI HORENI
hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru
Naposledy upravil(a) PsychoBilly dne 13.04.2011, 13:07, celkem upraveno 1 x.
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
Re: DETONACNI HORENI
No podle te foto se vekslak nastval a hodil tam velkej motor
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: DETONACNI HORENI
Jo mas pravdu neni to dvoukilo ja si to nezvedcil
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: DETONACNI HORENI
seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...PsychoBilly píše:hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru
Re: DETONACNI HORENI
mas pravdu, 944 ale tim to tu zasirat nebudeme :-)Fizzbiker píše:jo ale na fotce neni dvoukilo a podle spiglu bych rekl ze porsche 944...
- PsychoBilly
- user
- Příspěvky: 77
- Registrován: 12.08.2009, 22:58
- Bydliště: Praha 9
- Kontaktovat uživatele:
Re: DETONACNI HORENI
Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvéztvekslak píše:seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...PsychoBilly píše:hele a máš možnost si tam vrátit sériové turbo ? a jaký Wastegate používáš přímo to co je k T618z nebo jiný ? a s touto sestavou už ti to jezdilo pokud se nemýlím ne ? a jakto že nemáš AFR to je základ k lazení přeplňovaného motoru
----------Ex Car----------
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
BMW 520i,BMW 525 vanos
Audi S4 C4 2.2T 20v quattro
Nissan 200sx s13 - Boro boro style = skončila jako dárce orgánu
BMW E30 - M50 B25 to drift on the street
-------current cars-------
BMW Z4 2.2l - for sale
Toyota celica T18 LPG - daily car - nikdy nezklamala !
BMW 540 DRiFT car Brother - V8 kladivo na čtyřválce
Nissan 200sx 1.8T (stále nějaký ten upgrade )
https://www.facebook.com/apsp.team
Re: DETONACNI HORENI
turbo je sumak problem je nekde jinde, po zmereni widebandem budes chytrejsi. S2 je neskutecne bohata, protonemam rad chipy a vyhybam se jim protoze zbytecne zalivaji motor benzinem, Horsham se tak jisti aby nenicili motory.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: DETONACNI HORENI
vekslak píše:Blazne co trochu info a pak tu tak mudrovat? T618z ma kopresorovou mapu jen nepatrne jinaci nez GT28xxx
jenže S2 je pro T28 ne GT28 T28 končí u 300k GT28 400 možná 450k přijde ti to stejný? ale problém bude jinde,když to je špatný u 0,6bar,myslel sem,že máš to turbo o víc větší
btw:pro GT28 je stage3 chip od horsham
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: DETONACNI HORENI
Aky nabeh ma to turbo? Myslim tym aky je priebeh tlaku voci otackam. V com by mohol byt podla mna problem je, ze sice palivova mapa nema problem s roznym turbom, kedze je zavisla od prietoku, ale problem s inym nabehom moze mat mapa zapalovania. Ta je zavisla len od otacok. Ak mas v tom pasme 2-3 tisic vyssi prietok vzduchu ako seria, pripadne T28 (T28 je v tom pasme este totalne offboost), tak moze prilis agresivne nastaveny predzapal sposobovat ten problem.
Este pre upresnenie. Asi to je tazko zistit ale mas problem s preignition alebo detonaciami?
Este pre upresnenie. Asi to je tazko zistit ale mas problem s preignition alebo detonaciami?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: DETONACNI HORENI
Takze aktualne, AFR zmereno na 15,1 v okamziku detonaci pri 2600ot/min (zjistovano stroboskopem)
o vikendu budu v praci odjizdim za 2h a vracim se v nedeli v 9 vecer ale kdyztak se urcíte dohodneme na nekdy jindy..
Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvézt [/quote]PsychoBilly píše:seriove turbo k dispozici nemam... ani svody ani veci na jeho zapojeni..., WG pouzivam serii co je u toho greddy ale WG s tim ted a vtehkle otackach (tlaku) nema co delat... se sestavou to jezdilo ale s jinyma vstrikama,jinym maf, jinym tlakem turba a jinym vnitrkem motoru.... AFR sem nekupoval, mam ho k dispozici kdyz je potreba... jinak me pro kontrolu stacilo EGT AFR bylo v planu s nistun jednotkou ale uz se top nestihlo...
o vikendu budu v praci odjizdim za 2h a vracim se v nedeli v 9 vecer ale kdyztak se urcíte dohodneme na nekdy jindy..
Re: DETONACNI HORENI
Takze aktualne, AFR zmereno na 15,1 v okamziku detonaci pri 2600ot/min (zjistovano stroboskopem) tlak podle budiku 0,6 jo a tlak v pal. liste byl mezi 3.5 a 4bar..
o vikendu budu v praci odjizdim za 2h a vracim se v nedeli v 9 vecer ale kdyztak se urcíte dohodneme na nekdy jindy..PsychoBilly píše: Na WG sem se ptal jen ze zajímavosti s problémem to nesouviselo, hele bohužel mám T25 na motoru ale T28 mám sundáno i se svody a hadicemi můžu ti to přivést na ozkoušení o víkendu ,pokud by ti to pomohlo ale zas bych si ho musel odvézt