tak to se celkem čekalo, a ted proč
1) přicpané vstřiky
2) díra v sacím traktu
3) špatná váha
4) špatný chip
možná by se to dalo vyřešit zvýšením paliva v liště, možná je ten chip upravený raddym na vstřiky 444, takže zkusit vstřiky 444, nebo zvýšit tlak v liště na 5 bar a změřit afr v celém spektru
DETONACNI HORENI
Re: DETONACNI HORENI
1: urcite ne, to uz se zkouselo :-)
2:kontroloval jsem a nic takze vylouceno :-)
3:vaha se taky zkousela vymenit, leda by byli v haji jak z SR20DET tak ty 2 z CA18DET..
4: SW chipu mam od awatara a myslim ze nebyl upravovany na 444 vstriky..
2:kontroloval jsem a nic takze vylouceno :-)
3:vaha se taky zkousela vymenit, leda by byli v haji jak z SR20DET tak ty 2 z CA18DET..
4: SW chipu mam od awatara a myslim ze nebyl upravovany na 444 vstriky..
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: DETONACNI HORENI
nemas poskozene vedeni od vahy? kdyz sem rozrazil trubky tak sem jel s odpojenou vahou aby to vubec jelo a cca v tech 2,6 to brble a detonuje...
jen takovej napad treba je to pičovina...
jen takovej napad treba je to pičovina...
Re: DETONACNI HORENI
2) To by byla dira mezi vahou a turbem. A motor by nadaval uz na volnobeh. A pri dire za turbem by pri boostu mel zase smes bohatou.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: DETONACNI HORENI
jestli jsou to detonace,o čemž pochybuji,tak jedině proto,že skutečný předstih v dané oblasti je někde v úplně nesmyslných hodnotách = mechanický problém s CAS....nemáš náhodou netěsnost hlava-svody?
Re: DETONACNI HORENI
kolik máš tedy předstih při těch 2600 ot?